Wesley Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Big L Method Man Viktor Vaughn Jeru (vies moeilijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Black Thought - Big L Prodigy - Method Man MF DOOM - Notorious B.I.G. O.C. - Jeru the Damaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Black Thought - Big L Prodigy - Method Man MF DOOM - Notorious B.I.G O.C. - Jeru the Damaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2013 Share Geplaatst 6 oktober 2013 Nee Biggie is gewoon niks bijzonders qua teksten. MF DOOM is daarentegen een van de meest intelligente MCs die er zijn En een echte vriend voor zijn fans, hij stuurt zelfs hulpDoom's naar concerten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 En een echte vriend voor zijn fans, hij stuurt zelfs hulpDoom's naar concerten! Je weet zelf ook best hoe dat zit. Doom probeert z'n muziekcarrière zo goed mogelijk te combineren met het beramen van snode plannen tot wereldoverheersing, maar soms moet hij dan op het laatste moment afhaken wegens dringende redenen. Als mensen die plannen weer willen dwarsbomen, meestal. Dan zou Doom z'n fans zomaar in de kou laten staan, maar dat doet hij uiteraard niet! Want Doom weet hoe belangrijk fans zijn! Dus stuurt hij soms een van z'n minions in zijn plaats. Toegegeven, de laatste keren was dat een fiasco, maar ik weet uit goede bron dat die hulpDooms zoals jij ze noemt meteen aan de haaien zijn gevoederd. Doom is nu bezig met enkele vertrouwelingen op te leiden die de volgende keer een betere show kunnen neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Gewoon een luie negert dus. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Je weet zelf ook best hoe dat zit. Doom probeert z'n muziekcarrière zo goed mogelijk te combineren met het beramen van snode plannen tot wereldoverheersing, maar soms moet hij dan op het laatste moment afhaken wegens dringende redenen. Als mensen die plannen weer willen dwarsbomen, meestal. Dan zou Doom z'n fans zomaar in de kou laten staan, maar dat doet hij uiteraard niet! Want Doom weet hoe belangrijk fans zijn! Dus stuurt hij soms een van z'n minions in zijn plaats. Toegegeven, de laatste keren was dat een fiasco, maar ik weet uit goede bron dat die hulpDooms zoals jij ze noemt meteen aan de haaien zijn gevoederd. Doom is nu bezig met enkele vertrouwelingen op te leiden die de volgende keer een betere show kunnen neerzetten. Mooi verhaal, nee DOOM MOET ERUIT. Al moet ik er landelijke advertenties voor zetten...hij vliegt eruit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Bump. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 We gaan pas verder als Biggie te weinig stemmen heeft om door te gaan eh. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Jordi kennende wel ja. Big tss! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 (bewerkt) Tegenover DOOM vind ik hem ook wel duidelijk minder. :cab: Maar zal wel aan mij liggen dan. Niet verwacht dat je DOOM niet mag btw Peert, gezien je zo'n enorme Kool Keith fan bent? (Mag toch hopen dat die er nog niet uit is trouwens?) 21 oktober 2013 bewerkt door Wesley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2013 Werd een behoorlijk spannende ronde, maar de uitslag is unaniem: Black Thought - Big L 0-10 Prodigy - Method Man 1-9 MF DOOM - Notorious B.I.G. 5-6 O.C. - Jeru the Damaja 5-3 En we gaan de kwartfinale beginnen met deze namen: Masta Ace Raekwon Common Nas Big L Method Man Notorious B.I.G. O.C. Kwartfinale: 1/2: Method Man - Nas Raekwon - Notorious B.I.G. Filmpjes wordt mijn pc alleen maar traag van, en we kennen iedereen toch wel op dit punt mag ik zo hopen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2013 Method Man - Nas Raekwon - Notorious B.I.G. Clan in da front! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Nas en Biggie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Goh die eerste :cab: mima lastig Ga toch maar voor Nas en Rae Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 (bewerkt) Nas en BIG Niet verwacht dat je DOOM niet mag btw Peert, gezien je zo'n enorme Kool Keith fan bent? (Mag toch hopen dat die er nog niet uit is trouwens?) Doom mag de schoenen van Keith niet eens bekijken. edit: Btw, ik haat Doom niet, ik vind alleen hoe hij hier bewierookt wordt zwaar overdreven. Plus dat hij geen hart heeft voor zijn fans... 22 oktober 2013 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hebben we alle mogelijkheden alweer gehad in de eerste 4 posts ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Nas & Biggie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Nas & BIg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 Method & BIG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 Doom mag de schoenen van Keith niet eens bekijken. edit: Btw, ik haat Doom niet, ik vind alleen hoe hij hier bewierookt wordt zwaar overdreven. Plus dat hij geen hart heeft voor zijn fans... Zeg ook niet dat ze in de same league zijn, maar hij heeft duidelijk naar Keith's stijl gekeken. Nas en Biggie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 Zeg ook niet dat ze in de same league zijn, maar hij heeft duidelijk naar Keith's stijl gekeken. Keith is sowieso trendzettend, een van de meest innovatieve rappers ooit. Wat een held. Ook verantwoordelijk voor de dopeste pokoe ooit. En wie zei hier dat Biggie slechte teksten had... Een woord voor jou: HAH! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 Method & Biggie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Method Man en Biggie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Tof Jordi, dat je dit zo vol overgave doet. Het moordende tempo kan ik helaas niet bijbenen. KUTGW! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten