Justin Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Net de pilot gezien. Leuk om gelijk wat bekenden te zien. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Doet Huell terug mee? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Was wel een poosje in beeld ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Was wel een poosje in beeld ja Euh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Euh? [Tekst]Was toch 'bodyguard' van Tuco in die scène in de woestijn of ben ik scheel? ;c[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik zou inderdaad even Hans gaan bellen ja ;) [spoiler=plaatje] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 O joh :D. Naja zat van veraf en zag zon dikke gast huhu. Kwestie van zien wat je wilt zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Bel nou maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Euh? Hij was de security in de rechtszaal volgens mij. Ik dacht hem in ieder geval te herkennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Aflevering 1 gezien. Ik vind het camera- en acteerwerk erg goed, maar het verhaal minder. Kan daarentegen weinig zeggen na het zien van één aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Hij was de security in de rechtszaal volgens mij. Ik dacht hem in ieder geval te herkennen. [spoiler=alle negers lijken op elkaar] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 FYI aflevering 2 is echt minstens 2x beter dan episode 1. Dus als,je twijfelt na episode 1 vooral ep2 meteen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 [spoiler=alle negers lijken op elkaar] Huhu lijkt er niet op nee. Ik vond zijn stem er op lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 FYI aflevering 2 is echt minstens 2x beter dan episode 1. Dus als,je twijfelt na episode 1 vooral ep2 meteen kijken Yes, done. Ik vond S1E1 slecht, maar E2 was tof. Begin nu erg te twijfelen of ik Breaking Bad moet gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik zou dan wel Breaking Bad kijken voordat je Better Call Saul gaat kijken, aangezien er heel veel personages in spelen uit Breaking Bad en ik kan me best voorstellen dat dat spoilers op kan leveren. Ik zat me laatst sowieso al af te vragen hoe leuk BCS zou zijn als ik BB niet had gezien, het leuke eraan nu vind ik eigenlijk dat je weer zo'n gekkie als Tuco tegenkomt ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik zou dan wel Breaking Bad kijken voordat je Better Call Saul gaat kijken, aangezien er heel veel personages in spelen uit Breaking Bad en ik kan me best voorstellen dat dat spoilers op kan leveren. Ik zat me laatst sowieso al af te vragen hoe leuk BCS zou zijn als ik BB niet had gezien, het leuke eraan nu vind ik eigenlijk dat je weer zo'n gekkie als Tuco tegenkomt ofzo. Wat voor spoilers zou dat opleveren dan? Personages? Als dat het is heb ik het er best voor over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Nouja. Buiten dat: Breaking Bad is toch beter dan Better Call Saul. Vaak helpt het dan in positieve zin voor de beeldvorming van de mindere opvolger dat je de betere voorganger al gezien hebt. Dan kun je de flaws van de opvolger makkelijker vergeven. Ik ben na twee afleveringen overigens nog steeds niet overtuigd. Bij BB moest ik er ook echt inkomen, maar dat zag er direct boeiend uit, zowel qua inhoud als uiterlijk. BCS voelt visueel vooralsnog aan als meer van hetzelfde en inhoudelijk weinig origineel. Dus we gaan gewoon ontspannen en zonder verwachtingen de volgende afleveringen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2015 Better Call Saul Eerste 3 eps van BB weer gezien en dat stelde niet veel voor eigenlijk als ik er zo achteraf naar kijk. BCS is wel lekker maar ach het is net begonnen dus veel valt er niet over te zeggen nog. Spoilers zitten er natúúrlijk niet in want dit was vóór Breaking Bad, maar dat is alleen als je naar de serie inhoudelijk kijkt en niet alle (sociale) media eromheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 De sfeer die in deze serie zit, vind ik wel echt heerlijk hoor. Met mijn vriendin de eerste twee episodes gekeken en die wilt ook heel graag het vervolg zien. Ben dus benieuwd, valt nog niet tegen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Ben het eigenlijk niet eens met de meningen hier, had zelf de eerste paar seizoenen echt moeite om Breaking Bad te blijven kijken en vond vooral seizoen 5 heel sterk. Nu heb ik 2 afleveringen van Better call Saul gezien, en ben ik zeer positief. Vind de hele stijl gewoon lekker, vooral Saul's personage vind ik gewoon heel tof. ''Hey, i just talked you down from a death sentence... to six months' probation. I'm the best lawyer ever!'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Inmiddels episode 3 aangezet, en je word meteen weer naar binnen gezogen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Ik ga Mike steeds gaver vinden geloof ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Uit verveling toch de eerste 2 afleveringen maar even gezien :mrg: Mooi man, zit er al helemaal in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Here's Johnny! (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Vind het toch allemaal wel erg gaaf hoor, verveel me geen moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten