Tijn Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Brandon Flowers - The Desired Effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 [YOUTUBE]5OfoY3kiejE[/YOUTUBE] Geniale herinneringen aan Siriusmo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 (bewerkt) ik verlang naar vakantie......:love: 15 mei 2015 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 aBn7bjy9c4U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Kan niet hoor :< Die film ook _O_ fZtkZPfX8i8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 La Femme - Sur La Planche 2013 Kwam me van 1 of andere reclame bekend voor, maar wist niet hoe deze track heette. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 (bewerkt) edit: Ja sorry, Em is een zwakke plek, jammer dat zo'n übergetalenteerde kerel er zo mee omspringt :( 16 mei 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 Omar Souleyman - Bahdeni Nami [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 https://www.youtube.com/watch?v=gDyujx0BZSg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Fantan Mojah - Rasta Got Soul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 DMA's - Laced Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 The Machine - No Time To Waste : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 [YouTube]vu_11foqPXc[/YouTube] Te goed gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down [Live at Lowlands 2006] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Te goed gewoon. Even geprobeerd, klinkt wel tof. Nog nooit van die man gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Even geprobeerd, klinkt wel tof. Nog nooit van die man gehoord. Maakt ondertussen toch al wel een goeie 20 jaar muziek :huhu: Vooral bekend in Vlaanderen, Wallonië en een beetje Frankrijk. In Nederland inderdaad minder volgens mij, al heeft hij wel een paar keer bij DwDD gezeten. Het knappe aan hem vind ik persoonlijk zijn verscheidenheid. Zal zo ook wat linkjes posten, maar hij heeft goeie standaard rock gemaakt (met z'n band Dead Man Ray), knallers van danceplaten, en de laatste jaren meer singer/songwriterachtige muziek. Heeft ook een cd gemaakt en getourd met oude nummers die hij volledig uitkleedde en alleen speelde met piano, cello en slagwerk. Ik ben best fan, maar dat had je misschien al door. [YouTube]FUzY5g9q-2g[/YouTube] [YouTube]8peCdX4CS0E[/YouTube] [YouTube]hAnGHhITS8c[/YouTube] [YouTube]aRt8FyIfM3c[/YouTube] [YouTube]StRHqafPwv8[/YouTube] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Maakt ondertussen toch al wel een goeie 20 jaar muziek :huhu: Vooral bekend in Vlaanderen, Wallonië en een beetje Frankrijk. In Nederland inderdaad minder volgens mij, al heeft hij wel een paar keer bij DwDD gezeten. Het knappe aan hem vind ik persoonlijk zijn verscheidenheid. Zal zo ook wat linkjes posten, maar hij heeft goeie standaard rock gemaakt (met z'n band Dead Man Ray), knallers van danceplaten, en de laatste jaren meer singer/songwriterachtige muziek. Heeft ook een cd gemaakt en getourd met oude nummers die hij volledig uitkleedde en alleen speelde met piano, cello en slagwerk. Ik ben best fan, maar dat had je misschien al door. Okok, klinkt goed. Zal het vanavond even beluisteren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 Wist niet dat jij fan van Daan was, Hansje. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 The Machine & Sasha F - Restore Balance Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Nog 'n keer omdat Jill zo dope is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 The Roots zijn wel gaaf ja :D The Machine - Audiobot (B-Front Remix) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 White Lies - To Lose My Life... [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Oddisee - That's Love Echt een fijne plaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 [YOUTUBE]MS6tGkBtqS0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 (h) xMk8wuw7nek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten