Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=S02E06]Een iets mindere aflevering, maar ondanks dat wel een stukje meer te weten gekomen. Wat een creep was die 'jager' (Matthew geloof ik?) trouwens :cab:

Wat ik me afvraag is wat Zoe betekend voor Red. Ik gok dat het die Jennifer is maar dat ze op dit moment leeft onder een andere naam. Zeer benieuwd hoe dat verder loopt.

Het was natuurlijk wel te voorspelbaar dat Tom opgesloten zat achter de deur, maar is hij nu ontsnapt of? Als ik de promo bekijk van volgende week, dan lijk het er niet op. Maar aan het begin van de aflevering lag die big guy op de grond en zie je jongen van Red aan de andere kant van de kamer de deur binnenlopen. De laatste scene leek mij op een soort flashback.

Mooie scene trouwens over Dembe, je zag de emotie bij Red in z'n ogen.

Nog 2 afleveringen tot de 'winterstop', hopelijk zijn het nog 2 afleveringen met veel vuurwerk. Iig blijft het een topshow _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S02E06]Een iets mindere aflevering, maar ondanks dat wel een stukje meer te weten gekomen. Wat een creep was die 'jager' (Matthew geloof ik?) trouwens :cab:

Wat ik me afvraag is wat Zoe betekend voor Red. Ik gok dat het die Jennifer is maar dat ze op dit moment leeft onder een andere naam. Zeer benieuwd hoe dat verder loopt.

Het was natuurlijk wel te voorspelbaar dat Tom opgesloten zat achter de deur, maar is hij nu ontsnapt of? Als ik de promo bekijk van volgende week, dan lijk het er niet op. Maar aan het begin van de aflevering lag die big guy op de grond en zie je jongen van Red aan de andere kant van de kamer de deur binnenlopen. De laatste scene leek mij op een soort flashback.

Mooie scene trouwens over Dembe, je zag de emotie bij Red in z'n ogen.

Nog 2 afleveringen tot de 'winterstop', hopelijk zijn het nog 2 afleveringen met veel vuurwerk. Iig blijft het een topshow _O_

[spoiler=20E06] Dat van Dembé was echt mooi inderdaad,

Die Matthew was wel heel creepy zeg, vond die sidestory ook niet zo, ze moeten echt meer over Berlin en dat meisje etc. showen.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=20E06] Dat van Dembé was echt mooi inderdaad,

Die Matthew was wel heel creepy zeg, vond die sidestory ook niet zo, ze moeten echt meer over Berlin en dat meisje etc. showen.

[spoiler=S02E06]Eens, nu is er volgens mij al 3 a 4 afleveringen niet echt gesproken over Berlin. Toch jammer, hoop dat het nog wel gaat gebeuren in de komende 2 afleveringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S02E06]Eens, nu is er volgens mij al 3 a 4 afleveringen niet echt gesproken over Berlin. Toch jammer, hoop dat het nog wel gaat gebeuren in de komende 2 afleveringen.

[spoiler=S02E3/TM6] Ik ben vooral benieuwd waarom Red Liz erbij heeft betrokken, als het om iets was wat hij van haar wou dan oké, maar het lijkt alsof hij haar ook beschermt van iets, en dat meisje Jennifer heeft iets te maken met Berlin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tering wat een aflevering, fucking heerlijk :<

[spoiler=S02E07]Sowieso een toffe aflevering, goed sub-onderwerp betreft de Iraniërs.

Verhaal met Tom boeit me eigenlijk vrij weinig, z'n aanwijzing heeft geleidt tot het vinden van Berlin maar wat gaat Liz met hem doen. Ik gok dat ze hem niet 'afmaakt', zag ook in de promo van volgende week dat ze enkele tranen heeft. Denk dat Tom haar op 1 of andere manier bespeelt met woorden.

Geweldige laatste scene. Met het bewijs dat de dochter van Berlin nog leeft, lijkt het me stug dat Berlin nu Red nog eventueel dood wil hebben want nu heeft hij niet een echte reden. Red blijft zo'n heerlijk karakter, genieten _O_

Overigens denk ik nu wel dat het betekend dat Lizzy de dochter is van Red. Ook gezien de conversatie tussen Red en Berlin in de laatste scene: 'My daughter is dead. But yours, my men tell me you've been spending a lote of time togehter..

[spoiler=S02E07] Het is dus de dochter van Berlin, nu benieuwd wat er gaat gebeuren.

Eens, ook hoe er gereageerd gaat worden op elkaar.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tering wat een aflevering, fucking heerlijk :<

[spoiler=S02E07]Sowieso een toffe aflevering, goed sub-onderwerp betreft de Iraniërs. Sowieso benieuwd wat Navabi gaat doen met die kerel, en of hij eventueel de waarheid spreekt over haar broer. Of iig, wat zijn verhaal is betreft dat incident.

Verhaal met Tom boeit me eigenlijk vrij weinig, z'n aanwijzing heeft geleidt tot het vinden van Berlin maar wat gaat Liz met hem doen. Ik gok dat ze hem niet 'afmaakt', zag ook in de promo van volgende week dat ze enkele tranen heeft. Denk dat Tom haar op 1 of andere manier bespeelt met woorden.

Geweldige laatste scene. Met het bewijs dat de dochter van Berlin nog leeft, lijkt het me stug dat Berlin nu Red nog eventueel dood wil hebben want nu heeft hij niet een echte reden. Red blijft zo'n heerlijk karakter, genieten _O_

Eens, ook hoe er gereageerd gaat worden op elkaar.

[spoiler=S02E07] Ze heeft die man al vermoord hè, hij werd gevonden in het water met een kogel door zijn hoofd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 helemaal gezien nu. Toen het destijds op RTL 4 uitgezonden werd was ik heel sceptisch. 'Zal wel weer zo'n waardeloze serie zijn'. Maar ik zat er vanaf het begin echt helemaal in _O_. En Megan Boone is natuurlijk een prachtige vrouw, dus pluspunten :).

[spoiler=Season 1]Erg goed seizoen wat mij betreft. Eigenlijk geen saaie afleveringen kunnen bespeuren. Het onderliggende verhaal zit goed verweven in de opzichzelfstaande afleveringen. Die na het zien van het hele seizoen natuurlijk helemaal niet op zichzelf staan. Nadat Liz die doos onder de vloer komt had ik al wel vrij snel door dat er meer achter Tom schuilde. Toen vervolgens die Jolene Parker/Lucy Brooks in het verhaal kwam was het helemaal duidelijk. Die kerel had eigenlijk best een goede rol vond ik. Alleen twijfel ik na de laatste paar shots van de laatste aflevering of hij wel echt dood is. Hij leek dood te gaan, maar toen de FBI de kamer vond lag zijn lichaam daar niet meer. Ben benieuwd dus.

Natuurlijk is het al vanaf het begin vrij duidelijk dat Reddington de vader van Liz is. Althans, dat moet haast wel. Zeker toen ze zijn brandwonden lieten zien op het einde van de laatste aflevering. Maar dat vind ik niet zo'n punt. Juist wel logisch dat het voor de kijker allang duidelijk is, maar dat het in de serie nog niet bekend is. Al zal Liz het wel ergens al vermoeden, ze stelde de vraag immers zelf al een keer.

Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen, waarvan ik de eerste 8 afleveringen alvast kan kijken. Ben vooral benieuwd of het hele tweede seizoen om Berlin zal draaien of dat hij gedurende het seizoen uit de weg geruimd zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites