Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Tom, PC of PS4? Hoop PC want die graphics zijn anders wel matig. Dacht dat het beter was..

Twijfel door dit spel nu of ik nou wel of niet een PS4 moet halen ;c Vond racegames altijd heerlijk.

PS4, maar als je je PS4 laat opnemen is de kwaliteit van de filmpjes altijd een stuk minder.

Dit filmpje op de hoogste kwaliteit komt wat meer in de buurt van hoe het echt is:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tom, PC of PS4? Hoop PC want die graphics zijn anders wel matig. Dacht dat het beter was..

Twijfel door dit spel nu of ik nou wel of niet een PS4 moet halen ;c Vond racegames altijd heerlijk.

Wat Tom al zegt + dat YouTube de kwaliteit ook nog eens extra omlaag haalt als je niet in 60fps upload. De game is op PS4 gewoon 1080p en 60fps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Ik denk dat je op rFactor of iRacing doelt. Project Cars is inderdaad ook een simulatie. Echter, het is wel gewoon erg toegankelijk voor onervaren racers. In de vorm van assists, ideale lijnen etc.

Ik heb de game inmiddels al zo'n 90 uur (;c) gespeeld en ik start het nog steeds vrijwel iedere dag met veel plezier op. En dat heb ik al jaren niet meer met een racer gehad. Die begonnen me na een tijdje al snel te vervelen. Mocht je veel online willen gaan spelen dan raad ik je wel aan om met bekenden te spelen. De publieke lobby's vind ik persoonlijk echt een drama. Daar zitten nog altijd de trieste mongolen bij die alles en iedereen van de baan proberen te rammen. Ik weet niet of [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; veel in publieke lobby's speelt? Zo ja, wat vind jij daarvan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, tegen beter weten in probeer ik het toch elke keer weer. De start is nooit normaal, zeker met 10+ spelers, kwestie van geluk of je erdoor komt of niet. Er zitten altijd wel 1 of 2 spelers bij die je er constant af proberen te beuken, terwijl je dat toch niet zou verwachten bij een sim-game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.youtube.com/watch?v=4nY_5Rlcq3I

Ook maar even wat rondjes Le Mans gedaan, dit was tot dusver het snelste rondje. Nog 3 fouten erin, kan dus nog sneller.

Ik heb zelf Le Mans al heel vaak gedaan, dus zat even wat uitgebreid te analyseren.

- De eerste bocht kan wat scherper worden ingestuurd, waardoor je iets meer snelheid meeneemt in de tweede bocht die je goed neemt.

- De bocht op 0:26 seconden kun je ietsje later remmen en eerder op het gas.

- Het aanremmen op 0:35 hoeft niet zo lang. Het beste kun je daar alleen het gas los laten en meteen gas geven. De auto trekt je door die bocht.

- De chicanes zijn echt goed genomen!

- Die bocht op 2:30 naar rechts, kun je beter licht afremmen, zodat je beter uitkomt voor de bocht naar links.

- De bocht op 2:40 is net niet goed aangesneden. Als je daar iets eerder remt, kom je beter de bocht uit.

- De bocht op 3:00 remde je iets te laat en hoef je niet zoveel te remmen. Even kort gas los en terugschakelen is voldoende.

- De uitkomst van 3:16 was wat minder omdat je net iets te laat instuurde, wat jammer is, want die bochten waren echt goed.

- Als laatste de bocht op 3:27, die je te vroeg remt.

Mocht je dit net iets beter doen + die grote fout na de tweede lange rechte stuk, zit je ook rond de 3:28 ongeveer.

Mijn rondje is nu aan het uploaden. Reed daar beheerst en niet voluit, maar dat was een 3:29.016.

Zal het later op de avond nog eens proberen.

Klopt het verder dat je handmatig schakelt? Zo ja, probeer dat wat langer uit te stellen tot je het rode lampje ziet of je hoort aan de toeren dat hij richting het einde zit (net ervoor schakelen, anders rem je jezelf weer af).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Tnx voor de tips, ben benieuwd naar je filmpje. Alleen het stuk over 0:35 klopt niet, daar heb ik nooit geremd ;sm;

Rijden jullie trouwens met de ideale lijn aan? Ik heb die gelijk uitgezet, vind het leuker om zelf een beetje te ontdekken hoe je het snelst rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Als je daar niet remt, laat je dus je gas los, maar dat hoeft net niet zo lang. Bij mij is het vaak een fractie en meteen gas.

Maar kijk hieronder maar. Heb het clean gehouden. Als ik agressiever zou rijden, kunnen er nog een paar seconden af.

xT3iy5AiJDg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Tnx voor de tips, ben benieuwd naar je filmpje. Alleen het stuk over 0:35 klopt niet, daar heb ik nooit geremd ;sm;

Rijden jullie trouwens met de ideale lijn aan? Ik heb die gelijk uitgezet, vind het leuker om zelf een beetje te ontdekken hoe je het snelst rijdt.

Ik heb hem nog wel aan ja. Jaren geleden dat ik een race game heb gespeeld en ben geen groot talent, dus voor het wennen wel handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem ook aan staan ja, die kleurtjes zijn ook wel handig. Weet ik een beetje wanneer ik moet remmen, want als ik dat - zonder een auto voor me - op eigen initiatief moet doen, eindig ik meestal ergens in de tribune. Bij wijze van spreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Deze hele game niet een keer met ideale lijn gespeeld. Direct uit gezet. Maar ik snap dat het voor de minder ervaren mensen hier een erg handig hulpmiddel is. Lekker gebruiken dus!

Zoals beloofd hier ook mijn hotlap op Le Mans. Man ik had wat pogingen nodig zeg, tot het frustrerende aan toe. Maar uiteindelijk heb ik er een 3:27:210 uit weten te persen, incl. manual shifting. Overige assists stonden wel gewoon aan.

eKLFZ30XHq8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Ook nog even een hotlap met GT3 op Le Mans gedaan. Kijk naar de sessie tijd links onderin de hoek en je ziet dat het wel even geduurd heeft. Eerst goede tijd was een 4:00. Daarna had ik een hele goede lap, - 2 sec, ware het niet dat de benzine drie bochten voor het einde op was :r. Vervolgens nieuwe outlap en toen onderstaande ronde neergezet. Is met een Bentley Continental GT3 trouwens.

cuNWAB3VwZw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kuthonden jullie :D Lekker iedereen dat spel kopen. Met hoeveel kun je online in een prive sessie? Gewoon een dikke race met 14 MU gasten en een klassement lijkt me wel lekker :D

Max 16, meer dan genoeg. Klassementje is wel lachen idd, elke zondagavond een kwalificatie + race oid, ik ben voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kuthonden jullie :D Lekker iedereen dat spel kopen. Met hoeveel kun je online in een prive sessie? Gewoon een dikke race met 14 MU gasten en een klassement lijkt me wel lekker :D

Alleen wel maar max 8 in een party, dat is wel jammer. Communicatie is soms van groot belang :r.

Je voorstel zie ik overigens wel zitten! En [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ook wel, dat weet ik nu al. Ik zal vandaag wel even een concept 'kalender' maken en hier posten. En dan even kijken hoeveel animo er voor is. Zal ook even de regelgeving + puntentelling erbij verzinnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites