Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

[spoiler=.]Die aflevering met die moordenaar die z'n slachtoffers 'oploste' in zuur ofzo.. die had een hele collectie genummerde foto's van z'n slachtoffers, en op het einde van die ep haalde Reddington daar 1 foto uit

Dat moet die foto van Berlin's dochter geweest zijn (aangezien daar ook een nummer op stond) blijkbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedankt voor het in spoilers zetten :) Kan me alleen amper inhouden :D Ik volg het gewoon wekelijks op RTL4, irritant dat wachten! ;e

Ik dus ook haha. Wel briljant tot nu toe hoor. Je vraagt je echt af wie goed en wie slecht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op RTLXL kan ik het niet terugkijken :s Televisie is hier kapot, kan ook niet torrenten, iemand weet waar ik het kan terugzien?

Watchseries.lt kan je alles bekijken wat je wilt. Als een moraalridder moderator dit verwijdert realiseer je dat watchseries alleen linkt, daar is niks mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees recensies dat de aflevering niet heel sterk was maar vond hem juist top. Waarom? Zie spoiler

[spoiler=S02E04]Het lijkt een afzonderlijke aflevering, zoals eigenlijk aan het begin van seizoen 1 continue was. Maar de scene dat Liz bij de dokter zit, verteld ze volgens mij de volledige waarheid. Ik denk dat het gedeelte dat ze over Tom vertelde, werkelijk plaats vindt achter de deur die we zagen in de laatste scene. De theorie dat Liz de dochter van Red is lijkt mij nog steeds waarschijnlijk, maar twijfel wel. Red en Naomi hebben het steeds over Jennifer, maar of ze daar eigenlijk Liz mee bedoelen vraag ik me eigenlijk af.

Zeer benieuwd na de komende aflevering, de show is iig geweldig :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites