Sophomore Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 (bewerkt) Muah ik vind het wel een leuke plaat, ga 'em niet nog veel vaker luisteren, maar zeker meer dan geen ruk aan imo [soundcloud]https://soundcloud.com/charleshamiltonmusic/correct[/soundcloud] Charles Hamilton leeft nog/weer [soundcloud] [/soundcloud] Ben wel benieuwd naar zijn album 29 januari 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Ben na 1x lusiteren wel fan van de eerste paar nummers van die Bada$$ plaat. Daarna wordt t net wat minder maar nogsteeds prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 IK vind dat B4.DA.$$ wel geinig bij nader inzien, misschien moet het groeien, kan gebeuren. Het is in ieder geval bij lange na niet zo tergend irritant als ik dacht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 (bewerkt) Info over Chance zijn eerste album Suspended from high school in 2011 for weed-related activities, he says, he put the finishing touches on 10 Day, a heavily hyped debut mixtape. His subsequent guest appearances—nasally breathless, startlingly precocious—gained the attention of artists like Frank Ocean, J. Cole, and André 3000, all of whom will appear on his yet to be named debut LP. https://www.youtube.com/watch?v=w9f6s9DxkyQ Tijd in jilla nuttig besteed zo te horen [soundcloud]https://soundcloud.com/bigsean-1/blessings[/soundcloud] Eerste single van Dark Sky Paradise Damn wat is er de afgelopen 24 uur veel interessants uitgekomen 30 januari 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Tijd voor een minder nieuwe beuker: https://www.youtube.com/watch?v=vRI4tIhtpqY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Tickets voor Logic in De Melkweg gehaald, meer die gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 [soundcloud]https://soundcloud.com/ihiphop-distribution/cannibal-ox-iron-rose-feat-mf-doom[/soundcloud] BAM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Iemand die me wat kan vertellen over Madlibs dj-sets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Begin helemaal in een Cannibal Ox vibe te komen, dat nieuwe album wat eraan zit te komen is sowieso a musthave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Ik vond de Gotham LP eerlijk gezegd een zware tegenvaller, maar ben uiteraard benieuwd. The Cold Vein wordt hier nog met regelmaat geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Wat vinden we hier van deze plaat? Van de week per toeval ontdekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Damu is een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) Wat vinden we hier van deze plaat? Van de week per toeval ontdekt Dope as fuck, heb die toen behoorlijk veel gespind. En ik vind Insight een van de betere mc's van die periode. Helaas al een tijdje niks van vernomen, zo maar eens gaan zoeken naar iets. 6 februari 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 (bewerkt) . 6 februari 2015 bewerkt door MrMHB dubbelpost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Ik heb youtube filmpjes van mezelf van tien jaar terug waarop ik een rotje afsteek met meer views Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 (bewerkt) Waar de neuk heb je het over [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; ? En eh, hoe meer views hoe beter het is? Haha, I dare to doubt that! Maar tussen de 30 en 40k is misschien niet overdreven veel, maar jij probeert nog makkelijker te scoren dan ik eerst altijd deed ;e 8 februari 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Muah misschien zegt het nog geen eens zo heel veel over de kwaliteit, wel over de relevantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 (bewerkt) Onzin, Vinnie Paz is relevant in hiphop, Percee P is relevant en Guilty Simpson wat mij betreft wat minder, maar die komt op die track ook loeihard. Relevant: is het dope is of niet!? edit: In de jaren 80/90 had je een groep uit Eindhoven: D.A.M.N., waar stond die afkorting voor? Don't Accept Mass Notion! Misschien iets voor je om over na te denken :) 8 februari 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Muah misschien zegt het nog geen eens zo heel veel over de kwaliteit, wel over de relevantie Ladies and gentlemen, children of all ages.. I present to you today tha bullshit.. Beschamende post voor een zogenaamde hip hop fan. [YOUTUBE]jQG_ojXsGo0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]h7h_1WJ99C4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Ga nou niet dingen in twijfel trekken die zo evident als wat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Ik vind het ook ontiegelijke bullshit hoor. Kan mij het schelen hoeveel idioten raar zitten te doen op Chief Keef en al die meuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Gaat het dan alleen om jou Kerft? Wat stel jij dan voor om als onafhankelijke maatstaf te stellen voor de relevantie? Ik vind het aantal views wel degelijk iets zeggen over hoe een bepaalde track in de markt ligt. Enfin, voel niet de behoefte om dergelijke evidente dingen uit te leggen. Al helemaal niet als het als onzin wordt bestempeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Gaat het dan alleen om jou Kerft? Wat stel jij dan voor om als onafhankelijke maatstaf te stellen voor de relevantie? Ik vind het aantal views wel degelijk iets zeggen over hoe een bepaalde track in de markt ligt. Enfin, voel niet de behoefte om dergelijke evidente dingen uit te leggen. Al helemaal niet als het als onzin wordt bestempeld. Wat maakt het uit wat de meerderheid luistert? Die luisteren tegenwoordig ook liever naar Nicki Minaj/Coco gast/Alle poeprappers van tegenwoordig/Justin Bieber dan naar Illmatic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Gaat het mij niet om en de rest hier ook niet. Gaat het er ons meer om dat we geen flikker geven om hoe 'relevant' iets is en dan dat het niet laten beïnvloeden in hoeverre we iets graag of niet luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten