Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Witcher 3: Wild Hunt

King XVI

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor. Maar de top titels wel ja. Maar shooters als Hardline, CoD etc. niet. Maar SP games met goede gameplay+verhaallijn verdwijnen hier met liefde in mijn PS4 ja.

Terecht :thumb: We maken wel een party aan morgenavond als we kunnen spelen, lekker ouwehoeren. Je moet wat als er geen multiplayer is :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, wat een ratings ook zeg :r sowieso halen dus, al was dat eigenlijk sowieso al het plan. Wel eerst wachten tot belastingcenten of vakantiegeld op mn rekening wordt gepleurd, wat waarschijnlijk volgende week pas is :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij is verzonden _O_ ik verwacht dat jij hem van het weekend ook hebt [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

Volgende week pas vakantiegeld, woensdags pas... :( Maar mn vriendin had het over een cadeautje en laatst had ze het nog over Witcher 3, dus als zij 'm voor mij heeft gehaald hoeft ze niet meer te gangbangen met [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; en co. Goeie deal lijkt me zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook verzonden. Morgenmiddag ff spelen als hij op tijd bezorgd wordt. Avond is voor pCars en natuurlijk het Songfestival :-D

IK heb hem gewoon al binnen. Ligt hier nu op mijn werk de hele dag naast me naar me te staren.... :(

Volgende week pas vakantiegeld, woensdags pas... :( Maar mn vriendin had het over een cadeautje en laatst had ze het nog over Witcher 3, dus als zij 'm voor mij heeft gehaald hoeft ze niet meer te gangbangen met [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; en co. Goeie deal lijkt me zo

En terecht, anders mag ze altijd mij nog wel even bellen.

Verdomme, game is zopas unlocked op Steam maar ik heb morgenvroeg een presentatie :-D Keuzes, keuzes...

Welke keuze is het geworden? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pa heeft hem binnen gehaald voor 37 euro legaal. Ik zal eens bij hem paar keer meekijken of het wat voor me is.

Dichtste bij RPG dat ik gekomen ben is ooit veredelde pogingen met Morrowind, Oblivion en Mass Effect 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites