Vitesse88 Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Iemand begonnen aan S05? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Iemand begonnen aan S05? Al klaar. Mooi seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juni 2017 Share Geplaatst 17 juni 2017 Eens, goed seizoen. Met name de laatste 4 afleveringen erg sterk. Open slot weer, geen idee wat er met de rest gaat gebeuren. Met de vrouwen in de bussen weet je wat er gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 juni 2017 Share Geplaatst 18 juni 2017 Ben nu bij aflevering vier of vijf, vind het nog matig. Dat hele gedoe met die opstand wordt een beetje gênant nu. Gaat dat het hele seizoen duren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 juni 2017 Share Geplaatst 18 juni 2017 Ja. Vond het zelf ook erg vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2018 Share Geplaatst 1 augustus 2018 Lekker seizoen weer hoor. Benieuwd hoe dat hele Taystee verhaal gaat lopen en wat Chapmans rol in de serie nu nog gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Nieuwe seizoen is weer beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Iemand al aan het kijken? Dit seizoen is wel beetje een dikke middelvinger naar Trump. Ik moet alleen de laatste aflevering nog, ik vind het een heel goed seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Op 5-8-2019 om 12:21 zei Pino: Iemand al aan het kijken? Dit seizoen is wel beetje een dikke middelvinger naar Trump. Ik moet alleen de laatste aflevering nog, ik vind het een heel goed seizoen. Seizoen zojuist afgerond. Vond het ook een goed seizoen en inderdaad een paar hele duidelijke verwijzingen naar de huidige gang van zaken in de VS. Realistisch einde ook, hou ik wel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Prima seizoen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten