Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[Tournament] Beste MC

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 555
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En een echte vriend voor zijn fans, hij stuurt zelfs hulpDoom's naar concerten!

Je weet zelf ook best hoe dat zit. Doom probeert z'n muziekcarrière zo goed mogelijk te combineren met het beramen van snode plannen tot wereldoverheersing, maar soms moet hij dan op het laatste moment afhaken wegens dringende redenen. Als mensen die plannen weer willen dwarsbomen, meestal. Dan zou Doom z'n fans zomaar in de kou laten staan, maar dat doet hij uiteraard niet! Want Doom weet hoe belangrijk fans zijn! Dus stuurt hij soms een van z'n minions in zijn plaats. Toegegeven, de laatste keren was dat een fiasco, maar ik weet uit goede bron dat die hulpDooms zoals jij ze noemt meteen aan de haaien zijn gevoederd. Doom is nu bezig met enkele vertrouwelingen op te leiden die de volgende keer een betere show kunnen neerzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet zelf ook best hoe dat zit. Doom probeert z'n muziekcarrière zo goed mogelijk te combineren met het beramen van snode plannen tot wereldoverheersing, maar soms moet hij dan op het laatste moment afhaken wegens dringende redenen. Als mensen die plannen weer willen dwarsbomen, meestal. Dan zou Doom z'n fans zomaar in de kou laten staan, maar dat doet hij uiteraard niet! Want Doom weet hoe belangrijk fans zijn! Dus stuurt hij soms een van z'n minions in zijn plaats. Toegegeven, de laatste keren was dat een fiasco, maar ik weet uit goede bron dat die hulpDooms zoals jij ze noemt meteen aan de haaien zijn gevoederd. Doom is nu bezig met enkele vertrouwelingen op te leiden die de volgende keer een betere show kunnen neerzetten.

Mooi verhaal, nee DOOM MOET ERUIT. Al moet ik er landelijke advertenties voor zetten...hij vliegt eruit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenover DOOM vind ik hem ook wel duidelijk minder. :cab: Maar zal wel aan mij liggen dan.

Niet verwacht dat je DOOM niet mag btw Peert, gezien je zo'n enorme Kool Keith fan bent? (Mag toch hopen dat die er nog niet uit is trouwens?)

bewerkt door Wesley
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd een behoorlijk spannende ronde, maar de uitslag is unaniem:

Black Thought - Big L 0-10

Prodigy - Method Man 1-9

MF DOOM - Notorious B.I.G. 5-6

O.C. - Jeru the Damaja 5-3

En we gaan de kwartfinale beginnen met deze namen:

Masta Ace

Raekwon

Common

Nas

Big L

Method Man

Notorious B.I.G.

O.C.

Kwartfinale: 1/2:

Method Man - Nas

Raekwon - Notorious B.I.G.

Filmpjes wordt mijn pc alleen maar traag van, en we kennen iedereen toch wel op dit punt mag ik zo hopen. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nas en BIG

Niet verwacht dat je DOOM niet mag btw Peert, gezien je zo'n enorme Kool Keith fan bent? (Mag toch hopen dat die er nog niet uit is trouwens?)

Doom mag de schoenen van Keith niet eens bekijken.

edit: Btw, ik haat Doom niet, ik vind alleen hoe hij hier bewierookt wordt zwaar overdreven. Plus dat hij geen hart heeft voor zijn fans...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doom mag de schoenen van Keith niet eens bekijken.

edit: Btw, ik haat Doom niet, ik vind alleen hoe hij hier bewierookt wordt zwaar overdreven. Plus dat hij geen hart heeft voor zijn fans...

Zeg ook niet dat ze in de same league zijn, maar hij heeft duidelijk naar Keith's stijl gekeken.

Nas en Biggie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg ook niet dat ze in de same league zijn, maar hij heeft duidelijk naar Keith's stijl gekeken.

Keith is sowieso trendzettend, een van de meest innovatieve rappers ooit. Wat een held. Ook verantwoordelijk voor de dopeste pokoe ooit. En wie zei hier dat Biggie slechte teksten had... Een woord voor jou: HAH!

Link naar opmerking
Deel via andere websites