Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Better Call Saul

Magikarp

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zou dan wel Breaking Bad kijken voordat je Better Call Saul gaat kijken, aangezien er heel veel personages in spelen uit Breaking Bad en ik kan me best voorstellen dat dat spoilers op kan leveren.

Ik zat me laatst sowieso al af te vragen hoe leuk BCS zou zijn als ik BB niet had gezien, het leuke eraan nu vind ik eigenlijk dat je weer zo'n gekkie als Tuco tegenkomt ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou dan wel Breaking Bad kijken voordat je Better Call Saul gaat kijken, aangezien er heel veel personages in spelen uit Breaking Bad en ik kan me best voorstellen dat dat spoilers op kan leveren.

Ik zat me laatst sowieso al af te vragen hoe leuk BCS zou zijn als ik BB niet had gezien, het leuke eraan nu vind ik eigenlijk dat je weer zo'n gekkie als Tuco tegenkomt ofzo.

Wat voor spoilers zou dat opleveren dan? Personages? Als dat het is heb ik het er best voor over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja. Buiten dat: Breaking Bad is toch beter dan Better Call Saul. Vaak helpt het dan in positieve zin voor de beeldvorming van de mindere opvolger dat je de betere voorganger al gezien hebt. Dan kun je de flaws van de opvolger makkelijker vergeven.

Ik ben na twee afleveringen overigens nog steeds niet overtuigd. Bij BB moest ik er ook echt inkomen, maar dat zag er direct boeiend uit, zowel qua inhoud als uiterlijk. BCS voelt visueel vooralsnog aan als meer van hetzelfde en inhoudelijk weinig origineel. Dus we gaan gewoon ontspannen en zonder verwachtingen de volgende afleveringen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Better Call Saul

Eerste 3 eps van BB weer gezien en dat stelde niet veel voor eigenlijk als ik er zo achteraf naar kijk. BCS is wel lekker maar ach het is net begonnen dus veel valt er niet over te zeggen nog.

Spoilers zitten er natúúrlijk niet in want dit was vóór Breaking Bad, maar dat is alleen als je naar de serie inhoudelijk kijkt en niet alle (sociale) media eromheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het eigenlijk niet eens met de meningen hier, had zelf de eerste paar seizoenen echt moeite om Breaking Bad te blijven kijken en vond vooral seizoen 5 heel sterk. Nu heb ik 2 afleveringen van Better call Saul gezien, en ben ik zeer positief. Vind de hele stijl gewoon lekker, vooral Saul's personage vind ik gewoon heel tof.

''Hey, i just talked you down from a death sentence... to six months' probation. I'm the best lawyer ever!''

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites