Magikarp Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Klinkt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Moet wel goed gaan worden lijkt mij, sowieso wel de toekomst voor series dat ze steeds meer grote acteurs kunnen binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Krijgen in een serie natuurlijk veel meer de tijd om een verhaal te vertellen, Spacey in House of Cards is ook echt geweldig. Kan natuurlijk ook minder goed uitpakken zoals een the Following, maar Kevin Bacon is dan ook maar een matige acteur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Pareltje van HBO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Goede eerste aflevering. Ben heeel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Goh die eerste aflevering was lekker zeg. Blijf deze volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Fantastische start in ieder geval. Heerlijk sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Iemand die weet wat dat einde was? Begrijp die muurtekening niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Iemand die weet wat dat einde was? Begrijp die muurtekening niet helemaal. [tekst] meisje met een gewei volgens mij ;) [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Gisteren de eerste aflevering gezien, genoten hoor. Begin ook steeds meer fan te worden van Matthew McConnaughey de laatste tijd, goede acteur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Heb ook de eerste 2 eps gezien, bevalt me enorm goed tot dusver. Een ontzettend traag tempo wel, maar het is fascinerend op één of andere manier. Dat nummer uit de intro vind ik geweldig trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Als ik alles zo lees en hoor zal dit na Treme wel mijn nieuwe serie worden. En hoe trager hoe beter : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Eerst 2 eps gezien, erg van genoten. Treme staat nog op mijn to watch list... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Nieuwe ep is ook weer zo ontzettend goed. Volgens mij zou ik een hele ep kunnen zien die puur bestaat uit Marty en Rust, pratend in hun auto. Fenomenaal qua dialoog tot dusver, visueel ook ontzettend knap (die scene in de ep vandaag, in dat veld bij hun auto, met die boot achter hun, oi :<) Heerlijk creepy einde ook. Kan echt alle kanten op. Heb eigenlijk weinig zin in speculeren, laat het gewoon op me afkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Net de eerste ep gezien oh lawd, awesome. Wil eigenlijk meteen door 2 en 3 kijken maar moet slapen en morgen hele dag leren :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Pff ja. Ik wil 3 nu kijken, maar weet dat ik morgen dan laat opsta en niks meer aan m'n opdrachten doe. Dan de wekker maar extra vroeg zodat ik hem morgenochtend kan kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Volgende ep is trouwens pas over 2 weken :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 ep 3 was goed ja, zeker dat einde met die muziek er bij :< Ook die intro is echt heerlijk, een van de betere, zoniet de beste dat ik bij series gehoord heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Damn, ep1 gezien, dit wordt elke week klaar zitten voor de nieuwe hoor. Die sfeer, en vind Harrelson bijna altijd wel tof maar McConaughey is hier ook heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Ze spelen echt tegenpolen van elkaar, zo heerlijk :D Ik snap alleen nog steeds niet waarom die negers zoveel willen weten van beide? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Eh, je hebt ep 1 overgeslagen? :cab: Weet niet of het echt een spoiler is, maar doe hem toch maar ff zo: [tekst] Ze hebben de verdachte gearresteerd al die jaren geleden, maar nu hebben ze opeens een soortgelijke (zelfde?) zaak gevonden. Dusja. Als die vent vastzit, hoe kan het dan weer gebeuren? [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 NGw7KtRxfgU Fijn nummer ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Nou ik ga hier ook maar eens aan beginnen, hoor enkel goeie verhalen en plus twee bazen acteurs. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Hoho ep 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Eh, je hebt ep 1 overgeslagen? :cab: Weet niet of het echt een spoiler is, maar doe hem toch maar ff zo: [tekst] Ze hebben de verdachte gearresteerd al die jaren geleden, maar nu hebben ze opeens een soortgelijke (zelfde?) zaak gevonden. Dusja. Als die vent vastzit, hoe kan het dan weer gebeuren? [/tekst] Thnx Magikarp. Dat was ik even vergeten en nee heb ep1 niet overgeslagen. Maar kijk zonder subs wat soms lastig kan zijn :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten