Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Bereid je voor op lang wachten ná de wedstrijd, de infrastructuur is nogal een drama bij Roda, met anderhalve uitweg.

Ik ga ook even kijken, ik heb niks met Roda (dan nog liever Fortuna), maar MVV heb ik dus helemaal niks mee. nare club, ben er twee keer geweest, tegen Oss en Almere dacht ik, gewoon zomaar, en twee keer onderlinge vechtpartijen tussen de Angel side en wat lui van de lange zijde. Koffiezetapparaten en alles vloog door de lucht :cry:

Hoe lang geleden is dat dan geweest. Laatste 5 jaar alleen onrustig geweest in stadion na thuiswedstrijd tegen Fortuna (toen vlogen de koffiezetapparaten inderdaad door de lucht) en 3 jaar terug tegen Helmond (maar dat was niet onderling).

Achjah, dat wachten heb je overal wel. Afgelopen seizoen bij Willem II ook ongeveer 45 minuten moeten wachten na wat opstootjes met King Side en bij De Graafschap duurt het ook altijd wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang geleden is dat dan geweest.

Ja, het is inderdaad wel een tijd geleden. Zal 3 jaar geleden zijn geweest.

Maar goed, kaartje net even geregeld, m'n schoonvader zit in het invalidenvak, dus ik mooi als begeleider mee (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is inderdaad wel een tijd geleden. Zal 3 jaar geleden zijn geweest.

Maar goed, kaartje net even geregeld, m'n schoonvader zit in het invalidenvak, dus ik mooi als begeleider mee (y)

Kun je nu al losse kaarten voor die pot krijgen? [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; dat grote aantal beveiligers/stewards vind ik wel een goede zaak, zou anders compleet uit de hand lopen. Wil zelf in september ook graag naar Fortuna uit, maar ben er anderzijds wel een beetje huiverig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je nu al losse kaarten voor die pot krijgen? [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; dat grote aantal beveiligers/stewards vind ik wel een goede zaak, zou anders compleet uit de hand lopen. Wil zelf in september ook graag naar Fortuna uit, maar ben er anderzijds wel een beetje huiverig voor.

Als je in het uitvak zit, niks aan het handje. Voor de thuisvakken krijg je waarschijnlijk geen kaarten, maar je zou via-via iets kunnen fixen. Dan raad ik je overigens Vak D aan, daar zitten vooral gezinnen en ouderen, weinig kans op problemen wanneer ze het idee krijgen dat je voor Roda bent. Op C zitten wat fanatiekelingen, dat zou nog wel eens lelijk kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de te behalen huur is niks meer naar buiten gekomen.

Mooi dat het uitvak helemaal vol zal zitten, jammer dat er 100 stewards mee moeten, maar ook wel begrijpelijk gezien de ontwikkelingen

de afgelopen jaren. Ik wil ook de twee uitwedstrijden mee( MVV en Fortuna), maar dan ga ik er toch alles aan doen om in het uitvak terecht

te kunnen.

Voor zover ik weet zijn er tot nu toe alleen lossen kaarten te koop voor RKC-thuis 8 augustus.

Morgen de Open Dag, op de datum dat Roda 100 jaar bestaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in het uitvak zit, niks aan het handje. Voor de thuisvakken krijg je waarschijnlijk geen kaarten, maar je zou via-via iets kunnen fixen. Dan raad ik je overigens Vak D aan, daar zitten vooral gezinnen en ouderen, weinig kans op problemen wanneer ze het idee krijgen dat je voor Roda bent. Op C zitten wat fanatiekelingen, dat zou nog wel eens lelijk kunnen worden.

Thuisvak is sowieso geen optie, kan niet in een stadion gaan zitten en niet voor Roda juichen. Zal over een week of twee bij de start van de competitie wel eens contact opnemen met supportersvereniging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie Van Hyfte scoren als een malle in de voorbereiding :cab: Welke positie stelt Trost hem dit keer steeds op dan? Speelde hier vooral als controleur op het middenveld.

Vliegtuigje ook gezien [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION]; ?:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie Van Hyfte scoren als een malle in de voorbereiding :cab: Welke positie stelt Trost hem dit keer steeds op dan? Speelde hier vooral als controleur op het middenveld.

Vliegtuigje ook gezien [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION]; ?:-D

Ik heb het vliegtuigje gezien, net als de vele duizenden in het stadion.

Leuke ludieke actie, in tegenstelling tot de acties van andere buren die alleen maar geweld gebruiken,

Roda speelt met 4-3-3 met de punt naar achter, Rutjes de controleur, Van Hyfte en Pluim aanvallender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degene die nog geïnteresseerd zijn in de financiële situatie en de te betalen schuld aan de gemeente:

Roda lost groot deel schuld af

Kerkrade

van onze verslaggever

De voetbalclub heeft maandag zes ton overgemaakt. De resterende 80.000 euro wordt ‘om moverende redenen' niet betaald. Pas na de vakantie is er een gesprek tussen de gemeente Kerkrade en Roda JC wat de reden hiervan is.

Volgens afspraak had het totale bedrag in de maand juli voldaan moeten worden. Maar de voetbalclub beschikt niet over voldoende liquide middelen om het geld over te maken. Om de goede wil te tonen, is wel zes ton aan de gemeente overgeboekt.

De schuld van 680.000 euro is opgebouwd uit vier ton huur voor het Parkstad Limburg Stadion (zijnde de helft van de jaarlijkse huur van acht ton) en 280.000 euro achterstallige huur over 2013. Van die bijna drie ton had eigenlijk op 1 april van dit jaar twee ton op de rekening van de gemeente Kerkrade moeten staan. Dat geld was er echter niet, omdat andere crediteuren voorrang kregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al een tijdje geen update gezien er van op het forum, weet wel dat we 15 mei op 1300 zaten. Verwachting ligt rond de 2200.

Maarja, hoop dat het niet te hoog wordt. Liever meer mensen die losse kaartjes kopen voor iedere wedstrijd dan seizoenskaarten, levert toch meer op.

bewerkt door Ivoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites