djdavido Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) In a world replete with greed, betrayal, sexual intrigue and rivalry, "Marco Polo" is based on the famed explorer's adventures in Kublai Khan's court in 13th century China. Marco Polo is een episch avontuur dat de beginjaren volgt van de beroemde ontdekkingsreiziger tijdens zijn reis langs de exotische zijderoute naar het hof van de grote Kublai Khan. Marco ontdekt al snel dat de Khan's wereld vol hebzucht, verraad, seksuele intriges en rivaliteit zijn grootste uitdaging ooit zal zijn, zelfs als vertrouweling van de Khan die voor niets terugdeinst om keizer van de wereld te worden. Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, of er al wel van gehoord hebben en nog niet gekeken. Echt een geweldige serie! Zeker een aanrader, pas op Netflix uit gekomen. 22 december 2014 bewerkt door djdavido Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 22 december 2014 Auteur Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) In a world replete with greed, betrayal, sexual intrigue and rivalry, "Marco Polo" is based on the famed explorer's adventures in Kublai Khan's court in 13th century China. Marco Polo is een episch avontuur dat de beginjaren volgt van de beroemde ontdekkingsreiziger tijdens zijn reis langs de exotische zijderoute naar het hof van de grote Kublai Khan. Marco ontdekt al snel dat de Khan's wereld vol hebzucht, verraad, seksuele intriges en rivaliteit zijn grootste uitdaging ooit zal zijn, zelfs als vertrouweling van de Khan die voor niets terugdeinst om keizer van de wereld te worden. Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, of er al wel van gehoord hebben en nog niet gekeken. Echt een geweldige serie! Zeker een aanrader, pas op Netflix uit gekomen. 22 december 2014 bewerkt door djdavido Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Uitstekende serie inderdaad. Ik heb hier van genoten. Binnen 2 dagen het volledige eerste seizoen gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Ik ben bij aflevering 6. Het verhaal interesseert me wel, al moet ik zeggen dat ik in het begin echt moeite had om alle personages uit elkaar te houden. Vooral de Aziatische dames Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groffegerda Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Zeker een toffe serie. Vind vooral de hele setting van de serie interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Zag de reclame voorbij komen op TV, ga 'm zeker meepakken! Ben erg benieuwd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Eerste ep gister gezien. Fan hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Eerste twee eps gezien nu, begin is zeker niet slecht. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Ik heb hem ook al uit (seizoen 1). Heerlijk heerlijk heerlijk. Iemand die weet wanneer s2 er is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Echt waar? Ik hoor en lees er alleen maar negatieve verhalen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Hahaha, grapje zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Ik vind het ook wel een coole serie tot dusverre, maar ik heb pas 3 afleveringen gezien. Dus dat is nog erg vroeg om een oordeel te vellen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Hahaha, grapje zeker? http://www.avclub.com/tv/marco-polo/ http://www.rottentomatoes.com/tv/marco-polo/s01/ http://www.metacritic.com/tv/marco-polo-2014 http://www.indiewire.com/article/review-marco-polo-disappoints-history-game-of-thrones-comparisons-netflixs-great-reputation-20141211 De enige die ik al had gezien was van A.V. Club en wat mensen uit een podcast om eerlijk te zijn. Kijkers zelf lijken over het algemeen wel positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Had hem binnen een dag uitgekeken. Wat een heerlijke serie. Kan niet wachten op het vervolg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 De eerste twee afleveringen waren echt baas. Snel door naar de rest de komende dagen;c Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Heb er nog drie te gaan, ik denk dat ik die vanmiddag klaar heb. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Ik heb nu 4 afleveringen gezien, erg leuke serie. Maar bij dat einde van aflevering met dat kind kon ik echt niet naar kijken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 2 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2015 Ik heb hem ondertussen ook compleet af gekeken. Is IMO gewoon een hele goede serie. Jammer dat tie pas net gereleased is zal dus nog wel een tijdje duren voordat s2 er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Vier afleveringen gezien. Kan er kort over zijn, lange aflevering. Originele setting over het grote Mongoolse Rijk. Zeer interessant en een vermakelijke maar vooral goede serie! Aanrader. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Tweede seizoen is nu ook bevestigd. Daar was ik eigenlijk al automatisch vanuit gegaan, want aflevering 10 voelde niet echt als hét einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Nee er werd ook wel een lijntje uitgezet voor een volgend seizoen (met dat schilderij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 https://www.youtube.com/watch?v=K3ZUWATQtSY Dat speech vanaf 42.00 _O_ Wil verder kijken, maar ga morgen weekje weg. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Had het voor mijn ouders gedownload, zelf beetje meegekeken maar sorry ik vind het niks. Omgevingen en camerawerk is prachtig, maar ik vind de cast erg matig, de accenten van de meeste acteurs zijn ontzettend irritant, slaat nergens op om ieder op zn eigen manier gebrekkig Engels te laten praten en ik vind de manier waarop de lines gebracht worden ook erg amateuristisch en onovertuigend. Hierdoor is het toch echt lastig om binding te krijgen, wat mij betreft is het een lust voor het oog deze serie, maar mist het een hoop diepgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Dheb hem inmiddels ook compleet gezien. Erg van genoten. Past wel in het rijtje met Davinci's Demons waar ik ook uitkijk naar het nieuwe seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 1 juli komt als het goed is seizoen 2 uit :) Ondanks dat seizoen 1 zeker wel beter had gekund, ga ik het toch echt weer kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten