Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Saints @ Falcons, Patriots @ Dolphins of Bills @ Bears zijn nu bezig en zijn door de teams en het scoreverloop nu wel spannend om naar te kijken. Straks om 10 uur spelen de Cowboys en 49ers tegen elkaar, dat lijkt mij een hele goede wedstrijd als je nog nooit iets van de NFL gezien hebt.

Heb uiteindelijk Saints vs Falcons gekeken. Vond het tof om te zien, snapte er niet altijd heel veel van, maar mogelijk volgende week zondag weer een wedstrijdje meepakken. (Alle wedstrijden worden op zondag gespeeld?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb uiteindelijk Saints vs Falcons gekeken. Vond het tof om te zien, snapte er niet altijd heel veel van, maar mogelijk volgende week zondag weer een wedstrijdje meepakken. (Alle wedstrijden worden op zondag gespeeld?)

Het meerendeel van de wedstrijden worden op de zondag gespeeld, met uitzondering van een wedstrijd donderdagnacht en een wedstrijd maandagnacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het meerendeel van de wedstrijden worden op de zondag gespeeld, met uitzondering van een wedstrijd donderdagnacht en een wedstrijd maandagnacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nou als dat zo doorgaat blijf ik 49'ers kijken. Wat een kwaliteitverschil met die pot daarvoor zeg. Heb t/m 14-3 gezien, maar manneman die Kaepernick, echt veel toffer om te zien dan Carr :cab:

Is er nu iets van een filmpje van algehele samenvatting 1e speelronde ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nou als dat zo doorgaat blijf ik 49'ers kijken. Wat een kwaliteitverschil met die pot daarvoor zeg. Heb t/m 14-3 gezien, maar manneman die Kaepernick, echt veel toffer om te zien dan Carr :cab:

Is er nu iets van een filmpje van algehele samenvatting 1e speelronde ofzo?

http://Www.nfl.com staan ook alle samenvattingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen weer eens de ambitie om het eens goed te volgen, alvast goed begonnen. Seahawks-Packers en Dolphins-Patriots meegepakt en net alle samenvattingen gezien. Moet me alleen nog een tof teampje vinden om wat te volgen, denk dat ik voor de Ravens ga. Ben een groot liefhebber van E.A. Poe, dusja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen weer eens de ambitie om het eens goed te volgen, alvast goed begonnen. Seahawks-Packers en Dolphins-Patriots meegepakt en net alle samenvattingen gezien. Moet me alleen nog een tof teampje vinden om wat te volgen, denk dat ik voor de Ravens ga. Ben een groot liefhebber van E.A. Poe, dusja.

Ja, voor je Ravens fanboy wordt, misschien eerst eens dit bekijken :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, voor je Ravens fanboy wordt, misschien eerst eens dit bekijken :cab:

:mrgy:

Die McDonald van de Niners ook onlangs gearresteerd omdat hij z'n zwangere vriendin/vrouw eens had onder handen genomen :cab: Voorlopig niet geschorst, wordt gewacht tot het proces. Voor de crème van de samenleving moet je niet in de NFL zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg hypocriet allemaal, ze weten dat ie z'n vrouw in elkaar heeft getimmerd maar nu er opeens commotie ontstaat rond een video, gaan ze 'm pas ontslaan

Jaa vond ik dus ook, wat hadden ze dan verwacht bij de Ravens, dat hij haar een bitchslap had gegeven in die lift. Het mooiste is nog dat zijn vriendin (vrouw/aanstaande?) een tijdje geleden haar excuses heeft aangeboden in de media haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht gisteren te horen dat het inmiddels zijn vrouw is. Deze beslissing had natuurlijk al veel eerder moeten worden genomen door de Ravens, nu lijkt het vooral te zijn veroorzaakt door de aandacht die TMZ en dergelijke eraan hebben besteed.

Blijft jammer dat de Chargers nu al drie jaar de late Monday Night Football wedstrijden spelen in week 1, half vijf is niet echt een geschikt tijdstip als je om negen uur college hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het seizoen van de Chargers begint helaas opnieuw met een enorme kater na de openingswedstrijd. Drie kwarten was er eigenlijk niets aan de hand, maar in het laatste kwart werd het opeens vrij spel voor Carson Palmer en zijn offense. Hadden deze wedstrijd ook gewoon moeten winnen, hadden twee field goals moeten maken alleen hadden Eddie Royal en Philip Rivers twee brainfarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites