lennard95 Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Welke 25 tile mod gebruik je precies? Weet ik veel de meest gedownloade. Dan moet mijn game het wel doen :D 25 februari 2016 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Leuk joh, bootjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 (bewerkt) Heb t gecrakte spel kan dus geen ingame screenshots maken. Daarom deze kut kwaliteit. Ingame is t gewoon prima obv Direct een warme welkom met onze begrafeniscentrum. Daaromheen is eenrichtingsverkeer met 6 banen, waar eigenlijk het verkeer wordt opgedeeld. Bijna 5k inwoners, nog geen rode streep gezien op trafficmap. als je rechtsaf rijdt en als je linksaf rijdt. Bij de achterste icoon zijn ook mijn farms. Mn commerce heeft niet genoeg goed opgeleide werknemers :/ Moet wel zeggen dat mn bussenetwerk heet prima doet. 26 februari 2016 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Morgen maar een nieuwe stad beginnen. Huidige heeft teveel traffic issues en ik heb geen zin om weer alles te slopen opnieuw op te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Nja genoeg voor deze stadje dan maar. Paar rare fouten gemaakt, maar ging wel alleraardigst. Vooral veel geld weggegooid met aanleggen van metro. Ongeveer 9k inwoners. Morgen ofzo met een nieuwe beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 (bewerkt) Ja voor de metro was het nog een beetje te vroeg :p je hebt ook problemen met je garbage, dode mensen en te weinig opgeleide mensen en klanten/toeristen Bussen zijn in het begin meer dan voldoende, ik denk niet dat die afrit erg efficient is, en de verbinding met het gedeelte van de stad dat op een verdere afstand ligt is karig en inefficient omdat maar één weg ervoor gebruikt wordt (die met het rood kruispunt). Beter misschien wat centrale wegen aanleggen en van daaruit beetje spelen met de wegen (een paar wegen met drie rijkvakken, daaraan verbonden wegen met tweerijvakken en daar dan de éénrijvakken zodat het drukkere verkeer steeds meer verspreidt wordt ipv grote verkeersaders te onderbreken, maar toch ervoor zorgen dat het verkeer toch vloeiend snel ergens kan geraken. Buslijnen zien er goed uit, al lijken die lijnen aan te wijzen dat je meerdere depots hebt (ben ik fout hier?). Dat is in principe niet nodig en geldverspillend, wel is één centraal depot vaak wel belastend voor het verkeer, dus moet je die strategisch goed plaatsen. En bussen kunnen al snel tot verstoppingen leiden op verkeersaders. 27 februari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Mijn stadff delen. De suburbs Downtown met business district en de nieuwe wijk op de achtergrond En de hotels met de rest erop :) Tip: download de Euromast op steam workshop ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Industrie nog niet aangepakt. Vooral gelet op het aanleggen van de wegen en optimaliseren van de traffic. Nog nergens rode stukjes, op die T splitsing onderin bij de industrie na (maar dat wordt toch nog omgegooid). Zit nu ook nog pas op 8/9k inwoners dus de problemen komen nog wel. Plan is nu om de 'ringweg' te spiegelen, zodat het een mooi geheel wordt. Dat stukje bovenin ligt op een vrij steile heuvel, dus het leek me wel geinig om (met behulp van een mod waarmee je per district aan kan geven welke gebouwen er gebouwd kunnen worden, maar pas nadat alles max level is) daar een villawijk te hebben. Ben nu vooral bezig om de stukken residential langs grotere wegen om te zetten in high density. Waar ik high dens commercial plaats moet ik nog even bekijken, ik denk aan de andere kant van de ring, waar dan ook een groot office gebied komt. Het stuk land links in beeld, wat nog leeg is, is bedoeld voor tourism en leisure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 (bewerkt) Ziet er weer lekker uit hoor [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Welke map is dat? 28 februari 2016 bewerkt door r4vje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ziet er weer lekker uit hoor [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Welke map is dat? Boulder Rapids dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ziet er mooi uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ben nog altijd opzoek naar een leuke map. Tot nu toe nog niet echt eentje weten te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ben nog altijd opzoek naar een leuke map. Tot nu toe nog niet echt eentje weten te vinden. Kijk bij de maps van Zacherias (oid) allemaal soort Nederlands thema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Gemaakt met Cimtographer. Geinige mod. Alleen pakt ie om één of andere reden mn weg vanaf de snelweg richting de woonwijken niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Ziet er vet uit zeg, dit spel. Zie dat het ook op de Xbox komt binnenkort, al lijkt me zo een spel wel een stuk lekkerder met een muis en keyboard. Na de tentamens even aanschaffen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Map van mijn stad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Hoe doe je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 (bewerkt) Hoe doe je dat? Cimtographer ff opzoeken in de workshop. Dan staat er beneden in je toolbar ergens een logootje. Kun je de map maken, die staat dan open buiten de game om. Zit hier echt enorm te kutten met de toegang tot de stad. [spoiler=oude plattegrond] Die kruising direct na het afrijden van de snelweg is belachelijk druk. Zal zijn omdat Holly District high dens is. Denk dat ik ze maar dwing om via de onderste afrit te gaan, door de weg naar de andere kant van de stad weg te halen. Maar dat vind ik er eigenlijk niet uitzien, dan moeten ze helemaal omrijden. Rotondes e.d. maken het probleem alleen maar erger. 28 februari 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Cimtographer ff opzoeken in de workshop. Dan staat er beneden in je toolbar ergens een logootje. Kun je de map maken, die staat dan open buiten de game om. Zit hier echt enorm te kutten met de toegang tot de stad. [spoiler=oude plattegrond] Die kruising direct na het afrijden van de snelweg is belachelijk druk. Zal zijn omdat Holly District high dens is. Denk dat ik ze maar dwing om via de onderste afrit te gaan, door de weg naar de andere kant van de stad weg te halen. Maar dat vind ik er eigenlijk niet uitzien, dan moeten ze helemaal omrijden. Rotondes e.d. maken het probleem alleen maar erger. Kan je de snelweg niet door trekken door je stad, verhoogd ofzo? of gaat dat te lelijk worden? Zo zou je namelijk wel meerdere op en afritten kunnen bouwen en het verkeer spreiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Zat ik inderdaad al aan te denken, maar dan moet ik vrij veel aanpassen. Had het namelijk al geprobeerd, en de weg van Holly naar Spring Park blijft vastlopen omdat ze er daar allemaal af gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Echt wel mooi gedaan, in-game screenshots, hoeveel inwoners, stats? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Echt wel mooi gedaan, in-game screenshots, hoeveel inwoners, stats? Van mij bedoel je? ;c Weet dat ik rond de 19-20k inwoners zit, verdere stats weet ik niet uit m'n hoofd. Moet ook zo weg, kan morgen wel wat screens maken (voordat ik de halve teringzooi overhoop gooi, want ik trek er toch een snelweg doorheen denk ik :D). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 En ook van [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 (bewerkt) En ook van [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; 60 k inwoners screens komen straks. 28 februari 2016 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Pff jouw stad ziet er mooier uit dan de mijne. Mooi gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten