Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

True Detective

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Krijgen in een serie natuurlijk veel meer de tijd om een verhaal te vertellen, Spacey in House of Cards is ook echt geweldig. Kan natuurlijk ook minder goed uitpakken zoals een the Following, maar Kevin Bacon is dan ook maar een matige acteur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe ep is ook weer zo ontzettend goed. Volgens mij zou ik een hele ep kunnen zien die puur bestaat uit Marty en Rust, pratend in hun auto.

Fenomenaal qua dialoog tot dusver, visueel ook ontzettend knap (die scene in de ep vandaag, in dat veld bij hun auto, met die boot achter hun, oi :<)

Heerlijk creepy einde ook. Kan echt alle kanten op. Heb eigenlijk weinig zin in speculeren, laat het gewoon op me afkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh, je hebt ep 1 overgeslagen? :cab: Weet niet of het echt een spoiler is, maar doe hem toch maar ff zo: [tekst] Ze hebben de verdachte gearresteerd al die jaren geleden, maar nu hebben ze opeens een soortgelijke (zelfde?) zaak gevonden. Dusja. Als die vent vastzit, hoe kan het dan weer gebeuren? [/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh, je hebt ep 1 overgeslagen? :cab: Weet niet of het echt een spoiler is, maar doe hem toch maar ff zo: [tekst] Ze hebben de verdachte gearresteerd al die jaren geleden, maar nu hebben ze opeens een soortgelijke (zelfde?) zaak gevonden. Dusja. Als die vent vastzit, hoe kan het dan weer gebeuren? [/tekst]

Thnx Magikarp. Dat was ik even vergeten en nee heb ep1 niet overgeslagen. Maar kijk zonder subs wat soms lastig kan zijn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites