Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Waarom moet Brood weg? Doet het toch gewoon goed? En hoe kom je bij dat te laat komen?

Ja merkt het waarschijnlijk niet, maar probeer eens op tijd met een Limbo af te spreken...

Brood hoeft van mij ook niet weg hoor, die mag rustig verder prutsen bij Roda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die pakweg 15 jaar die ik nu naar Roda ga heb ik vele scheidsrechters zien komen en gaan en vele malen hebben ze het bloed onder m'n nagels vandaan gehaald. Maar wat Dennis Higler vanavond tentoon spreidde, sloeg werkelijk alles. Ik vreesde al het ergste toen ik zijn naam bij deze wedstrijd zag staan, maar dat het zo erg zou worden had ik ook niet kunnen doen. Wát een vreselijk, arrogant, pedant mannetje. Twee schan-dalige rode kaarten geven en dan na afloop ook nog met z'n nazi-kop zonder blikken of blozen je gelijk geven. Ik ben héél, héél benieuwd wat de KNVB hier mee gaat doen. Maar wat vast staat is dat we vanavond weer keihard in de reet geneukt zijn door de leidsman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites