Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Fargo

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Net klaar met seizoen 1, wel lekker want dan kan ik binnenkort al door met seizoen 2. Vond het een heerlijk seizoen hoor, lekkere sfeer, al die riddles en allegorieën. Kan me ergens wel voorstellen dat dit niet helemaal verzadigend is voor een hoop mensen maar zonder er al te veel bij na te denken vond ik het erg fijn. Zeker nu ik lees dat seizoen 2 alleen maar beter wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren en gisteren seizoen 1 gezien van Fargo. Volgens IMDB scoort de serie een 9,1. Dit is voor mij ietwat te overdreven. Vond het een degelijke serie, met wat interessante karakters, maar niks meer en niks minder. Lorne Malvo was toch het lichtpuntje in deze serie.

De serie begon goed met een aantal sterke en spannende afleveringen, maar vertraagde daarna een beetje. Het niveau herstelde zich in de laatste 2 afleveringen, waarna ik dacht dat we toch een spannend einde zouden krijgen. Niets was minder waar. Het einde was kut.

Desalniettemin vond ik het best wel een leuke serie, met genoeg spanning. Maar het feit dat het gezien wordt als één van de beste series snap ik niet. Dit weekend seizoen 2 bekijken, omdat ik toch wel benieuwd ben geraakt naar 'Sioux Falls' ;c

bewerkt door Keeza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fantastische serie dit. De sfeer die ze weten te creëren vind ik echt heel erg mooi. Mijn vriendin vond het weer helemaal niks dus ik heb hem alleen afgekeken. Nu bij de laatste aflevering van seizoen 2 dus ik hoop echt dat er een seizoen 3 aankomt

Van Wikipedia

[spoiler=spoiler]

According to series creator Noah Hawley, season 3 will commence broadcast in the spring of 2017. The time frame for the season's episodes will be 2010, leaving open the possibility that characters from the previous seasons could return.[5] Hawley said, "There are going to be connections, the way the first year was connected to the movie and the second year was connected to the first".[7]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het tweede seizoen inmiddels afgekeken. Wat was dit een topseizoen en een aantal klassen beter dan het eerste seizoen. Elke aflevering was vrijwel spannend en ik vond het erg knap hoe uiteindelijk drie verhaallijnen, een soort van, naar elkaar toe werkten. Met name de laatste afleveringen waren top en dan bedoel ik de 9e in het bijzonder. Zonder twijfel is dit één van de betere series die ik gezien heb (dit baseer ik puur op het tweede seizoen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden we er tot nu toe van? Ben nog niet heel overtuigd, al is de sfeer weer fantastisch.

Eerste twee afleveringen vond ik er eentje idd wat minder (nou ben ik even kwijt of dat #1 of #2 was), maar zojuist van mijn stoel geblazen door aflevering #3. Dacht in het begin ff dat ik de verkeerde serie had aangeklikt, zo anders was het ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste twee afleveringen vond ik er eentje idd wat minder (nou ben ik even kwijt of dat #1 of #2 was), maar zojuist van mijn stoel geblazen door aflevering #3. Dacht in het begin ff dat ik de verkeerde serie had aangeklikt, zo anders was het ;c

3 vond ik juist geen flikker aan wat een kut episode. 1,2 en 4 waren heerlijk. 5 moet ik nog zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieus ? Man man man ik vond het echt geweldig. Die scenes uit het verleden (jaren zeventig), echt geniaal.

Ja. Keek daarna op imdb de getoonde review user gaf het een 3/10 die aflevering. Dat vind ik wat overdreven vind meer 4,5/10. Het was onwijs filler. Ging alleen over die politie agente en verleden van haar stiefvader ofzo. Die jaren 70's waren voor mij beetje leuk maar niet heel bijzonder. Vond ik episode erna veel toffer met "Wereldburger" Maffia baas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites