Sophomore Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vanavond aflevering acht kijken :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vanavond aflevering acht kijken :banana: Net halfuur geleden al klaar mee :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Nou dan heb ik tenminste nog iets om naar uit te kijken #elknadeelhebzijnvoordeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Net klaar met seizoen 1, wel lekker want dan kan ik binnenkort al door met seizoen 2. Vond het een heerlijk seizoen hoor, lekkere sfeer, al die riddles en allegorieën. Kan me ergens wel voorstellen dat dit niet helemaal verzadigend is voor een hoop mensen maar zonder er al te veel bij na te denken vond ik het erg fijn. Zeker nu ik lees dat seizoen 2 alleen maar beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Bij de eerste aflevering dacht ik "fak man, wil de karakters uit seizoen 1" maar inmiddels denk ik daar geen eens meer aan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Nou aflevering negen mocht er ook zijn. Zijn niet bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Aflevering 9 _O_ Dit is sowieso minimaal beste 2e seizoen van een serie dat ik ooit gezien heb. Seizoen 1 was al geweldig maar 2.. Damn :love: <: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Zo heb seizoen 2 ook af. Ben het eens met de mannen hier, seizoen 2 was (nog) beter dan 1, stak heerlijk in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Net klaar met seizoen 1, wat een gruwelijke serie is dit zeg. Lorne Malvo :< Wat een baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Ga hier deze week aan beginnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Heb seizoen twee afgekeken, goede serie hoor. Laatste aflevering was wel een beetje een anti-climax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Eergisteren en gisteren seizoen 1 gezien van Fargo. Volgens IMDB scoort de serie een 9,1. Dit is voor mij ietwat te overdreven. Vond het een degelijke serie, met wat interessante karakters, maar niks meer en niks minder. Lorne Malvo was toch het lichtpuntje in deze serie. De serie begon goed met een aantal sterke en spannende afleveringen, maar vertraagde daarna een beetje. Het niveau herstelde zich in de laatste 2 afleveringen, waarna ik dacht dat we toch een spannend einde zouden krijgen. Niets was minder waar. Het einde was kut. Desalniettemin vond ik het best wel een leuke serie, met genoeg spanning. Maar het feit dat het gezien wordt als één van de beste series snap ik niet. Dit weekend seizoen 2 bekijken, omdat ik toch wel benieuwd ben geraakt naar 'Sioux Falls' ;c 22 januari 2016 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Wat een fantastische serie dit. De sfeer die ze weten te creëren vind ik echt heel erg mooi. Mijn vriendin vond het weer helemaal niks dus ik heb hem alleen afgekeken. Nu bij de laatste aflevering van seizoen 2 dus ik hoop echt dat er een seizoen 3 aankomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Wat een fantastische serie dit. De sfeer die ze weten te creëren vind ik echt heel erg mooi. Mijn vriendin vond het weer helemaal niks dus ik heb hem alleen afgekeken. Nu bij de laatste aflevering van seizoen 2 dus ik hoop echt dat er een seizoen 3 aankomt Van Wikipedia [spoiler=spoiler] According to series creator Noah Hawley, season 3 will commence broadcast in the spring of 2017. The time frame for the season's episodes will be 2010, leaving open the possibility that characters from the previous seasons could return.[5] Hawley said, "There are going to be connections, the way the first year was connected to the movie and the second year was connected to the first".[7] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Van Wikipedia [spoiler=spoiler] Ziet er goed uit. Ik kan niet wachten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Gisteren aflevering nummer 8 gezien van het tweede seizoen. De aflevering met dat vakantie hutje (zonder te spoilen) ;c. Wat een aflevering! Vind dit seizoen ook in z'n geheel vele malen beter en spannender dan het eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Het tweede seizoen inmiddels afgekeken. Wat was dit een topseizoen en een aantal klassen beter dan het eerste seizoen. Elke aflevering was vrijwel spannend en ik vond het erg knap hoe uiteindelijk drie verhaallijnen, een soort van, naar elkaar toe werkten. Met name de laatste afleveringen waren top en dan bedoel ik de 9e in het bijzonder. Zonder twijfel is dit één van de betere series die ik gezien heb (dit baseer ik puur op het tweede seizoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Seizoen 2 vandaag afgerond, heerlijk hoor. (d) Vooral tweede helft van het seizoen heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Eerste acteur bevestigd voor S3: Ewan McGregor. Is echt weer een naam die perfect leiding kan geven aan het seizoen. Zeer gerenommeerd acteur, ben heel benieuwd hoe ze het aan gaan pakken volgend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Wat vinden we er tot nu toe van? Ben nog niet heel overtuigd, al is de sfeer weer fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Wat vinden we er tot nu toe van? Ben nog niet heel overtuigd, al is de sfeer weer fantastisch. Eerste twee afleveringen vond ik er eentje idd wat minder (nou ben ik even kwijt of dat #1 of #2 was), maar zojuist van mijn stoel geblazen door aflevering #3. Dacht in het begin ff dat ik de verkeerde serie had aangeklikt, zo anders was het ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Eerste twee afleveringen vond ik er eentje idd wat minder (nou ben ik even kwijt of dat #1 of #2 was), maar zojuist van mijn stoel geblazen door aflevering #3. Dacht in het begin ff dat ik de verkeerde serie had aangeklikt, zo anders was het ;c 3 vond ik juist geen flikker aan wat een kut episode. 1,2 en 4 waren heerlijk. 5 moet ik nog zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 3 vond ik juist geen flikker aan wat een kut episode. 1,2 en 4 waren heerlijk. 5 moet ik nog zien. Serieus ? Man man man ik vond het echt geweldig. Die scenes uit het verleden (jaren zeventig), echt geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Serieus ? Man man man ik vond het echt geweldig. Die scenes uit het verleden (jaren zeventig), echt geniaal. Ja. Keek daarna op imdb de getoonde review user gaf het een 3/10 die aflevering. Dat vind ik wat overdreven vind meer 4,5/10. Het was onwijs filler. Ging alleen over die politie agente en verleden van haar stiefvader ofzo. Die jaren 70's waren voor mij beetje leuk maar niet heel bijzonder. Vond ik episode erna veel toffer met "Wereldburger" Maffia baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Ep5 was _O_ GENIETON Erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten