Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Moet eerlijk bekennen dat ik die track van 2Chainz wel al kende, maar dat komt omdat elke track waar 2Chainz op staat ik moet horen omdat er zieke lines op kunnen staan.

"Hotel suite bigger than your dad’s crib / My pistol’s pregnant, I think it’s bout to have kids.”

“Put it in your uterus, U-Haul, I move the shit / Baby I’m a shark and these rappers taste like tuna fish.”

"My girl got a big purse with a purse in it / And her pussy so clean I can go to church in it!"

"Uh All I do is me... Masturbation / I can make your girl walk... Graduation"

En de best line ever _O_

"She got a big booty so I call her Big Booty"

Black Hippy in de studio met Eminem

http://www.2dopeboyz.com/2013/06/05/eminem-meets-kendrick-lamar-schoolboy-q-ab-soul-jay-rock/

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook nog Born Sinner eens aan het luisteren. Kendrick niet eens een verse op die colab track met Cole "Forbidden Fruit"; alleen een hook :/ Wel een lekker nummer op zich, maarja kan moeilijk anders met zo'n sample.

Let Nas Down is wel een mooi verhaal trouwens (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het echt een gruwelijke tegenvaller, J. Cole wordt zo saai na een tijdje, rapt maar over 2 dingen en er zitten soms lines tussen joh. Nee dit kan totaal niet tippen aan Friday Night Lights. Hij toont geen progressie, maar zelfs degressie. Het begon nog zo goed met Villuminati, heerlijke flow, multi's etc. Maar de rest van het album is een beetje Drake-erig. She Knows is echt horrible overigens en Forbidden Fruit is zo random. :cab:

Dan maar hopen op Great Minds, gaat zometeen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het echt een gruwelijke tegenvaller, J. Cole wordt zo saai na een tijdje, rapt maar over 2 dingen en er zitten soms lines tussen joh. Nee dit kan totaal niet tippen aan Friday Night Lights. Hij toont geen progressie, maar zelfs degressie. Het begon nog zo goed met Villuminati, heerlijke flow, multi's etc. Maar de rest van het album is een beetje Drake-erig. She Knows is echt horrible overigens en Forbidden Fruit is zo random. :cab:

Dan maar hopen op Great Minds, gaat zometeen op.

Oh ik vind She Knows wel goed klinken. Villuminati ook en die beat van Forbidden Fruit doet me denken aan Electric Relaxation. ;c Had wel wat meer verwacht, maar heb hem nu twee keer beluisterd en de tweede keer was 'ie toch wel wat beter dan bij de eerste luisterbeurt. Zo'n album moet groeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ik vind She Knows wel goed klinken. Villuminati ook en die beat van Forbidden Fruit doet me denken aan Electric Relaxation. ;c Had wel wat meer verwacht, maar heb hem nu twee keer beluisterd en de tweede keer was 'ie toch wel wat beter dan bij de eerste luisterbeurt. Zo'n album moet groeien.

Hmm denk dat sommige dingen wel zullen groeien, maar ik vind het gewoon kwalitatief niet goed. Album is meer gefocust op de feeling en beats dan teksten zelf en dat vind ik erg jammer. Want er zitten echt een stel hele zwakke concepten tussen, maar het valt me er tegen. Had veel meer ervan verwacht, dat hij echt alles eraan zou doen om te bewijzen dat hij een van de beste rappers op het moment is. Maar op een paar nummers na is het gewoon meer van hetzelfde, maar dan zonder de verrassingsfactor. Erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm denk dat sommige dingen wel zullen groeien, maar ik vind het gewoon kwalitatief niet goed. Album is meer gefocust op de feeling en beats dan teksten zelf en dat vind ik erg jammer. Want er zitten echt een stel hele zwakke concepten tussen, maar het valt me er tegen. Had veel meer ervan verwacht, dat hij echt alles eraan zou doen om te bewijzen dat hij een van de beste rappers op het moment is. Maar op een paar nummers na is het gewoon meer van hetzelfde, maar dan zonder de verrassingsfactor. Erg jammer.

Veel dezelfde stijl ja. En ik vind J.Cole sowieso lyricaal geen geval apart. Dus daar had ik sowieso niks hoogstaands van verwacht. Gewoon chille beats met een fijne flow en solid lyrics.

bewerkt door Teemong.
Link naar opmerking
Deel via andere websites