Richarð. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Hip-Hop topic nummer 4. NsPGmFf82HI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2013 Hip-Hop topic nummer 4. NsPGmFf82HI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 (bewerkt) Boys, had discussie met Jordi. Wanneer begint een rapper z'n carrière? Wanneer hij z'n eerste single uitbrengt, dus dat zou betekenen dat Kendrick Lamar rond 2004 is begonnen of wanneer hij z'n eerste solo album uitbrengt wat betekent dat André 3000 bijv. nog moet beginnen met z'n carrière? 2 juni 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 (bewerkt) André 3000 begon z'n carriere met Outkast, genoeg albums uitgebracht. ;c Denk dat er een verschil is tussen het starten van je carriere of het starten met het maken van muziek. Je carriere start denk ik zodra je geld ermee gaat verdienen. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Denk dat André 3000 een verkeerd voorbeeld is. Zijn carriere is al lang en breed van start. Ook zonder solo-album, denk ik. Solo-carriere misschien niet, maar dat is lastig te zeggen met zo'n gevestigde naam. 2 juni 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2013 Boys, had discussie met Jordi. Wanneer begint een rapper z'n carrière? Wanneer hij z'n eerste single uitbrengt, dus dat zou betekenen dat Kendrick Lamar rond 2004 is begonnen of wanneer hij z'n eerste solo album uitbrengt wat betekent dat André 3000 bijv. nog moet beginnen met z'n carrière? Meestal een tijd daarvoor, gezien het feit dat je bezig bent met het maken van die single. Zie vaak artiesten die 1 jaar voor hun debuutalbum zijn begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Waar heb je deeltje 3 dan gelaten [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];? Carrière van een rapper is begonnen als ik 'em dope vind :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Zeker, maar had meer verwacht van Stalley. Had imo niet naar MMG moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2013 Waar heb je deeltje 3 dan gelaten [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];? Gewoon hier; http://forum.manutd.nl/showthread.php?39831-Hip-Hop-3/page100 ? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 (bewerkt) Gewoon hier; http://forum.manutd.nl/showthread.php?39831-Hip-Hop-3/page100 ? :) Ah bedankt :) (y) Wilde nog ff kijken of ik wat gemist had. Zat in het archief te kijken, maar kon niets vinden vandaar. jkHI1hGvWRY Deze luister ik al een tijdje een aantal keer per dag :D Ohjah album van French Montana toch maar gecheckt, staan zeker aantal bangers op. Maar een album heeft meer nodig dan een aantal tracks met leuke features en opvulling. 0Wq0E6KWyf8 Vind ik beide best leuke rappers, 'Life Changes' van Casey Veggies is sowieso het luisteren waard 2 juni 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Trinidad. :D Mooie vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Nieuwe J.Cole https://soundcloud.com/j-cole/crooked-smile-feat-tlc Omdat er veel fans zijn hiero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 (bewerkt) June 8, 2013 - Sticks, Jiggy Djé & Winne - Great Minds June 11, 2013 - Prodigy & Alchemist - Albert Einstein June 11, 2013 - Action Bronson & Harry Fraud - Saab Stories June 11, 2013 - Jarren Benton - My Grandma's Basement June 12, 2013 - Joey Bada$$ - Summer Knights June 18, 2013 - J. Cole - Born Sinner June 18, 2013 - Kanye West - Yeezus June 18, 2013 - Statik Selektah - Extended Play June 18, 2013 - Mac Miller - Watching Movies With The Sound Off June 25, 2013 - Tech N9ne - Something Else June 25, 2013 - Wale - The Gifted Leuke vooruitzichten. :) [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Lekker trackje. 3 juni 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 TDE heeft een nieuw lid. Isaiah Rashad. Klinkt niet verkeerd. Alleen komt 'ie niet uit Cali, maar uit Tennessee. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 (bewerkt) June 8, 2013 - Sticks, Jiggy Djé & Winne - Great Minds June 11, 2013 - Prodigy & Alchemist - Albert Einstein June 11, 2013 - Action Bronson & Harry Fraud - Saab Stories June 11, 2013 - Jarren Benton - My Grandma's Basement June 12, 2013 - Joey Bada$$ - Summer Knights June 18, 2013 - J. Cole - Born Sinner June 18, 2013 - Kanye West - Yeezus June 18, 2013 - Statik Selektah - Extended Play June 18, 2013 - Mac Miller - Watching Movies With The Sound Off June 25, 2013 - Tech N9ne - Something Else June 25, 2013 - Wale - The Gifted Leuke vooruitzichten. :) @Scifo; Lekker trackje. Vooral veel rommel. 4 juni 2013 bewerkt door MrMHB kwaliteitsimpuls! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 TDE heeft een nieuw lid. Isaiah Rashad. Klinkt niet verkeerd. Alleen komt 'ie niet uit Cali, maar uit Tennessee. :S Hm ben benieuwd aSkTeZSmtnM Vanaf 4.10 min :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Vooral veel rommel. Veel? Zo goed als allemaal allicht. Mijn hoop is gesteld op Great Minds en Prodigy & Alchemist (al is die geleakte schijf geen al te goed vooruitzicht :cab:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Prodigy moet je niet willen luisteren. Wat hebben die twee zichzelf verneukt zeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 hoe kan je weten dat iets rommel is als je het nog niet geluisterd hebt? :cab: :cab: :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 hoe kan je weten dat iets rommel is als je het nog niet geluisterd hebt? :cab: :cab: :cab: Je hebt die artiesten toch gewoon al gehoord? Wanneer zanger Rinus een nieuw album uitbrengt dan weet je toch ook dat het dikke poep is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 oh ok, ik dacht dat het om één of andere geheime gave ging die alleen de ekte heads hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Je hebt die artiesten toch gewoon al gehoord? Wanneer zanger Rinus een nieuw album uitbrengt dan weet je toch ook dat het dikke poep is.Dit dus. Maar eerlijk is eerlijk, ik geef iedereen een kans hoor. Ik kraak pas iemand af als ik het gehoord heb, daarom ook mijn 'allicht'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 The Love Below is toch eigenlijk gewoon een Andre 3000 solo album? In juni moet verder ook een gratis album van El-P & Killer Mike uitkomen: Run The Jewels. Die nieuwe Wu track valt ook niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik ben ook bang dat het grotendeels gaat tegenvallen, maar ga er wel een stuk of 5/6 zeker proberen. Hoop nog steeds dat er iets in de buurt kan komen van Czarface dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten