Hurricane Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 (bewerkt) [YOUTUBE]GPYCc8p7_QA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]RcKuGjsEZ9o[/YOUTUBE] zieke freestyle dit [YOUTUBE]d9ZPBU9C8-8[/YOUTUBE] en hier de nieuwe WU: http://soultemplemusic.bandcamp.com/album/family-reunion 5 juni 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 [YOUTUBE]-8gZR6sBc80[/YOUTUBE] BAAS!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Jedi. Mind. Tricks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Huhu zijn er weer interesse voor MU Battles? Niet in contestvorm maar gewoon persoon boven je doen. Lijkt me wel vet weer, zeg het maar dan kick ik het topic weer. Heb zin om creatief te doen, wil wel in Engels denk ik. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 [YOUTUBE]-8gZR6sBc80[/YOUTUBE] BAAS!_O_ eindelijk kwaliteit in dit topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Vinnum wel lekker, en 't menneke is pas 17... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 [YOUTUBE]GPYCc8p7_QA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]RcKuGjsEZ9o[/YOUTUBE] zieke freestyle dit [YOUTUBE]d9ZPBU9C8-8[/YOUTUBE] en hier de nieuwe WU: http://soultemplemusic.bandcamp.com/album/family-reunion Binary Star ! Dope! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 (bewerkt) Moet eerlijk bekennen dat ik die track van 2Chainz wel al kende, maar dat komt omdat elke track waar 2Chainz op staat ik moet horen omdat er zieke lines op kunnen staan. "Hotel suite bigger than your dad’s crib / My pistol’s pregnant, I think it’s bout to have kids.” “Put it in your uterus, U-Haul, I move the shit / Baby I’m a shark and these rappers taste like tuna fish.” "My girl got a big purse with a purse in it / And her pussy so clean I can go to church in it!" "Uh All I do is me... Masturbation / I can make your girl walk... Graduation" En de best line ever _O_ "She got a big booty so I call her Big Booty" Black Hippy in de studio met Eminem http://www.2dopeboyz.com/2013/06/05/eminem-meets-kendrick-lamar-schoolboy-q-ab-soul-jay-rock/ 6 juni 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Dat je tegenwoordig al rijk kan worden met het uitkramen van zulke onzin. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Vind het ook niet echt hoogstaande teksten nee. Wel lekker om naar te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Black Hippy met Eminem, ok. Jay-Z, Nas & Justin Timberlake. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Born Sinner van J.Cole is geleaked, boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Binnenkort maar even checken, bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Born Sinner van J.Cole is geleaked, boys. Zal hem na het werk checken als ik beetje normale tijd klaar ben, verwacht er toch wel het een en ander van. Als deze tegenvalt kunnen we Cole afschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ben 'em nu aan het kopen, wat een dag _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Wie heeft great minds al gecheckt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Zit op de helft. Solid tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Linkje in mijn PM box wordt zéér gewaardeerd (d) EDIT: Thanks [MENTION=18698]Teemong.[/MENTION]; 7 juni 2013 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik wacht geduldig op het moment dat het in mijn echte brievenbus valt (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ook nog Born Sinner eens aan het luisteren. Kendrick niet eens een verse op die colab track met Cole "Forbidden Fruit"; alleen een hook :/ Wel een lekker nummer op zich, maarja kan moeilijk anders met zo'n sample. Let Nas Down is wel een mooi verhaal trouwens (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Vind het echt een gruwelijke tegenvaller, J. Cole wordt zo saai na een tijdje, rapt maar over 2 dingen en er zitten soms lines tussen joh. Nee dit kan totaal niet tippen aan Friday Night Lights. Hij toont geen progressie, maar zelfs degressie. Het begon nog zo goed met Villuminati, heerlijke flow, multi's etc. Maar de rest van het album is een beetje Drake-erig. She Knows is echt horrible overigens en Forbidden Fruit is zo random. :cab: Dan maar hopen op Great Minds, gaat zometeen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Vind het echt een gruwelijke tegenvaller, J. Cole wordt zo saai na een tijdje, rapt maar over 2 dingen en er zitten soms lines tussen joh. Nee dit kan totaal niet tippen aan Friday Night Lights. Hij toont geen progressie, maar zelfs degressie. Het begon nog zo goed met Villuminati, heerlijke flow, multi's etc. Maar de rest van het album is een beetje Drake-erig. She Knows is echt horrible overigens en Forbidden Fruit is zo random. :cab: Dan maar hopen op Great Minds, gaat zometeen op. Oh ik vind She Knows wel goed klinken. Villuminati ook en die beat van Forbidden Fruit doet me denken aan Electric Relaxation. ;c Had wel wat meer verwacht, maar heb hem nu twee keer beluisterd en de tweede keer was 'ie toch wel wat beter dan bij de eerste luisterbeurt. Zo'n album moet groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Oh ik vind She Knows wel goed klinken. Villuminati ook en die beat van Forbidden Fruit doet me denken aan Electric Relaxation. ;c Had wel wat meer verwacht, maar heb hem nu twee keer beluisterd en de tweede keer was 'ie toch wel wat beter dan bij de eerste luisterbeurt. Zo'n album moet groeien. Hmm denk dat sommige dingen wel zullen groeien, maar ik vind het gewoon kwalitatief niet goed. Album is meer gefocust op de feeling en beats dan teksten zelf en dat vind ik erg jammer. Want er zitten echt een stel hele zwakke concepten tussen, maar het valt me er tegen. Had veel meer ervan verwacht, dat hij echt alles eraan zou doen om te bewijzen dat hij een van de beste rappers op het moment is. Maar op een paar nummers na is het gewoon meer van hetzelfde, maar dan zonder de verrassingsfactor. Erg jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Hmm denk dat sommige dingen wel zullen groeien, maar ik vind het gewoon kwalitatief niet goed. Album is meer gefocust op de feeling en beats dan teksten zelf en dat vind ik erg jammer. Want er zitten echt een stel hele zwakke concepten tussen, maar het valt me er tegen. Had veel meer ervan verwacht, dat hij echt alles eraan zou doen om te bewijzen dat hij een van de beste rappers op het moment is. Maar op een paar nummers na is het gewoon meer van hetzelfde, maar dan zonder de verrassingsfactor. Erg jammer. Veel dezelfde stijl ja. En ik vind J.Cole sowieso lyricaal geen geval apart. Dus daar had ik sowieso niks hoogstaands van verwacht. Gewoon chille beats met een fijne flow en solid lyrics. 7 juni 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=gNN5ej3JUWw 7 juni 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten