Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..? #22

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even geprobeerd, klinkt wel tof. Nog nooit van die man gehoord.

Maakt ondertussen toch al wel een goeie 20 jaar muziek :huhu: Vooral bekend in Vlaanderen, Wallonië en een beetje Frankrijk. In Nederland inderdaad minder volgens mij, al heeft hij wel een paar keer bij DwDD gezeten. Het knappe aan hem vind ik persoonlijk zijn verscheidenheid. Zal zo ook wat linkjes posten, maar hij heeft goeie standaard rock gemaakt (met z'n band Dead Man Ray), knallers van danceplaten, en de laatste jaren meer singer/songwriterachtige muziek. Heeft ook een cd gemaakt en getourd met oude nummers die hij volledig uitkleedde en alleen speelde met piano, cello en slagwerk. Ik ben best fan, maar dat had je misschien al door.

[YouTube]FUzY5g9q-2g[/YouTube]

[YouTube]8peCdX4CS0E[/YouTube]

[YouTube]hAnGHhITS8c[/YouTube]

[YouTube]aRt8FyIfM3c[/YouTube]

[YouTube]StRHqafPwv8[/YouTube]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt ondertussen toch al wel een goeie 20 jaar muziek :huhu: Vooral bekend in Vlaanderen, Wallonië en een beetje Frankrijk. In Nederland inderdaad minder volgens mij, al heeft hij wel een paar keer bij DwDD gezeten. Het knappe aan hem vind ik persoonlijk zijn verscheidenheid. Zal zo ook wat linkjes posten, maar hij heeft goeie standaard rock gemaakt (met z'n band Dead Man Ray), knallers van danceplaten, en de laatste jaren meer singer/songwriterachtige muziek. Heeft ook een cd gemaakt en getourd met oude nummers die hij volledig uitkleedde en alleen speelde met piano, cello en slagwerk. Ik ben best fan, maar dat had je misschien al door.

Okok, klinkt goed. Zal het vanavond even beluisteren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites