Michaelinho* Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Heb seizoen 1 nu ook maar eens binnen gehaald, toch wel veel positieve verhalen. Seizoen twee ook tot aflevering 5 binnen, maar natuurlijk eerst nog seizoen 1 kijken :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Ik kan niet meer wachten :< Jaa ik ben ook echt reuze benieuwd. Het kriebelt hier enorm _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 [spoiler=S02E06]Een iets mindere aflevering, maar ondanks dat wel een stukje meer te weten gekomen. Wat een creep was die 'jager' (Matthew geloof ik?) trouwens :cab: Wat ik me afvraag is wat Zoe betekend voor Red. Ik gok dat het die Jennifer is maar dat ze op dit moment leeft onder een andere naam. Zeer benieuwd hoe dat verder loopt. Het was natuurlijk wel te voorspelbaar dat Tom opgesloten zat achter de deur, maar is hij nu ontsnapt of? Als ik de promo bekijk van volgende week, dan lijk het er niet op. Maar aan het begin van de aflevering lag die big guy op de grond en zie je jongen van Red aan de andere kant van de kamer de deur binnenlopen. De laatste scene leek mij op een soort flashback. Mooie scene trouwens over Dembe, je zag de emotie bij Red in z'n ogen. Nog 2 afleveringen tot de 'winterstop', hopelijk zijn het nog 2 afleveringen met veel vuurwerk. Iig blijft het een topshow _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) [spoiler=S02E06]Een iets mindere aflevering, maar ondanks dat wel een stukje meer te weten gekomen. Wat een creep was die 'jager' (Matthew geloof ik?) trouwens :cab: Wat ik me afvraag is wat Zoe betekend voor Red. Ik gok dat het die Jennifer is maar dat ze op dit moment leeft onder een andere naam. Zeer benieuwd hoe dat verder loopt. Het was natuurlijk wel te voorspelbaar dat Tom opgesloten zat achter de deur, maar is hij nu ontsnapt of? Als ik de promo bekijk van volgende week, dan lijk het er niet op. Maar aan het begin van de aflevering lag die big guy op de grond en zie je jongen van Red aan de andere kant van de kamer de deur binnenlopen. De laatste scene leek mij op een soort flashback. Mooie scene trouwens over Dembe, je zag de emotie bij Red in z'n ogen. Nog 2 afleveringen tot de 'winterstop', hopelijk zijn het nog 2 afleveringen met veel vuurwerk. Iig blijft het een topshow _O_ [spoiler=20E06] Dat van Dembé was echt mooi inderdaad, Die Matthew was wel heel creepy zeg, vond die sidestory ook niet zo, ze moeten echt meer over Berlin en dat meisje etc. showen. 28 oktober 2014 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) [spoiler=S02E06]Vond deze aflevering wel aardig moet ik zeggen. Inderdaad ben ik ook benieuwd wie nu die Zoë is en wat Liz met Tom gaat doen. Vast weer een verkeerde keuze. Die opgezette mensen trouwens, wel creepy hoor. 28 oktober 2014 bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 [spoiler=20E06] Dat van Dembé was echt mooi inderdaad, Die Matthew was wel heel creepy zeg, vond die sidestory ook niet zo, ze moeten echt meer over Berlin en dat meisje etc. showen. [spoiler=S02E06]Eens, nu is er volgens mij al 3 a 4 afleveringen niet echt gesproken over Berlin. Toch jammer, hoop dat het nog wel gaat gebeuren in de komende 2 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 [spoiler=S02E06]Eens, nu is er volgens mij al 3 a 4 afleveringen niet echt gesproken over Berlin. Toch jammer, hoop dat het nog wel gaat gebeuren in de komende 2 afleveringen. [spoiler=S02E3/TM6] Ik ben vooral benieuwd waarom Red Liz erbij heeft betrokken, als het om iets was wat hij van haar wou dan oké, maar het lijkt alsof hij haar ook beschermt van iets, en dat meisje Jennifer heeft iets te maken met Berlin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Moet deze serie ook maar weer eens oppakken. Het eerste ''zoveel'' afleveringen van seizoen 1 gezien en wat lekker spannend. Op een gegeven moment gewoon niet meer gevolgd, jammer op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Dat einde _O__O__O_ [spoiler=S02E07] Het is dus de dochter van Berlin, nu benieuwd wat er gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) Tering wat een aflevering, fucking heerlijk :< [spoiler=S02E07]Sowieso een toffe aflevering, goed sub-onderwerp betreft de Iraniërs. Verhaal met Tom boeit me eigenlijk vrij weinig, z'n aanwijzing heeft geleidt tot het vinden van Berlin maar wat gaat Liz met hem doen. Ik gok dat ze hem niet 'afmaakt', zag ook in de promo van volgende week dat ze enkele tranen heeft. Denk dat Tom haar op 1 of andere manier bespeelt met woorden. Geweldige laatste scene. Met het bewijs dat de dochter van Berlin nog leeft, lijkt het me stug dat Berlin nu Red nog eventueel dood wil hebben want nu heeft hij niet een echte reden. Red blijft zo'n heerlijk karakter, genieten _O_ Overigens denk ik nu wel dat het betekend dat Lizzy de dochter is van Red. Ook gezien de conversatie tussen Red en Berlin in de laatste scene: 'My daughter is dead. But yours, my men tell me you've been spending a lote of time togehter.. [spoiler=S02E07] Het is dus de dochter van Berlin, nu benieuwd wat er gaat gebeuren. Eens, ook hoe er gereageerd gaat worden op elkaar. 4 november 2014 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Tering wat een aflevering, fucking heerlijk :< [spoiler=S02E07]Sowieso een toffe aflevering, goed sub-onderwerp betreft de Iraniërs. Sowieso benieuwd wat Navabi gaat doen met die kerel, en of hij eventueel de waarheid spreekt over haar broer. Of iig, wat zijn verhaal is betreft dat incident. Verhaal met Tom boeit me eigenlijk vrij weinig, z'n aanwijzing heeft geleidt tot het vinden van Berlin maar wat gaat Liz met hem doen. Ik gok dat ze hem niet 'afmaakt', zag ook in de promo van volgende week dat ze enkele tranen heeft. Denk dat Tom haar op 1 of andere manier bespeelt met woorden. Geweldige laatste scene. Met het bewijs dat de dochter van Berlin nog leeft, lijkt het me stug dat Berlin nu Red nog eventueel dood wil hebben want nu heeft hij niet een echte reden. Red blijft zo'n heerlijk karakter, genieten _O_ Eens, ook hoe er gereageerd gaat worden op elkaar. [spoiler=S02E07] Ze heeft die man al vermoord hè, hij werd gevonden in het water met een kogel door zijn hoofd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 [spoiler=S02E07] Ze heeft die man al vermoord hè, hij werd gevonden in het water met een kogel door zijn hoofd ;) Haha ja, was nog aan het editten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Heeeeeeerlijk einde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 11 november 2014 Auteur Share Geplaatst 11 november 2014 [spoiler=s02e08]Wat een aflevering! Ben wel benieuwd wat Tom nou op het einde bedoelde met: "I've never told her about us", tegen Red. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Bazen aflevering_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 _O__O__O_ [spoiler=S02E08]Wtf bedoelt Tom op het einde :cab::cab::cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 _O__O__O_ [spoiler=S02E08]Wtf bedoelt Tom op het einde :cab::cab::cab: Dat was echt de grootste mindfuck tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Jezus wat gebeurde er veel :D Was goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Geweldige slotaflevering zeg. 1 februari gaan ze weer verder, can't wait _O_ [spoiler=S02E08]Het lijkt me dus dat Tom gewerkt heeft voor Red. Heerlijke scene ook tussen Red en Berlin. Nu echt geen idee waar dit verhaal heengaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Vrijdag met de eerste drie afleveringen van seizoen 1 begonnen. Begin is zeker leuk, dus ga deze wel verder volgen nu :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Net aflevering 8 van seizoen 2 gezien. Geweldige serie _O_ Echt genieten geblazen. Zo tof dit allemaal :D Fuck wachten tot 1 februari 2015 voor het verder gaat :( Mr.Kaplan vind ik echt tof haha. Vooral omdat het een vrouw is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Seizoen 1 helemaal gezien nu. Toen het destijds op RTL 4 uitgezonden werd was ik heel sceptisch. 'Zal wel weer zo'n waardeloze serie zijn'. Maar ik zat er vanaf het begin echt helemaal in _O_. En Megan Boone is natuurlijk een prachtige vrouw, dus pluspunten :). [spoiler=Season 1]Erg goed seizoen wat mij betreft. Eigenlijk geen saaie afleveringen kunnen bespeuren. Het onderliggende verhaal zit goed verweven in de opzichzelfstaande afleveringen. Die na het zien van het hele seizoen natuurlijk helemaal niet op zichzelf staan. Nadat Liz die doos onder de vloer komt had ik al wel vrij snel door dat er meer achter Tom schuilde. Toen vervolgens die Jolene Parker/Lucy Brooks in het verhaal kwam was het helemaal duidelijk. Die kerel had eigenlijk best een goede rol vond ik. Alleen twijfel ik na de laatste paar shots van de laatste aflevering of hij wel echt dood is. Hij leek dood te gaan, maar toen de FBI de kamer vond lag zijn lichaam daar niet meer. Ben benieuwd dus. Natuurlijk is het al vanaf het begin vrij duidelijk dat Reddington de vader van Liz is. Althans, dat moet haast wel. Zeker toen ze zijn brandwonden lieten zien op het einde van de laatste aflevering. Maar dat vind ik niet zo'n punt. Juist wel logisch dat het voor de kijker allang duidelijk is, maar dat het in de serie nog niet bekend is. Al zal Liz het wel ergens al vermoeden, ze stelde de vraag immers zelf al een keer. Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen, waarvan ik de eerste 8 afleveringen alvast kan kijken. Ben vooral benieuwd of het hele tweede seizoen om Berlin zal draaien of dat hij gedurende het seizoen uit de weg geruimd zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 What the fuck? Rtl4 zendt 't nu uit maar zijn oude afleveringen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Dit is gewoon de 1e aflevering van seizoen 2. In Nederland verder nog niet uitgezonden, dus voor de niet-downloaders is het een nieuwe aflevering. 1 februari komt aflevering 9 van seizoen 2 uit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 What the fuck? Rtl4 zendt 't nu uit maar zijn oude afleveringen :( Wat dacht je dan? Einde seizoen 2 :huhu: voor het eerst bij RTL? Lopen half jaartje achter he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten