Goodfella Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Zie dit topic helaas nu pas :( Maar niet erg verder want kan prima leven met de top 3 al staan the Sons wel wat aan de lage kant. En ik mis The Following! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 april 2014 Auteur Share Geplaatst 2 april 2014 Zie dit topic helaas nu pas :( Maar niet erg verder want kan prima leven met de top 3 al staan the Sons wel wat aan de lage kant. En ik mis The Following! Ik stuur je volgend jaar wel een berichtje op FB om de SoA hoger te krijgen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Weet niet of jij al met het tweede seizoen van The Following bezig bent, maar dat is ronduit lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Het alternatieve einde van BB, dát is pas briljant. ;) De Malcolm in the Middle-versie? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 De Malcolm in the Middle-versie? :P Yep. Toffige serie was dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Ik stuur je volgend jaar wel een berichtje op FB om de SoA hoger te krijgen. ;) Goed plan ;) Weet niet of jij al met het tweede seizoen van The Following bezig bent, maar dat is ronduit lachwekkend. Ben bij t/m e9, bevalt me nog steeds prima al kan het niet tippen aan seizoen 1. Maar waarom ronduit lachwekkend? Ben gewoon fan van Ryan Hardy en Mike Weston. In het eerste seizoen vond ik vooral Joe Carroll helemaal top! Falling Skies mis ik trouwens ook in de lijst.. eerste seizoen was matig maar is een serie die met het seizoen beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Ik stuur je volgend jaar wel een berichtje op FB om de SoA hoger te krijgen. ;) Liet mijn broertje en neefje deze lijst en mijn lijst zien. Ze maken me nog steeds belachelijk omdat ik SoA ruim boven GoT heb staan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Zijn beide gewoon bazenseries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 top hopelijk wordt dit nog eens georganiseerd! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 top hopelijk wordt dit nog eens georganiseerd! :) Ik zat laatst aan te denken. Maar ben heel erg bang dat veel mensen niet kunnen stemmen als je beide series gezien moet hebben? En waar bepaal je de grens? 1 episode? Of hele seizoenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik zat laatst aan te denken. Maar ben heel erg bang dat veel mensen niet kunnen stemmen als je beide series gezien moet hebben? En waar bepaal je de grens? 1 episode? Of hele seizoenen? Dit was geen toernooi met knock-out maar met lijstjes ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Dit was geen toernooi met knock-out maar met lijstjes ;) Dan doen we lijstjes. Maar knockout lijkt me ook wel leuk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Beter lijstjes. Net zoals bij de jaarlijkse fmovie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik denk dat deze eind van dit jaar of begin volgend jaar weer komt. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten