Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heerlijke track hoor Sanel.

Deze moeten jullie ook allemaal even meepakken:

Buckwild*- Diggin' In The Crates*- Rare Studio Masters: 1993-1997

Verzamelaar met 3 uur lang boombap met heerlijke basslijntjes. Wel apart dat ie bestaande nummers remixt ipv hele nieuwe tracks te maken.

bewerkt door Rensationeel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke track hoor Sanel.

Deze moeten jullie ook allemaal even meepakken:

Buckwild*- Diggin' In The Crates*- Rare Studio Masters: 1993-1997

Verzamelaar met 3 uur lang boombap met heerlijke basslijntjes. Wel apart dat ie bestaande nummers remixt ipv hele nieuwe tracks te maken.

Buckwild is de producer van DITC. Heeft met al deze artiesten samengewerkt en daarom een soort tribute album gemaakt.

Ik heb dit album hier al meerdere keren gedropt, maar niemand nam de moeite om het te luisteren volgens mij. ;c

Deze beat doet me altijd aan Amy Winehouse denken:

[YOUTUBE]k1QqvkEOILg[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diamond D doet ook een hele zooi DITC producties Marc., die verzamelaar staat nog op mijn oude Externe HDD, eens afstoffen.

Staat er verkeerd inderdaad. Niet DE producer maar EEN producer van DITC. Showbiz en Lord Finesse zijn ook producers namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat er verkeerd inderdaad. Niet DE producer maar EEN producer van DITC. Showbiz en Lord Finesse zijn ook producers namelijk.

Word. DITC is natuurlijk de dopeste verzameling gasten die je maar kunt hebben, jammer dat het nooit tot een fatsoenlijk album is gekomen. Alleen dat gelijknamige album met allemaal oude 12's en wat fillwerk.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word. DITC is natuurlijk de dopeste verzameling gasten die je maar kunt hebben, jammer dat het nooit tot een fatsoenlijk album is gekomen. Alleen dat gelijknamige album met allemaal oude 12's en wat fillwerk.

Met alle crewmembers samen bedoel je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Ik vind die beat van Champagne Thoughts van O.C. die daar ook op staat zo dope, ff opknallen hier:

Misschien wel een leuke vraag voor iedereen hier:

Wat is jullie favoriete DITC track? (Mag ook een solo track zijn)

Edit: En wie is jullie favoriete DITC crewmember?

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel een leuke vraag voor iedereen hier:

Wat is jullie favoriete DITC track? (Mag ook een solo track zijn)

Edit: En wie is jullie favoriete DITC crewmember?

1. Party Groove van Showbiz & Andre the Gaint. Heb die 12" ergens liggen. met Soul Clap er ook op. Denk na Ladidadi / the Show de beste 12" ooit

2. Lord Finesse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[video=youtube;4-aI_rbkx0I]

Bam jonguh, komt hier eens wat vaker buurten. Als we dan zorgen dat @David.; wegblijft met zijn Ying Yang Twins rommel dan wordt het hier nog wat. Oh ja, en Soof een beetje bijschaven.

Hoog Macklemore gehalte, maar deze track kwam toevallig voorbij en is blijven hangen

Dit gaat het niet redden tegen de dopeste track van Sol, van een ook voor mij fijn album:

Link naar opmerking
Deel via andere websites