Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Als je James kan halen, altijd doen ;) Ik twijfelde ook eerst tussen Berardi scouten en Lewandowski halen. Lewandowski was nog maar 6 miljoen boven zijn waarde en ook pas 26 jaar, dus toen hem maar gehaald. Alleen Rooney kan ik voorin niet trainen maar de rest wel/ Met Shaqiri zou ik er nog één kunnen halen. Heb al voor 26 Ménez (_O_) gehaald en als ik nu James haal is mn geld op. Ik scout hem wel en dan heb ik nog minstens drie uur om erover na te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Hmmm.. :@ Close, maar verdiend. Gefeliciteerd. Verdomde thuisvoordeel. [emoji14] [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Hmmm.. :@ Close, maar verdiend. Gefeliciteerd. Verdomde thuisvoordeel. [emoji14] [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Ja, was billenknijpen toen ik het scoreboord bekeek pff. Jij kan trots zijn met maar 1-0 verliezen. Thnx! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Ja, was billenknijpen toen ik het scoreboord bekeek pff. Jij kan trots zijn met maar 1-0 verliezen. Thnx! :) Zegt de man die onder mij staat. ;c Heb nu pas James gehaald trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Zegt de man die onder mij staat. ;c Heb nu pas James gehaald trouwens. Jij hebt 2 computers thuis gehad , Liverpool thuis en mij uit. Ik heb City uit al gehad, Saints uit , jou thuis en 1 computer Newcastle thuis. Dus is ook niet zo heel gek en het seizoen is nog heellang :) Toch geen Shaqiri? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Jij hebt 2 computers thuis gehad , Liverpool thuis en mij uit. Ik heb City uit al gehad, Saints uit , jou thuis en 1 computer Newcastle thuis. Dus is ook niet zo heel gek en het seizoen is nog heellang :) Toch geen Shaqiri? Is ook een grapje hè. ;) Scout deed kut, dus ik kreeg 'm twee keer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 De eerste punten zijn binnen. ;e Meteen van 20 naar 13. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Vuur met vuur bestrijden werkt niet op OSM, [MENTION=3933]Bruins[/MENTION];.. Lekker hoor. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Och, oefenpotjes ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Jij vindt de beker zo belangrijk dat je in 1e voorronde al TK inzet :P? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hoe heet de competitie mannen? Kan ik af en toe even meeloeren. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hoe heet de competitie mannen? Kan ik af en toe even meeloeren. ;) 'MU Competitie Engeland met upd' volgens mij. [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Jij vindt de beker zo belangrijk dat je in 1e voorronde al TK inzet [emoji14]? [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; staat eerste in de competitie. Vandaar. [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Wat [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; zegt [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Leuk dat je mee komt doen :) Das waar idd Nick :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 'MU Competitie Engeland met upd' volgens mij. [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; staat eerste in de competitie. Vandaar. [emoji14] Haha, dan nog heb ik het niet slecht gedaan. Maar het scheelt mij weer wat extra potjes :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Was op vakantie dus ik zie dit nu pas, had graag mee willen doen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Was op vakantie dus ik zie dit nu pas, had graag mee willen doen :P Je kan nog steeds meedoen vriend. Zitten pas in week 7/43 En deze teams zijn vrij: City Swansea WBA Watford Crystal Palace Aston Villa Norwich City Competitie heet: MU competitie Engeland met upd [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Zit jij nu wel of niet er al in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Thanks, heb Aston Villa maar genomen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Thanks, heb Aston Villa maar genomen [emoji14] Je had City moeten nemen. Stond je er veel beter voor. :huhu: Ik sta 3e! :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Je had City moeten nemen. Stond je er veel beter voor. :huhu: Ik sta 3e! :banana: Ik ben één drama met hoge DS hehe. + ik heb nog 28 wedstrijden om 't te repareren :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik ben één drama met hoge DS hehe. + ik heb nog 28 wedstrijden om 't te repareren [emoji14] 26*. Tegen Sunderland gaat het je niet lukken. [emoji14] Nee succes man. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 26*. Tegen Sunderland gaat het je niet lukken. [emoji14] Nee succes man. (Y) Dan reserveer ik wel een TK voor Sunderland ^^ Hehe, jij ook. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 ik denk dat er nog meer wedstrijden zijn hoor. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Seizoen in Frankrijk zit erop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Je kan nog steeds meedoen vriend. Zitten pas in week 7/43 En deze teams zijn vrij: City Swansea WBA Watford Crystal Palace Aston Villa Norwich City Competitie heet: MU competitie Engeland met upd [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Zit jij nu wel of niet er al in? Kan er morgenavond pas in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [MENTION=32096]Yackeau[/MENTION]; :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten