Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×

Recommended Posts

Posted (edited)
MV5BMTcwMDU5NzMzOV5BMl5BanBnXkFtZTgwNzk5NTE0MzE@._  V1_SY317_CR0,0,214,317_AL_.jpg

In a world replete with greed, betrayal, sexual intrigue and rivalry, "Marco Polo" is based on the famed explorer's adventures in Kublai Khan's court in 13th century China.

Marco Polo is een episch avontuur dat de beginjaren volgt van de beroemde ontdekkingsreiziger tijdens zijn reis langs de exotische zijderoute naar het hof van de grote Kublai Khan. Marco ontdekt al snel dat de Khan's wereld vol hebzucht, verraad, seksuele intriges en rivaliteit zijn grootste uitdaging ooit zal zijn, zelfs als vertrouweling van de Khan die voor niets terugdeinst om keizer van de wereld te worden.

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, of er al wel van gehoord hebben en nog niet gekeken. Echt een geweldige serie! Zeker een aanrader, pas op Netflix uit gekomen.

Edited by djdavido
Gepost (edited)
MV5BMTcwMDU5NzMzOV5BMl5BanBnXkFtZTgwNzk5NTE0MzE@._  V1_SY317_CR0,0,214,317_AL_.jpg

In a world replete with greed, betrayal, sexual intrigue and rivalry, "Marco Polo" is based on the famed explorer's adventures in Kublai Khan's court in 13th century China.

Marco Polo is een episch avontuur dat de beginjaren volgt van de beroemde ontdekkingsreiziger tijdens zijn reis langs de exotische zijderoute naar het hof van de grote Kublai Khan. Marco ontdekt al snel dat de Khan's wereld vol hebzucht, verraad, seksuele intriges en rivaliteit zijn grootste uitdaging ooit zal zijn, zelfs als vertrouweling van de Khan die voor niets terugdeinst om keizer van de wereld te worden.

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, of er al wel van gehoord hebben en nog niet gekeken. Echt een geweldige serie! Zeker een aanrader, pas op Netflix uit gekomen.

Edited by djdavido
Gepost

Ik ben bij aflevering 6. Het verhaal interesseert me wel, al moet ik zeggen dat ik in het begin echt moeite had om alle personages uit elkaar te houden. Vooral de Aziatische dames

Gepost
Hahaha, grapje zeker?

http://www.avclub.com/tv/marco-polo/

http://www.rottentomatoes.com/tv/marco-polo/s01/

http://www.metacritic.com/tv/marco-polo-2014

http://www.indiewire.com/article/review-marco-polo-disappoints-history-game-of-thrones-comparisons-netflixs-great-reputation-20141211

De enige die ik al had gezien was van A.V. Club en wat mensen uit een podcast om eerlijk te zijn. Kijkers zelf lijken over het algemeen wel positief.

Gepost

Ik heb hem ondertussen ook compleet af gekeken. Is IMO gewoon een hele goede serie. Jammer dat tie pas net gereleased is zal dus nog wel een tijdje duren voordat s2 er is.

Gepost

Vier afleveringen gezien. Kan er kort over zijn, lange aflevering. Originele setting over het grote Mongoolse Rijk. Zeer interessant en een vermakelijke maar vooral goede serie! Aanrader. :)

Gepost

Had het voor mijn ouders gedownload, zelf beetje meegekeken maar sorry ik vind het niks. Omgevingen en camerawerk is prachtig, maar ik vind de cast erg matig, de accenten van de meeste acteurs zijn ontzettend irritant, slaat nergens op om ieder op zn eigen manier gebrekkig Engels te laten praten en ik vind de manier waarop de lines gebracht worden ook erg amateuristisch en onovertuigend. Hierdoor is het toch echt lastig om binding te krijgen, wat mij betreft is het een lust voor het oog deze serie, maar mist het een hoop diepgang.