Gast Vdb. Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Ik denk dat de Super Bowl dit jaar wordt gespeeld tussen de volgende teams: Seahawks, Saints, Packers, Bronco's en Patriots. De Colts kunnen mij nog steeds niet overtuigen en spelen in de meest zwakke divisie in de NFL. Ikweet niet of je het weet, maar de SB wordt maar gespeeld met twee teams hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 (bewerkt) GLMVz9CPBd4 Ik doe wel mee aan een Sport Amerika fantasy league, maar daar is de draft nog niet eens geweest dus heb niet echt de hoop dat die nog doorgaat. Maar die Cowboys defense is zo ontzettend slecht, met die blessure van Lawrence zie ik Michael Sam nog vrij snel in het seizoen daar zijn debuut maken. Gun het hem absoluut, maar weet niet of het de ideale omgeving voor hem is. Ik denk dat de Super Bowl dit jaar wordt gespeeld tussen de volgende teams: Seahawks, Saints, Packers, Bronco's en Patriots. De Colts kunnen mij nog steeds niet overtuigen en spelen in de meest zwakke divisie in de NFL. Die van zaterdag avond om 9u? ''SportAm Readers Challenge'' Ik twijfel een beetje wie ik moet gaan supporteren :whistle: Puur op basis van een cool logo + naam: de Ravens Hup Joe Flacco Zou ik niet doen haha, zit verder geen enkele leuke speler bij. Ik zou zeggen kijken de eerste paar weken kies dan een team. Ik heb na 3 jaar nog steeds geen vast team die ik support maar heb wel een zwak voor een aantal teams vanwege de fantasy, maar dat komt dan vooral door de spelers die ik in het verleden met mijn fantasy had. (Zo vind ik de Falcons baas en Cam). 4 september 2014 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Nee, een andere. Heet ook Martijn en niet Tijn hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 En wat verwacht iedereen van vanavond? Zelf verwacht ik een overwinning van de Seahawks vooral omdat ik de Packers Defense niet zo hoog heb zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Kleine overwinning voor de Seahawks, 16-14. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Broncos, Seahawks, Patriots, Saints, Colts, Packers. Net niet: Steelers, Lions, 49'ers, Eagles, Chargers, Ravens, Bears, Bengals, Falcons. Kaka: Raiders(!), Jaguars, Vikings, (Browns). Zo ongeveer. Waarom Packers wel contenders en Niners niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Waarom Packers wel contenders en Niners niet? Omdat de Packers naast een goede QB die het al jaren bewezen heeft een aantal goede WR's staan (Nelson en Cobb) en een goede RB die het compleet kan open gooien voor Rodgers. De 49'ers hebben een Kaepernick, geen verkeerde speler maar die moet het nog maar eens bewijzen, vorig jaar viel hij imo erg tegen, verder is Gore te oud en moeten ze dan gaan leunen op een rookie en vind ik hun WR's beide net niet, wel is hun defense een stuk beter al is daar ook niet veel van over na die blessures en schorsingen. Maar dat is mijn mening he, zou kunnen zijn dat ik het helemaal verkeerd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Go Steelers! Hopen dat we dit seizoen van veel blessure gespaard blijven, lekker strijden voor de wild card Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Omdat de Packers naast een goede QB die het al jaren bewezen heeft een aantal goede WR's staan (Nelson en Cobb) en een goede RB die het compleet kan open gooien voor Rodgers. De 49'ers hebben een Kaepernick, geen verkeerde speler maar die moet het nog maar eens bewijzen, vorig jaar viel hij imo erg tegen, verder is Gore te oud en moeten ze dan gaan leunen op een rookie en vind ik hun WR's beide net niet, wel is hun defense een stuk beter al is daar ook niet veel van over na die blessures en schorsingen. Maar dat is mijn mening he, zou kunnen zijn dat ik het helemaal verkeerd heb. Ja, net omdat die Packers defense zo lachwekkend slecht is zie ik er niet echt een contender in (alhoewel ik eerlijk gezegd niet echt weet of ze die versterkt hebben, ik ga dus vooral af op vorig seizoen nog ;c) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Ja, net omdat die Packers defense zo lachwekkend slecht is zie ik er niet echt een contender in (alhoewel ik eerlijk gezegd niet echt weet of ze die versterkt hebben, ik ga dus vooral af op vorig seizoen nog ;c) Ze hebben Julius Peppers erbij, een aantal verdedigers vai de draft en oude bekende corner back, dus wel iets verbeterd ten op zichte van vorig jaar. Al is hun divisie wel sterk, ben erg benieuwd. Zou de 49'ers misschien wel wat hoger kunnen zetten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Earl Thomas wat dom zeg :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Heel indrukwekkend weer deze wedstrijd van de Seahawks, maken eigenlijk een fout bij die punt return van Earl Thomas III maar verder een vlekkeloze wedstrijd gespeeld. Beetje jammer dat dit dan de volgende tegenstander van de Chargers is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Hier moet ik geen gewoonte van gaan maken om het live te kijken, maar wat waren de Seahawks goed zeg. Zelfs één van de beste QB's was te bang om de bal naar Sherman te gooien, Percy Harvin was goed, en Lynch was ook niet slecht bezig wat ik helemaal niet verwacht had. Bij de Packers was er geen lichtpuntje te vinden, Lacy gelijk uit voor een concussion, dat voorspelt weinig goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 (bewerkt) ff wat rivalry football zitten kijken, USC @ Stanford, heel erg sloppy wedstrijd uiteindelijk door USC met 13-10 gewonnen. Stanford nochtans in FG positie op het einde, hadden een 3rd & 6 en wilden nog 1 poging wagen voor de winst, waarop hun QB gesacked wordt, USC de bal overneemt en zo wint Oregon-MST is ook net begonnen zie ik.. de Ducks offense tegen Sparty defense.. misschien dat ik dat nog ff aankijk 6 september 2014 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 ff wat rivalry football zitten kijken, USC @ Stanford, heel erg sloppy wedstrijd uiteindelijk door USC met 13-10 gewonnen. Stanford nochtans in FG positie op het einde, hadden een 3rd & 6 en wilden nog 1 poging wagen voor de winst, waarop hun QB gesacked wordt, USC de bal overneemt en zo wint Oregon-MST is ook net begonnen zie ik.. de Ducks offense tegen Sparty defense.. misschien dat ik dat nog ff aankijk Waar kijk je dit allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMKristian Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Waar kijk je dit allemaal? NCAA livestreams zoeken op google. koste me even wat tijd maar uiteindelijk heb ik Eastern Washington - Washington gekeken. 52-59 leuke aanvallende pot Eastern Washington scoreverloop ging de hele tijd op en neer prima pot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Ik mis Gamepass nu al.. Achja, Saint @ Falcons it is vanavond ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Waar kijk je dit allemaal? wiziwig ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Ziek veel zin in vanavond. :< Ik mis Gamepass nu al.. Achja, Saint @ Falcons it is vanavond ;c Heb met 12 man waarmee ik elke zondag kijk een gamepass zonder play offs gekocht, de play offs kijken we wel op Fox. wiziwig ;c Dankje, gelijk maar even bookmarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Zit nu zo'n docu-serie te kijken van die Falcons, volgens mij. Het heeft me nooit echt aangesproken, maar nu opeens wel. Wil dit meer gaan volgen, maar volgens mij snap ik de regels niet eens huhu. ;c;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Weer Redzone kijken zo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 LETSGOOOOOOOOOOOOOOO. Kijken hoe sexy Rexy weer een rookie QB het leven zuur maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Zit nu zo'n docu-serie te kijken van die Falcons, volgens mij. Het heeft me nooit echt aangesproken, maar nu opeens wel. Wil dit meer gaan volgen, maar volgens mij snap ik de regels niet eens huhu. ;c;c Idemdito, toffe docu zeg. Die Bolderwijn deed het nice, zonde van z'n blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Ik vind het nu alweer heerlijk. Eagles waren geweldig vorig jaar, maar staan nu gewoon met 0-14 achter tegen de Jaguars door twee touchdowns van een undrafted rookie. Ook Foles met twee fumbles nadat hij vorig jaar praktisch geen turnovers veroorzaakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Idemdito, toffe docu zeg. Die Bolderwijn deed het nice, zonde van z'n blessure. Had je gezien dat ie een vriend opbelde uit Nederland? Wat een gast joh, verstond er dus gewoon helemaal niets van. Wel echt prachtig inderdaad die docu-serie. Zou sowieso vaker willen kijken en dan even ergens wat zoeken voor die regels, of misschien dat iemand me door kan linken hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten