Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Heb t gecrakte spel kan dus geen ingame screenshots maken. Daarom deze kut kwaliteit. Ingame is t gewoon prima obv

4aedff8811b03095ddcc64b08647df81.jpg

6334d02c3dff67016d83be588e6e2ad0.jpg

Direct een warme welkom met onze begrafeniscentrum. Daaromheen is eenrichtingsverkeer met 6 banen, waar eigenlijk het verkeer wordt opgedeeld. Bijna 5k inwoners, nog geen rode streep gezien op trafficmap.

2d61ce9c3250f66037e8bb53159a44c5.jpg

f0ad0bb725a38f9515812d9af047c60b.jpg

als je rechtsaf rijdt

3caec305a22cdc230a827afa39ab3673.jpg

en als je linksaf rijdt. Bij de achterste icoon zijn ook mijn farms. Mn commerce heeft niet genoeg goed opgeleide werknemers :/ Moet wel zeggen dat mn bussenetwerk heet prima doet.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja voor de metro was het nog een beetje te vroeg :p je hebt ook problemen met je garbage, dode mensen en te weinig opgeleide mensen en klanten/toeristen

Bussen zijn in het begin meer dan voldoende, ik denk niet dat die afrit erg efficient is, en de verbinding met het gedeelte van de stad dat op een verdere afstand ligt is karig en inefficient omdat maar één weg ervoor gebruikt wordt (die met het rood kruispunt). Beter misschien wat centrale wegen aanleggen en van daaruit beetje spelen met de wegen (een paar wegen met drie rijkvakken, daaraan verbonden wegen met tweerijvakken en daar dan de éénrijvakken zodat het drukkere verkeer steeds meer verspreidt wordt ipv grote verkeersaders te onderbreken, maar toch ervoor zorgen dat het verkeer toch vloeiend snel ergens kan geraken.

Buslijnen zien er goed uit, al lijken die lijnen aan te wijzen dat je meerdere depots hebt (ben ik fout hier?). Dat is in principe niet nodig en geldverspillend, wel is één centraal depot vaak wel belastend voor het verkeer, dus moet je die strategisch goed plaatsen. En bussen kunnen al snel tot verstoppingen leiden op verkeersaders.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

90d13d8e14b7396691c509d352c2d7c8.jpg

Industrie nog niet aangepakt. Vooral gelet op het aanleggen van de wegen en optimaliseren van de traffic. Nog nergens rode stukjes, op die T splitsing onderin bij de industrie na (maar dat wordt toch nog omgegooid). Zit nu ook nog pas op 8/9k inwoners dus de problemen komen nog wel. Plan is nu om de 'ringweg' te spiegelen, zodat het een mooi geheel wordt. Dat stukje bovenin ligt op een vrij steile heuvel, dus het leek me wel geinig om (met behulp van een mod waarmee je per district aan kan geven welke gebouwen er gebouwd kunnen worden, maar pas nadat alles max level is) daar een villawijk te hebben. Ben nu vooral bezig om de stukken residential langs grotere wegen om te zetten in high density. Waar ik high dens commercial plaats moet ik nog even bekijken, ik denk aan de andere kant van de ring, waar dan ook een groot office gebied komt. Het stuk land links in beeld, wat nog leeg is, is bedoeld voor tourism en leisure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doe je dat?

Cimtographer ff opzoeken in de workshop. Dan staat er beneden in je toolbar ergens een logootje. Kun je de map maken, die staat dan open buiten de game om.

Zit hier echt enorm te kutten met de toegang tot de stad.

[spoiler=oude plattegrond]

8b21ab19f58219396a3bc0790cb41605.png

Die kruising direct na het afrijden van de snelweg is belachelijk druk. Zal zijn omdat Holly District high dens is. Denk dat ik ze maar dwing om via de onderste afrit te gaan, door de weg naar de andere kant van de stad weg te halen. Maar dat vind ik er eigenlijk niet uitzien, dan moeten ze helemaal omrijden. Rotondes e.d. maken het probleem alleen maar erger.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cimtographer ff opzoeken in de workshop. Dan staat er beneden in je toolbar ergens een logootje. Kun je de map maken, die staat dan open buiten de game om.

Zit hier echt enorm te kutten met de toegang tot de stad.

[spoiler=oude plattegrond]

8b21ab19f58219396a3bc0790cb41605.png

Die kruising direct na het afrijden van de snelweg is belachelijk druk. Zal zijn omdat Holly District high dens is. Denk dat ik ze maar dwing om via de onderste afrit te gaan, door de weg naar de andere kant van de stad weg te halen. Maar dat vind ik er eigenlijk niet uitzien, dan moeten ze helemaal omrijden. Rotondes e.d. maken het probleem alleen maar erger.

Kan je de snelweg niet door trekken door je stad, verhoogd ofzo? of gaat dat te lelijk worden? Zo zou je namelijk wel meerdere op en afritten kunnen bouwen en het verkeer spreiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt wel mooi gedaan, in-game screenshots, hoeveel inwoners, stats?

Van mij bedoel je? ;c Weet dat ik rond de 19-20k inwoners zit, verdere stats weet ik niet uit m'n hoofd. Moet ook zo weg, kan morgen wel wat screens maken (voordat ik de halve teringzooi overhoop gooi, want ik trek er toch een snelweg doorheen denk ik :D).

Link naar opmerking
Deel via andere websites