Ivoo Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Bereid je voor op lang wachten ná de wedstrijd, de infrastructuur is nogal een drama bij Roda, met anderhalve uitweg. Ik ga ook even kijken, ik heb niks met Roda (dan nog liever Fortuna), maar MVV heb ik dus helemaal niks mee. nare club, ben er twee keer geweest, tegen Oss en Almere dacht ik, gewoon zomaar, en twee keer onderlinge vechtpartijen tussen de Angel side en wat lui van de lange zijde. Koffiezetapparaten en alles vloog door de lucht :cry: Hoe lang geleden is dat dan geweest. Laatste 5 jaar alleen onrustig geweest in stadion na thuiswedstrijd tegen Fortuna (toen vlogen de koffiezetapparaten inderdaad door de lucht) en 3 jaar terug tegen Helmond (maar dat was niet onderling). Achjah, dat wachten heb je overal wel. Afgelopen seizoen bij Willem II ook ongeveer 45 minuten moeten wachten na wat opstootjes met King Side en bij De Graafschap duurt het ook altijd wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Hoe lang geleden is dat dan geweest. Ja, het is inderdaad wel een tijd geleden. Zal 3 jaar geleden zijn geweest. Maar goed, kaartje net even geregeld, m'n schoonvader zit in het invalidenvak, dus ik mooi als begeleider mee (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Ja, het is inderdaad wel een tijd geleden. Zal 3 jaar geleden zijn geweest. Maar goed, kaartje net even geregeld, m'n schoonvader zit in het invalidenvak, dus ik mooi als begeleider mee (y) Kun je nu al losse kaarten voor die pot krijgen? [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; dat grote aantal beveiligers/stewards vind ik wel een goede zaak, zou anders compleet uit de hand lopen. Wil zelf in september ook graag naar Fortuna uit, maar ben er anderzijds wel een beetje huiverig voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Kun je nu al losse kaarten voor die pot krijgen? [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; dat grote aantal beveiligers/stewards vind ik wel een goede zaak, zou anders compleet uit de hand lopen. Wil zelf in september ook graag naar Fortuna uit, maar ben er anderzijds wel een beetje huiverig voor. Als je in het uitvak zit, niks aan het handje. Voor de thuisvakken krijg je waarschijnlijk geen kaarten, maar je zou via-via iets kunnen fixen. Dan raad ik je overigens Vak D aan, daar zitten vooral gezinnen en ouderen, weinig kans op problemen wanneer ze het idee krijgen dat je voor Roda bent. Op C zitten wat fanatiekelingen, dat zou nog wel eens lelijk kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Kun je nu al losse kaarten voor die pot krijgen? Geen idee, maar mijn schoonvader heeft standaard een extra kaart voor een begeleider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Over de te behalen huur is niks meer naar buiten gekomen. Mooi dat het uitvak helemaal vol zal zitten, jammer dat er 100 stewards mee moeten, maar ook wel begrijpelijk gezien de ontwikkelingen de afgelopen jaren. Ik wil ook de twee uitwedstrijden mee( MVV en Fortuna), maar dan ga ik er toch alles aan doen om in het uitvak terecht te kunnen. Voor zover ik weet zijn er tot nu toe alleen lossen kaarten te koop voor RKC-thuis 8 augustus. Morgen de Open Dag, op de datum dat Roda 100 jaar bestaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Als je in het uitvak zit, niks aan het handje. Voor de thuisvakken krijg je waarschijnlijk geen kaarten, maar je zou via-via iets kunnen fixen. Dan raad ik je overigens Vak D aan, daar zitten vooral gezinnen en ouderen, weinig kans op problemen wanneer ze het idee krijgen dat je voor Roda bent. Op C zitten wat fanatiekelingen, dat zou nog wel eens lelijk kunnen worden. Thuisvak is sowieso geen optie, kan niet in een stadion gaan zitten en niet voor Roda juichen. Zal over een week of twee bij de start van de competitie wel eens contact opnemen met supportersvereniging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Roda 4-1 voor bij Excelsior, goals van Tom van Hyfte (2), Brian Jacobs en Mitchel Paulissen. Niet verkeerd tegen een Eredivisionist, geeft de burger weer moed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Vandaag naar de Open Dag geweest, was erg druk! Geeft toch maar weer aan dat we over een trouwe achterban beschikken. Plat werd gepresenteerd, dus de extra spits is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Zie Van Hyfte scoren als een malle in de voorbereiding :cab: Welke positie stelt Trost hem dit keer steeds op dan? Speelde hier vooral als controleur op het middenveld. Vliegtuigje ook gezien [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION]; ?:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Ben zelf niet geweest [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; maar kan het wel waarderen. Zoiets ludieks moet kunnen, beter dan fysiek geweld. Waar van Hyfte gaat spelen, kan ik je niet zeggen want ik heb pas één oefenpotje gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Zie Van Hyfte scoren als een malle in de voorbereiding :cab: Welke positie stelt Trost hem dit keer steeds op dan? Speelde hier vooral als controleur op het middenveld. Vliegtuigje ook gezien [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION]; ?:-D Ik heb het vliegtuigje gezien, net als de vele duizenden in het stadion. Leuke ludieke actie, in tegenstelling tot de acties van andere buren die alleen maar geweld gebruiken, Roda speelt met 4-3-3 met de punt naar achter, Rutjes de controleur, Van Hyfte en Pluim aanvallender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Voor degene die nog geïnteresseerd zijn in de financiële situatie en de te betalen schuld aan de gemeente: Roda lost groot deel schuld af Kerkrade van onze verslaggever De voetbalclub heeft maandag zes ton overgemaakt. De resterende 80.000 euro wordt ‘om moverende redenen' niet betaald. Pas na de vakantie is er een gesprek tussen de gemeente Kerkrade en Roda JC wat de reden hiervan is. Volgens afspraak had het totale bedrag in de maand juli voldaan moeten worden. Maar de voetbalclub beschikt niet over voldoende liquide middelen om het geld over te maken. Om de goede wil te tonen, is wel zes ton aan de gemeente overgeboekt. De schuld van 680.000 euro is opgebouwd uit vier ton huur voor het Parkstad Limburg Stadion (zijnde de helft van de jaarlijkse huur van acht ton) en 280.000 euro achterstallige huur over 2013. Van die bijna drie ton had eigenlijk op 1 april van dit jaar twee ton op de rekening van de gemeente Kerkrade moeten staan. Dat geld was er echter niet, omdat andere crediteuren voorrang kregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Netjes (y) Nog beter nieuws, Jong MVV 3 - 2 Jong Roda ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Update seizoenkaarten: Fortuna: 1025 Nec : 4700 RODA : 5190 Hoe zit het bij MVV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 (bewerkt) Al een tijdje geen update gezien er van op het forum, weet wel dat we 15 mei op 1300 zaten. Verwachting ligt rond de 2200. Maarja, hoop dat het niet te hoog wordt. Liever meer mensen die losse kaartjes kopen voor iedere wedstrijd dan seizoenskaarten, levert toch meer op. 29 juli 2014 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Update seizoenkaarten: Fortuna: 1025 Nec : 4700 RODA : 5190 Hoe zit het bij MVV? Aantallen van NEC en Roda groter dan de meeste stadions in de JL :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Teller is gestegen naar 5230 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Wat een mongool is die Ramos toch ook :D Je bent de betere ploeg, je staat met 1-0 voor en dan met de hand een bal tegenhouden op de doellijn. Heb je geluk dat Verbist besluit om de held te spelen en dat Pluim uit de tegenstoot 2-0 maakt, anders kost je de ploeg gewoon 3 punten zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Haha, ik schakelde net in toen Ramos rood kreeg. Laat die bal lekker gaan, nu moet je een uur lang met 10 man door en sta je normaal gesproken als de penalty erin gaat. Nu heeft die geluk ja. Wat een minuut om in te schakelen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Gewoon een reflex, doe je niets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 De overwinning was heerlijk, keihard gewerkt! En trots op de meer dan 10000 aanwezige toeschouwers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Grappig, bij Roda zaten meer toeschouwers dan bij de andere wedstrijden samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Tijd voor nieuwe avatar dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Brammetje! Malki mag transfervrij vertrekken bij Kasimpasa en was in Kerkrade gister. Wil verder niks suggereren:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten