Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Overhyping is nooit goed... Zie ook RG3...

RGIII was in zijn eerste seizoen bij de Redskins nochtans erg goed, maar nam teveel risico's in zijn spel met meerdere blessures tot gevolg. Denk dat die jongen ook echt nog wat kan betekenen voor de Redskins de komende jaren en anders wel voor een ander team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RGIII was in zijn eerste seizoen bij de Redskins nochtans erg goed, maar nam teveel risico's in zijn spel met meerdere blessures tot gevolg. Denk dat die jongen ook echt nog wat kan betekenen voor de Redskins de komende jaren en anders wel voor een ander team.

Jup daar heb je zeker gelijk in. Maar probleem is dat door die "overhyping" ze hem eigenlijk nooit de tijd gegeven hebben om te herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johnny Football heeft zich trouwens laten opnemen in een afkickkliniek, vrees echt voor de carrière van die jongen.

Zou mij ook niks verbazen inderdaad, mag hopen dat hij Josh Gordon meeneemt aangezien die ook weer een jaar geschorst is. Las net dat de Browns iets willen traden om een betere draftpick te krijgen die ze dan willen besteden aan Mariota. Alleen dan is er weer de vraag wie er volgend seizoen ballen gaat vangen.

Overhyping is nooit goed... Zie ook RG3...

Tebow! En de rest van [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; zegt inderdaad, teveel blessures omdat hij slechte beslissingen neemt (wat eigenlijk wel ze eigen fout is) door tackles op te zoeken en zie niet zo mooi te vermijden als Wilson, die in de Superbowl bijna untouched leek, hoe hij met die bal rond rent en op het juiste moment een sliding maakt is echt niet normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tussen die twee in zit Kaepernick al is hij dichter bij Wilson dan RG3 omdat hij ook gewoon als rusher neemt wat hij krijgt en heel af en toe het uiterste probeert te halen. Wilson is echt vooral bezig om tijd te winnen voor zijn throws en als hij daarmee zelf een first down kan halen doet hij dat maar is nooit het doel om het zo maar te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, ik vind het offseason echt genieten met al die shit die naar buitenkomt :-D Warren Sapp is in Phoenix opgepakt vanwege een incident met een prostituee en is daardoor zijn baan bij NFL Network kwijt. Packers DT Guion is vandaag opgepakt met 190k cash en een shitload marijuana en dan heb je vandaag ook nog al die High School spelers die door een persconferentie laten weten voor welke college ze gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over paar weken begint het echte draft season ook weer met de combine. Altijd mooi om te zien hoe ze fysiek in elkaar steken de nieuwe prospects. Vind ik zelf altijd vrij interessant met als uiteindelijke hoogtepunt natuurlijk de draft eind april/begin mei. Plus natuurlijk free agency wat altijd meer dan vermakelijk is om middelmatige spelers overbetaald te zien worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik m'n eerste NFL seizoen gevolgd heb en deze helaas ten einde is, moet ik iets nieuws verzinnen. Ik heb vandaag 'Draft Day' gekeken, heerlijk. Heeft er iemand nog meer leuke NFL-filmtips? 'Any Given Sunday' heb ik al binnen. Het liefst enigszins realistisch, hoeft een waargebeurd verhaal te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik m'n eerste NFL seizoen gevolgd heb en deze helaas ten einde is, moet ik iets nieuws verzinnen. Ik heb vandaag 'Draft Day' gekeken, heerlijk. Heeft er iemand nog meer leuke NFL-filmtips? 'Any Given Sunday' heb ik al binnen. Het liefst enigszins realistisch, hoeft een waargebeurd verhaal te zijn.

Remember the titans, The Blind Side (al gaat het daar meer om het verhaal dan de NFL, maar wel een mooi waargebeurd verhaal), The Express enThe Longest Yard.

Any Given Sunday is wel echt mega baas, vooral die speech op het einde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remember the titans, The Blind Side (al gaat het daar meer om het verhaal dan de NFL, maar wel een mooi waargebeurd verhaal), The Express enThe Longest Yard.

Any Given Sunday is wel echt mega baas, vooral die speech op het einde.

Thanks! The Longest Yard al een poos geleden gezien ja. De andere 3 gaan direct in de download :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The League en BMS hebben natuurlijk wel heel weinig met NFL te maken, heerlijke comedy series verder hoor daar niet van.

Uiteraard. Maar Homeland ben ik bijna doorheen en moet pas vanaf maart weer aan de bak. En het hele Amerikaanse zit ik nu helemaal in, dus een mooie oplossing.

Friday Night Lights de serie is zeker een aanrader! Fantastisch gespeeld, het gaat alleen wel over high-school football ipv de nfl.

Gaatin de download!

Link naar opmerking
Deel via andere websites