Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik heb welgeteld 6 minuten kunnen zien omdat Horizon tv ermee stopte :-( Ik heb deze sport nooit gevolgd, vorig jaar voor het eerst de SB gezien en ik vind het toch wel ontzettend leuk (alleen die gigantische pauze bij rust trek ik niet dus ging ik maar slapen, 6 uur ging de wekker weer om naar college te gaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FUCK IT WAT EEN MOOIE WEDSTRIJD:D

was gewoon puur genieten in de eerste helft, tweede helft ben ik maar gaan zuipen en heb ik met een Amerikaanse schone lopen praten omdat het toch al gespeeld was :mrgy:

Maar damn, natuurlijk wordt de rest ook beter maar als Seattle deze core bij elkaar weet te houden...fapfapfap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk om een keer gezien te hebben ondanks het gebrek aan spanning wel iets wat ik misschien wil gaan volgen als de tijd het toelaat.

Alleen wtf was dat na 12 seconde al? Wat ging daar mis en gebeurd dat vaker? Dat zag er zo moeilijk idioot uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FUCK IT WAT EEN MOOIE WEDSTRIJD:D

was gewoon puur genieten in de eerste helft, tweede helft ben ik maar gaan zuipen en heb ik met een Amerikaanse schone lopen praten omdat het toch al gespeeld was :mrgy:

Maar damn, natuurlijk wordt de rest ook beter maar als Seattle deze core bij elkaar weet te houden...fapfapfap

Zullen met de jaren toch wel wat spelers gaan verliezen door de salary cap, maar als ze goed blijven draften moet dat geen probleem zijn. Voorzie dat dat eerder een probleem gaat worden voor onze oranje vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe werkt dat draften eigenlijk?

De draft bestaat uit zeven rondes, waarin de NFL teams de spelers van de universiteitsteam kiezen om bij hun te gaan spelen. Slechtste team van het reguliere seizoen krijgt de eerste keuze en dus de mogelijkheid om de beste speler te kiezen. Seattle heeft nu dus de Superbowl begonnen en mag steeds als laatste zijn keuze maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Free agency begint over een paar uur. Nog mensen met bepaalde verwachtingen hier?

De Jets hebben rond de 50 miljoen aan capspace dus ik kan echt niet wachten. Ik hoop op TJ Ward/Golden Tate/Alterraun Verner/Jairus Byrd. 2 van die 4 zou heel mooi zijn. Verder zou een guard niet verkeerd zijn. Dit is de eerste keer dat Jets echt iets te spenden hebben sinds ik de NFL volg dus ben benieuwd :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze kunnen Revis ook terug halen als ze dat willen :cab: Chargers hebben vrij weinig cap space, die ik zie in de eerste instantie dus niet veel doen. Ervaren #3 Wide Receiver zou fijn zijn en er moet sowieso wel wat hulp voor de secondary bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bethea voor Whitner kan ik wel mee leven al is het vooral afhankelijk van hoe de deals zijn opgebouwd want op het eerste gezicht zijn het vrij vergelijkbare deals.

Om vervolgens een 6th aan de Jaguars te geven voor Blame Gabbert. Bijzondere move maar heeft iig fysiek alles wat je zoekt in een QB en Harbaugh heeft al eerder laten zien dat hij QB's beter kan maken. Weet niet zo goed of ik er blij mee moet zijn maar zal als het goed is niet al te veel op het veld staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verner wel echt een steal hoor. 4yr 26,5M terwijl hij in mijn ogen toch zeker vergelijkbaar is met Shields en Davis die beide stuk meer kregen.

49ers hebben nog maar een trade gemaakt. Niet super onverwacht maar Jonathan Martin word herenigd met Harbaugh voor een nog vrijgegeven pick(hoop een seventh). Hopelijk weet hij alles op een rijtje te krijgen dan hebben we er een prima tackle bij.

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites