Kyrill Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Wiener Neustadt is in crewcompetitie Eredivisie van Golden Glory mijn huidige crew sinds oktober. Omdat we 22 leden hebben hebben we eerste divisie en Eredivisie... Ben gepromoveerd naar Eredivisie maar na 5 speeldagen gaat helaas nog niet heel goed met doelstelling 1. Sta 9e maar heb wel de hoogste teamwaarde van 150 miljoen. Het is pas speelronde 5/22 dus er kan nog heel veel gebeuren. Beginwaarde was 28 miljoen dus bouwen gaat lekker. Saint Ettienne is in de crewcompetitie van mijn oude crew Imperium na speeldag 33/43 beginwaarde was daar 77 miljoen nu bijna 1000% procentuele stijging. Daar sta ik sinds kort helaas net onder mijn doelstelling en heb nog veel moeilijke uitwedstrijden.... Met Wiener Neustadt ga ik vol proberen de beker te winnen zodat ik mezelf handhaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Ah dan komt het wel goed @Kyrill. Zitten je problemen vooral in je tactiek of je transfers? Wat bij mij qua transfers erg helpt is om de eerste paar dagen alles te kopen en verkopen wat los en vast zit. Dan begin ik vaak pas te bouwen aan mijn elftal (spelers die ik tot einde competitie hou, 90+ spelers zeg maar) vanaf speelronde 8 - 10, afhankelijk van de sterkte van mijn beginteam. Tot die tijd verkoop ik dus ook spelers van 80+, voor zo'n 25 miljoen waar je dan weer lekkere spelertjes voor terug kunt halen. Loopt echt als een trein dit handelshuis. Heb nu in speelronde 2 met NAC Breda al een teamwaarde van 140 miljoen, waar ze begonnen met 35 miljoen. :-D Qua tactiek kan ik je niet veel hulp bieden, zul je toch zelf een beetje uit moeten vogelen wat wel of niet werkt met je spelersmateriaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZL123 Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 [quote name='tdogg16']Ah dan komt het wel goed @Kyrill. Zitten je problemen vooral in je tactiek of je transfers? [B]Wat bij mij qua transfers erg helpt is om de eerste paar dagen alles te kopen en verkopen wat los en vast zit.[/B] Dan begin ik vaak pas te bouwen aan mijn elftal (spelers die ik tot einde competitie hou, 90+ spelers zeg maar) vanaf speelronde 8 - 10, afhankelijk van de sterkte van mijn beginteam. Tot die tijd verkoop ik dus ook spelers van 80+, voor zo'n 25 miljoen waar je dan weer lekkere spelertjes voor terug kunt halen. Loopt echt als een trein dit handelshuis. Heb nu in speelronde 2 met NAC Breda al een teamwaarde van 140 miljoen, waar ze begonnen met 35 miljoen. :-D Qua tactiek kan ik je niet veel hulp bieden, zul je toch zelf een beetje uit moeten vogelen wat wel of niet werkt met je spelersmateriaal. [/QUOTE] Dit maakt dat het spel echt nergens meer over gaat (voor hoever dat het dat wel ging) sinds die update. Gewoon alles verkopen voor de maximum prijs want er is toch wel een random club die hem koopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Dit maakt dat het spel echt nergens meer over gaat (voor hoever dat het dat wel ging) sinds die update. Gewoon alles verkopen voor de maximum prijs want er is toch wel een random club die hem koopt. Zeker waar, maar omdat we er eenmaal mee moeten dealen probeer ik er maar het beste van te maken en de engine in mijn voordeel te gebruiken ;) Het is er idd niet beter op geworden, dat lijkt iedereen (en wss ook bij GameBasics zelf) inmiddels wel duidelijk. Ik ben ook een jaar lang gestopt, maar met een paar vrienden toch sinds vorige maand weer een competitie opgestart. Het is even wennen, maar als ik zo met vrienden kan spelen is het wel grappig opzich. We gaan ook maar eens een poging wagen aan de volgende CrewCup (60, meen ik), kijken hoe dat uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Zeker waar, maar omdat we er eenmaal mee moeten dealen probeer ik er maar het beste van te maken en de engine in mijn voordeel te gebruiken ;) Het is er idd niet beter op geworden, dat lijkt iedereen (en wss ook bij GameBasics zelf) inmiddels wel duidelijk. Ik ben ook een jaar lang gestopt, maar met een paar vrienden toch sinds vorige maand weer een competitie opgestart. Het is even wennen, maar als ik zo met vrienden kan spelen is het wel grappig opzich. We gaan ook maar eens een poging wagen aan de volgende CrewCup (60, meen ik), kijken hoe dat uitpakt. Oh nice. Hoe heet jullie crew? Dan stroom je in in de Eerste Divisie.Ik heb begin dit jaar hoogste niveau Champions League van de Crewcup...Helaas 17e met Corinthians doelstelling 7 maar wel voor eerste en enige keer voor als nog teamwaarde van 1miljard en hoger. Ja het is zeker makkelijker geworden verkopen....Maar het is nog steeds niet super makkelijker ofzo. Op niveau zijn ook andere managers beter geworden. Gaat wel goed komen qua tactiek, thnx. Ga me op de beker focussen. Als die win blijf ik er ook in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Denk dat ik dit spel pas weer een keer zou spelen als het wat meer op vroeger lijkt. Sowieso meerdere keren kunnen trainen per dag vind ik zwaar ruk. Loop dan snel achterop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 [quote name='Kyrill'] Oh nice. Hoe heet jullie crew? Dan stroom je in in de Eerste Divisie.Ik heb begin dit jaar hoogste niveau Champions League van de Crewcup...Helaas 17e met Corinthians doelstelling 7 maar wel voor eerste en enige keer voor als nog teamwaarde van 1miljard en hoger. Ja het is zeker makkelijker geworden verkopen....Maar het is nog steeds niet super makkelijker ofzo. Op niveau zijn ook andere managers beter geworden. Gaat wel goed komen qua tactiek, thnx. Ga me op de beker focussen. Als die win blijf ik er ook in[/QUOTE] MCD_Heesch is onze crew. Ik ben benieuwd of we een beetje kunnen presteren in de CC, heb het idee dat onze crewcompetitie echt hoog is qua niveau. Dus ik heb er wel een goed gevoel over. We gaan onze top 3 sturen, alle drie scoren altijd wel 5000+ managerpunten per seizoen (in een volle competitie dan). Ik hoop dat de loting een beetje gunstig uitpakt, de ene is beter met een lagere ds dan de andere namelijk. @Justin Het meerdere malen trainen op een dag is niet perse iets waardoor je achter gaat lopen, het zijn vooral de oefenwedstrijden die managers spelen waardoor spelers zo hard omhoog gaan. Die oefenwedstrijden kosten 4 bosscoins per wedstrijd, in essentie dus pay2win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 [quote name='tdogg16'] MCD_Heesch is onze crew. Ik ben benieuwd of we een beetje kunnen presteren in de CC, heb het idee dat onze crewcompetitie echt hoog is qua niveau. Dus ik heb er wel een goed gevoel over. We gaan onze top 3 sturen, alle drie scoren altijd wel 5000+ managerpunten per seizoen (in een volle competitie dan). Ik hoop dat de loting een beetje gunstig uitpakt, de ene is beter met een lagere ds dan de andere namelijk. @Justin Het meerdere malen trainen op een dag is niet perse iets waardoor je achter gaat lopen, het zijn vooral de oefenwedstrijden die managers spelen waardoor spelers zo hard omhoog gaan. Die oefenwedstrijden kosten 4 bosscoins per wedstrijd, in essentie dus pay2win.[/QUOTE] Das juist mooie aan CC maat....Heb je 3 man en dus allerlei soorten doelstellingen en maakt loting dus niet super veel uit...Want immers mag je zelf kiezen wie welk team heeft en elke crew heeft een gemiddelde doelstelling van 7,5-8,5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 Heb vroeger met mijn toenmalige crew ook weleens meegedaan aan de CC, in de Champions League en Europa League ook weleens. Dat was wel aanpoten altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 Crewcup stond ik vroeger altijd laatste of in die regione, groot verschil met de gewone competities. Heb dan maar besloten geen CC's meer te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 Oef, dan ben ik benieuwd hoe we het gaan doen. :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 Heb vroeger met mijn toenmalige crew ook weleens meegedaan aan de CC, in de Champions League en Europa League ook weleens. Dat was wel aanpoten altijd. EL en Champions League, netjes!! Wat is de naam van je toenmalige crew? Misschien ken ik ze, speel dit spel sinds 2002 ofzo al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Veni Vidi Vici. Geen idee hoe hoog die nu staan maar was wel een top 20 crew altijd met soms een tijdje een hogere ranking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Veni Vidi Vici. Geen idee hoe hoog die nu staan maar was wel een top 20 crew altijd met soms een tijdje een hogere ranking. Nice bro. Ken /herinner ik me nog wel....Maar is idd weer tijdje terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Inmiddels staan we, na 17/39 speelronden met onze crew op plekken 1,2 en 3 in de Eerste Divisie, die promotie zit er wel in dus haha. We hebben AZ, Groningen en VVV. @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 [quote name='tdogg16']Inmiddels staan we, na 17/39 speelronden met onze crew op plekken 1,2 en 3 in de Eerste Divisie, die promotie zit er wel in dus haha. We hebben AZ, Groningen en VVV. @Kyrill [/QUOTE] Ik heb t gezien maat, goed bezig. Vertrigo die jullie stand bijhoudt is de vieze beheerder van onze crew golden glory :) Hele aardige en chille gozer. Ik zelf heb veel geëxperimenteerd laatste tijd met 343 zoek de vleugels en 442 zoek de vleugels of 424 lange bal. Bevalt me wel goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Zelf nu ook weer begonnen. Ondertussen twee seizoen erop zitten en kampioen geworden met AFC Eskilnogwattus uit Zweden (bekerwinst) en een kampioenschap met Rijnsburgse Boys. Nu eens wat anders met Manchester City en nu na de derde speelronde, eenmaal een verlies tegen doelstelling 15. Speelde weer lekker 4-5-1 en daar ging ik met mijn aanvallende 4-3-3 er met 1-0 vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Ik heb t gezien maat, goed bezig. Vertrigo die jullie stand bijhoudt is de vieze beheerder van onze crew golden glory :) Hele aardige en chille gozer. Ik zelf heb veel geëxperimenteerd laatste tijd met 343 zoek de vleugels en 442 zoek de vleugels of 424 lange bal. Bevalt me wel goed :) Netjes netjes, ik ga voor de good old 433 en het loopt vrij aardig over de vleugeltjes met Belotti als spits (5 uit 3 wedstrijden). Nu hopen dat we dit vol kunnen houden tot het einde van het seizoen met z'n drieën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 DS 1 maar mijn gebruikelijke 4-3-3 wilt niet aanslaan. Zou ik veranderen naar een 4-4-2 of een 4-3-2-1 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 87% kaartje, sinds vandaag weer met alle vier de accounts vol voor dat kaartje, laatste rechte lijn na vier jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LDCRX Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Ik speelde net in een volle competitie met allemaal vrienden uit onze voetbalploeg. Eindigde tweede met Sassuolo (DS 9). Speelde in het begin van het seizoen 4231, maar naarmate mijn team sterker werd speelde ik toch 442A OVA. Ik denk dat ik toch lekker eindigde met 24 ongeslagen matchen op rij. (26x gewonnen, 10x gelijk en 2x verloren) @DeJarnoxD Met welke 442 speel jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 [quote name='LDCRX']Ik speelde net in een volle competitie met allemaal vrienden uit onze voetbalploeg. Eindigde tweede met Sassuolo (DS 9). Speelde in het begin van het seizoen 4231, maar naarmate mijn team sterker werd speelde ik toch 442A OVA. Ik denk dat ik toch lekker eindigde met 24 ongeslagen matchen op rij. (26x gewonnen, 10x gelijk en 2x verloren) @DeJarnoxD Met welke 442 speel jij?[/QUOTE] 4-4-2 A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Netjes netjes, ik ga voor de good old 433 en het loopt vrij aardig over de vleugeltjes met Belotti als spits (5 uit 3 wedstrijden). Nu hopen dat we dit vol kunnen houden tot het einde van het seizoen met z'n drieën. Jullie zijn geweldig gegaan zeg in Crewcup...Ik hoop oprecht jullie niet in zelfde Eredivisie als ons komen want we willen meteen terug promoveren naar de EL :P :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Jullie zijn geweldig gegaan zeg in Crewcup...Ik hoop oprecht jullie niet in zelfde Eredivisie als ons komen want we willen meteen terug promoveren naar de EL :P :) Ja het ging best lekker idd ;) 1e, 2e en 4e en de bekerfinale ook tussen twee van onze crew. Uiteindelijk heb ik die gewonnen :) Ik ben heel benieuwd wat het volgende seizoen gaat worden. We sturen wel weer 2 nieuwe nu, naast mijzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Jullie zijn geweldig gegaan zeg in Crewcup...Ik hoop oprecht jullie niet in zelfde Eredivisie als ons komen want we willen meteen terug promoveren naar de EL :P :) Wij zitten in Eredivisie B, jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten