Wokulski Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Ik ben eigenlijk blij dat we elke keer een week moeten wachten, dit allemaal in één keer kijken zou teveel zijn voor mijn hart. Wat is dit lekker zeg, ook die verhalen die je hier dan leest die je doen beseffen dat er nog zo veel meer is dan je op het eerste gezicht zelf ziet. Ook bijzonder knap hoe er enorme spanning gecreëerd wordt in scènes die op het eerste oog niet heel veel voorstellen [tekst]zoals de scène met Marty's dochter, waardoor er al gauw duidelijk is dat er toch meer aan de hand is dan je eigenlijk denkt[/tekst]. Overigens [tekst]Charlie Lange zei vrij duidelijk dat Ledoux een spiraalvormige tattoo op zijn rug zou hebben, maar die was niet te zien. Wel is er in de scène waar Ledoux op zijn knieën gebracht wordt duidelijk een spiraalvormig litteken te zien op zijn rug, alsof hij de tattoo heeft laten verwijderen. Waarom?[/tekst] Echt, ik vind dit zo briljant :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Jesus fucking shit. Uur met open mond gezeten, en nu ik die shit hier lees schijt ik haast in m'n broek van opwinding. Wat een serie man, godallejezus :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Of ie aan te raden is, is een overbodige vraag neem ik aan? ;c Dit weekend maar eens aan beginnen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Ja ik ga er ook maar eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 De eerste 4 afleveringen gezien en wat een heerlijke serie is dit. Ontzettend sfeervol en heel goed gebruik gemaakt van de muziek. En Matthew McConaughey... wat zonde dat hij pas sinds een paar jaar echt serieuze rollen krijgt. Geweldige rol van hem. En deze scène uit ep 4 natuurlijk: _O_ s_HuFuKiq8U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ga maar snel 5 kijken dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Nou vooruit, omdat jij het bent heb ik die ook maar direct opgezet. Genieten weer hoor. Ontzettend veel losse eindjes waar nog veel mee kan worden gedaan en vooral dat einde geeft echt een geweldig creepy gevoel. Deed me qua sfeer een beetje denken aan Carnivàle, net als eigenlijk een groot deel van de serie. Die duistere en onheilspellende sfeer in een bevreemdend landschap... Ik mag dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Can't wait : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 ZOHOHOHO :< [spoiler=.] BETH :< En euh, hoe komt Cohle aan dat gewei dat op z'n tafel ligt? Enige wat ik kan bedenken is dat het bewijs zo oud is dat het 'vrij is gegeven', maar lijkt me sterk dat dat bij zo'n zaak (of überhaupt al) gebeurt :cab: Rond 44.30. Dat einde ook weer. Pff. Zo een zieke subtiele spanning, helemaal met die muziek :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Ja die Beth mocht er idd wel zijn zeg, goeiendag. Goeie ep weer, zoals gewoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Echt een heerlijke cliffhanger :< Wel echt kuttt om te moeten wachten, zou het anders in een dag doorkijken. [spoiler=nice]"Actually, why don't you buy me a beer" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 [spoiler=.] Begin steeds meer het idee te krijgen dat het Marty is. Die 'willekeurige' woedeuitbarstingen van hem + de focus op Cohle nu. Of natuurlijk wat Cohle insinueert: complot van bovenaf, politiechef, die gozer met z'n liefdadigheidszooitje. Wellicht dat Marty daar dan alsnog een rol in speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Heb hier veel goede dingen over gelezen, moeite waard voor mij als niet-serie kijker om het te gaan kijken? Spreekt me vooral aan dat er maar 8 episodes in totaal komen. Beetje psychologische shizzle las ik ook? Dat vind ik sws wel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 8 episodes in totaal voor de hele serie? Ben ook van plan er aan te beginnen, iemand die ongeveer weet vanaf wanneer je de NL subs kan downloaden voor de laatst uitgezonden aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Volgens mij zijn die er al wel voor ep 5, van vorige week. 8 eps voor seizoen 1. Daarna voor seizoen 2 een heel andere cast + storyline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Volgens mij zijn die er al wel voor ep 5, van vorige week. 8 eps voor seizoen 1. Daarna voor seizoen 2 een heel andere cast + storyline. Ja! Ik ben echt reuze benieuwd wie de nieuwe cast wordt. Ze hebben zwaar werk om Woody Harrelson, Matthew McConaughey en Michelle Monaghan op te volgen!! Vooral die eerste twee spelen uitstekend. Benieuwd naar E7 en 8 :) 6 was in ieder geval weer heel tof. En die openingstune, goddamn. Je zou alleen al bijna toernooi kunnen houden met OST's van HBO serie's ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 [spoiler=3] [spoiler=2] [spoiler=1] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 God ja wat lekker he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Goeie ep, iets minder donker dan voorheen, maar eigenlijk ben je toch helemaal niets wijzer geworden? :cab: Wat Magikarp zegt [spoiler=verhaal]ik vind het moeilijk om te zien hoe het Marty zou kunnen zijn, die heeft gewoon niet de brains voor zo'n hele operatie zo lang geheim te kunnen houden.. maarja, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer hoofdpijn ik krijg want ik heb echt geen flauw idee welke kant het opgaat.. dat biertje tussen Rust en Marty in de volgende ep zal hopelijk al een indicatie zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Goeie ep, iets minder donker dan voorheen, maar eigenlijk ben je toch helemaal niets wijzer geworden? :cab: Wat Magikarp zegt [spoiler=verhaal]ik vind het moeilijk om te zien hoe het Marty zou kunnen zijn, die heeft gewoon niet de brains voor zo'n hele operatie zo lang geheim te kunnen houden.. maarja, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer hoofdpijn ik krijg want ik heb echt geen flauw idee welke kant het opgaat.. dat biertje tussen Rust en Marty in de volgende ep zal hopelijk al een indicatie zijn [spoiler=.] Daarom wellicht een marionet voor de hogere bazen ;) plus die woedeuitbarstingen zitten me niet echt lekker. Regelmatig geweld richting vrouwen. Al denk ik het niet serieus hoor, meer een hersenspinsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Morgen kijken, kan echt niet wachten :cab: Zie nu al zoveel spoilers hier dat ik vermoed dat het weer ziek nice wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 [spoiler=verhaal]Mwah, geweld richting vrouwen? Wat dan? Met dat eerste meisje werd ie enkel kwaad toen zij z'n vrouw had ingelicht over hun affaire. Ja hij ging ook eens bij haar thuis maar toen deed ie niks tegen haar, enkel tegen zo'n kerel die ze mee naar huis had genomen. En tegen z'n vrouw wordt ie boos na haar verraad, tsja, wie zou dat niet doen. Meer nog, in die eerdere aflevering waar Beth nog een hoertje is, geeft ie zo'n monoloog tegen haar pooier, die vrouw, over hoe belachelijk het is om die jonge meisjes als hoeren te gebruiken.. Weet je wat het probleem van deze serie is? :D dat er zoveel inzit, dat je zelf zo diep gaat nadenken en in alles een clue gaat zien :D terwijl waarschijnlijk heel veel dingen niet eens iets betekenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 [spoiler=verhaal]Mwah, geweld richting vrouwen? Wat dan? Met dat eerste meisje werd ie enkel kwaad toen zij z'n vrouw had ingelicht over hun affaire. Ja hij ging ook eens bij haar thuis maar toen deed ie niks tegen haar, enkel tegen zo'n kerel die ze mee naar huis had genomen. En tegen z'n vrouw wordt ie boos na haar verraad, tsja, wie zou dat niet doen. Meer nog, in die eerdere aflevering waar Beth nog een hoertje is, geeft ie zo'n monoloog tegen haar pooier, die vrouw, over hoe belachelijk het is om die jonge meisjes als hoeren te gebruiken.. Weet je wat het probleem van deze serie is? :D dat er zoveel inzit, dat je zelf zo diep gaat nadenken en in alles een clue gaat zien :D terwijl waarschijnlijk heel veel dingen niet eens iets betekenen [spoiler=.] Z'n dochter ook nog een tik in dr gezicht gegeven. In ieder geval is het een mannetje die zich niet heel erg goed kan beheersen, vind het wel iemand die als 'soldaat' kan fungeren voor mensen hogerop. En die monoloog... tja... dekmantel ;c Nee, zie het allemaal vanzelf wel. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 [spoiler=.]volgens mij heb je bij zo'n cover-up net mensen nodig die zich wél kunnen beheersen :P maar dat begin ook vandaag, gaat ie ff die 2 jongens in elkaar meppen :cab: heel vaag allemaal, wat was het nut nou daarvan wat je ook in sommige theorieën las was dat de vader van Marty er misschien wel bij betrokken was.. die was enkel in de eerste (? denk ik) ep erbij maar zei toen een aantal dingen die wel geïnterpreteerd kunnen worden als iemand die ook verdacht is plus hij hoorde wss ook bij de "oude garde" van dat stadje, die controle hadden over de scholen enzo maar idd, we gaan het zien.. sucks dat het weer een week wachten is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 [spoiler=.] Was de vader van Maggie toch? Dat die 2 dochters in dat bootje aan het vissen waren? Zou misschien ook kunnen, aangezien Maggie toch vrij belangrijk lijkt te worden. (zal wel meer achter het bezoekje aan Cohle zitten dan alleen zo een revengefuck oid) Die 2 gasten inderdaad. Waren die 2 waarmee z'n dochter is gevonden he. Z'n agressie is vaak vrij extreem, maar in alle gevallen toch wel te begrijpen. Vandaar dat ik denk dat hij wel in dat kliekje past, hij slaat niet willekeurig om zich heen. Maargoed, was vooral omdat het agressieve gedrag jegens vrouwen me opvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten