Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; Zie nu trouwens net op subtitleseeker de titels voor de komende afleveringen staan. Check S03E014, hint misschien? [spoiler=aflevering titels]S03E16 The Offer Airing : 2015-03-18 S03E15 Nanda Parbat Airing : 2015-02-25 S03E14 The Return Airing : 2015-02-18 S03E13 Canaries Airing : 2015-02-11 S03E12 Uprising Airing : 2015-02-04 S03E11 Midnight City Airing : 2015-01-28 S03E10 Left Behind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; Zie nu trouwens net op subtitleseeker de titels voor de komende afleveringen staan. Check S03E014, hint misschien? [spoiler=aflevering titels]S03E16 The Offer Airing : 2015-03-18 S03E15 Nanda Parbat Airing : 2015-02-25 S03E14 The Return Airing : 2015-02-18 S03E13 Canaries Airing : 2015-02-11 S03E12 Uprising Airing : 2015-02-04 S03E11 Midnight City Airing : 2015-01-28 S03E10 Left Behind Waarschijnlijk wel ja. Jammer dat het dan weer een paar afleveringen duurt. Aflevering 10 is nu in de download dus ben benieuwd. Maar denk dat het de komende afleveringen over zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 En hoezo zit er na aflevering 15 weer bijna een maand tussen -.- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Redelijke aflevering, tof einde [spoiler=e10] Maseo redt Oliver zoals verwacht en Tatsu brengt hem weer tot leven, weet alleen niet hoe. Laurel is dus de nieuwe Sara ;e;e;e Die Brick heeft dus ook speciale krachten ofzo. Diggle schoot hem in zijn hoofd en hij had alleen een schrammetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik vond de aflevering niet echt bijzonder, spijtig genoeg. [spoiler=Spoiler]Dat Laurel haar zus d'r plaats inneemt was ook al zo voor de hand liggend. Dat Oliver maar snel terugkomt om haar terug te sturen naar haar zakdoeken vol tranen. Wat ze ook op het einde zei was zo dwaas: "I'm the justice you can't run from" :-D Moest ik erg om lachen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 [spoiler=S03E10]Was wel wat voorspelbaar natuurlijk, Maseo en Tatsu die Oliver redden. En zo enorm zonde dat ze die Laurel nou in dat pakje gaan hijsen... Hopen dat dat gauw over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 [spoiler=S03E10]Tsja, wat moet ik er van zeggen. Ik ben blij dat het weer verder gaat en dat Oliver nog leeft. Hoe realistisch dat is valt natuurlijk te betwisten, maar daar wil ik eigenlijk niet te zwaar aan tillen. Het blijft een 'superhelden' serie en daarin gebeuren wel meer dingen die in werkelijkheid natuurlijk nooit mogelijk zijn. Van alle geruchten die er gingen was dit waarschijnlijk de minst slechte uitvoering. Laurel in de rol van Sara vind ik overigens wel redelijk gaar ;e. Als de makers haar dan zo graag een 'superheld' hadden willen maken had haar dan een ander character gegeven. Laurel past ook totaal niet in haar rol, omdat ze in de eerste twee seizoenen nog helemaal tegen geweld was. Nu is haar zus vermoord, weet ze wie 'The Arrow' is en ineens heeft ze al haar idealen blijkbaar over boord gegooid. Ik weet niet of deze invulling tijdelijk is, maar mocht zij verder gaan in de rol van Sara dan is dat echt zwaar ongeloofwaardig. Waar heeft Laurel ineens die fighting skill vandaan getoverd dan? Niet van die paar gare boxlesjes in ieder geval. Weet ook nog steeds niet wat ik van Ray moet vinden. Hij zal wellicht ooit zijn eigen serie krijgen als A.T.O.M., misschien komt er ooit ergens een team-up tussen A.T.O.M. en Arrow, maar er zit niet echt vaart in zijn verhaallijn. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ze nu met hem willen in de serie. Ben hoe dan ook benieuwd hoe het weer verder gaat (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 [spoiler=S03E11]Leuke aflevering. Kan nog steeds niet helemaal aan Laurel als de Canary wennen en die scene dat die gasten van de league in het huisje kwamen was ook slecht. Maseo had ze wel erg makkelijk. En die DJ hoort ook bij de league dus:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 [spoiler=Spoiler]Denk dat niemand aan Laurel kan wennen. Vind het zelf ook raar dat ze hiervoor gekozen hebben, maar misschien voeren die makers nog iets in hun schild. En die scene met die gasten van de League ja :-D Goh dat kon echt niet. Hadden wel iets meer tegenstand mogen bieden. Ben benieuwd naar de nieuwe ep. Donderdag weer gelijk downloaden hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 [spoiler=S03E11]Prima aflevering weer, al gebeurde er niet echt iets bijzonders verder. Tsja, wat de heren voor mij al zeggen, Laurel als Canary, ik ben er nog geen fan van. Als ze haar in deze rol laten dan hoop ik wel dat ze ergens nog een keer echt wat skills gaat leren, want dit is niet om aan te zien :-D. Dat gevecht met die gasten van de League was niet zo sterk inderdaad. Ik ben wel benieuwd wat Maseo nu precies met Merlyn wil. Of het nu puur voor Ra's is of dat hij er zelf nog een agenda op na houdt. Heb de nieuwe episode al binnen, maar wacht zoals gewoonlijk nog op de NL subs. Ik las al wel ergens een kleine preview dat we de A.T.O.M. suit te zien zouden krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 [spoiler=S03E12]Oliver al weer terug. Ik had hem de volgende aflevering pas verwacht. Hij was er vrijwel direct nadat hij het huisje verliet, daar hadden ze wel wat meer mee kunnen doen. Wel tof dat hij nu gaat trainen met Malcolm. Flashbacks van Malcolm waren ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Tip: kijk niet de trailer/promo van de Canadese TV. Ik deed het per ongeluk wel en heb er enorm veel spijt van. Zit een ziek grote spoiler in, geen idee waarom ze dat gedaan hebben ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 [spoiler=S03E13]Laurel maakt heel de show een stuk minder leuk. Zij hoort gewoon geen held te zijn en ze kan het ook niet. En dan komen ze met van die slechte vechtscenes. Ze verslaat een veel sterkere Zytle terwijl ze geen wapen had en onder de invloed van Vertigo was. Tuurlijk;e;e Wel goed dat Thea het nu ook weet, ben benieuwd wat haar rol de komende afleveringen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Er wordt toch zoveel gezaagd in Arrow. Altijd dat principe van "niet doden", het heen en weer gebleit tussen Felicity en Oliver (vorige seizoenen wou Oliver niet omdat hij geen geliefden in gevaar wil brengen, nu wil Felicity weer niet omdat hij zijn geliefden in gevaar brengt...),... :cab: Vechtscenes zijn ook niet zo schitterend, net als de acteerprestaties. Ik volg het nog wel, maar ze hoeven het niet al te lang meer te rekken voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Er wordt toch zoveel gezaagd in Arrow. Altijd dat principe van "niet doden", het heen en weer gebleit tussen Felicity en Oliver (vorige seizoenen wou Oliver niet omdat hij geen geliefden in gevaar wil brengen, nu wil Felicity weer niet omdat hij zijn geliefden in gevaar brengt...),... :cab: Vechtscenes zijn ook niet zo schitterend, net als de acteerprestaties. Ik volg het nog wel, maar ze hoeven het niet al te lang meer te rekken voor mij Hier kan ik me ook helemaal in vinden. Met name dat liefdes gebeuren, wat een ongelooflijk gezeur. Willen de makers nu wel of geen relatie voor Oliver en/of Felicity. Bedenk nou eens wat je wilt man. Het voegt op deze manier ook helemaal niets toe, het irriteert alleen maar. [spoiler=S03E12]Ondanks de liefdesperikelen vond ik de aflevering verder best goed te doen. Vond met name de extra achtergrond informatie over Merlyn wel 'interessant'. Het is ergens ook wel logisch dat Oliver nu wel moet samen werken met Merlyn. Gezien de titels van de komende afleveringen gaat er nog een dikke battle volgen met Ra's, dus logisch. Laurel als Canary is nog steeds niet helemaal mijn ding, met name omdat ik Laurel en Canary nog steeds veel te verschillend vind. Het past gewoon niet bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 (bewerkt) Deze serie is toch wel echt dood lijkt me. Dat was het sinds seizoen 3 min of meer al, maar nu gaat het wel echt te ver. Er is geen doel meer, verhaal loopt gewoon dood. [spoiler=Spoiler]Samenwerken met Merlyn maakt het verhaal ook gewoon kapot. Ik wil alleen het einde weten en ik wil nog weten hoe hij vanuit Thailand oid weer in Starling is gekomen. Dat is het enigste. Stoppen ze ook na dit seizoen? 18 februari 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Deze serie is toch wel echt dood lijkt me. Dat was het sinds seizoen 3 min of meer al, maar nu gaat het wel echt te ver. Er is geen doel meer, verhaal loopt gewoon dood. Samenwerken met Merlyn maakt het verhaal ook gewoon kapot. Ik wil alleen het einde weten en ik wil nog weten hoe hij vanuit Thailand oid weer in Starling is gekomen. Dat is het enigste. Stoppen ze ook na dit seizoen? Volgens wikipedia niet: "On January 11, 2015, Arrow was renewed for a 23-episode fourth season." Heb sinds de winterbreak nog geen aflevering gezien, maar deze verhalen motiveren niet om te gaan kijken:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 Wat een naaiballen bij Veronica, gaan ze gewoon doodleuk tot 29 maart stoppen met de uitzendingen van het nieuwe seizoen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 februari 2015 Share Geplaatst 17 februari 2015 (bewerkt) [spoiler=Spoiler] Deze serie is toch wel echt dood lijkt me. Dat was het sinds seizoen 3 min of meer al, maar nu gaat het wel echt te ver. Er is geen doel meer, verhaal loopt gewoon dood. Samenwerken met Merlyn maakt het verhaal ook gewoon kapot. Ik wil alleen het einde weten en ik wil nog weten hoe hij vanuit Thailand oid weer in Starling is gekomen. Dat is het enigste. Stoppen ze ook na dit seizoen? Ben ik het deels wel mee eens. De serie heeft opzich best wel potentieel om langer dan 2 seizoenen goed te zijn. Maar de makers kiezen eigenlijk telkens voor niet zulke originele verhaallijnen. Of juist voor verhaallijnen die meer irriteren dan dat ze iets toevoegen. Van wat ik gelezen heb krijgen we Deathstroke ook nog weer te zien. Ik dacht zelfs dit seizoen nog. En dat terwijl hij in een 'gevangenis' zit waar uit onmogelijk zou kunnen ontsnappen ;e. Het is voor mij nog niet dusdanig slecht dat ik het niet meer ga kijken, maar het is zeker niet half zo goed meer als de eerste twee seizoenen. 18 februari 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) [spoiler=Spoiler] Ben ik het deels wel mee eens. De serie heeft opzich best wel potentieel om langer dan 2 seizoenen goed te zijn. Maar de makers kiezen eigenlijk telkens voor niet zulke originele verhaallijnen. Of juist voor verhaallijnen die meer irriteren dan dat ze iets toevoegen. Van wat ik gelezen heb krijgen we Deathstroke ook nog weer te zien. Ik dacht zelfs dit seizoen nog. En dat terwijl hij in een 'gevangenis' zit waar uit onmogelijk zou kunnen ontsnappen ;e. Het is voor mij nog niet dusdanig slecht dat ik het niet meer ga kijken, maar het is zeker niet half zo goed meer als de eerste twee seizoenen. Slade Wilson? Ja echt? ;e ;e ;e zijn ze van producer veranderd na seizoen 1 ofzo. 18 februari 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Ja die ja :-D. Maar ik weet niet 100% zeker of dat dit seizoen nog is. Kan ook best volgend seizoen zijn. Maar op internet verschenen meerdere berichten over zijn terugkeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 [spoiler=S03E13]De eerste aflevering na de midseason break die ik eigenlijk wel goed te doen vond. Thea die nu eindelijk weet dat Oliver 'The Arrow' is en daar verrassend genoeg heel chill op reageerde. Had eigenlijk verwacht dat ze daar ook weer een dikke soap van zouden maken. Wel beter dat Lance nu ook weet dat Sara dood is. Laurel in deze rol vind ik nog steeds niks. Hoopt eigenlijk gezien het verloop van de aflevering dat ze er mee zou stoppen. Of in ieder geval voor een eigen outfitje of iets dergelijks zou gaan. Maar misschien komt dat nog. Oliver nu dus met Thea naar dat Chinese eiland, daar zal hij wel heen gaan om samen te trainen of iets dergelijks. Dit zou overigens best het punt kunnen zijn dat we Deathstroke terug gaan zien, die zit immers op dat eiland. En de geruchten gingen dat we hem terug zouden zien. Heb nu best wel weer zin in de volgende afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 [spoiler=S03E15]Wat? Ra's wil dat Oliver zijn plaats in neemt? Die zag ik dus echt niet aankomen. Eindelijk weer iets in de serie waar ik dan wel positief over kan zijn. Toch wel iets wat totaal onverwacht komt. Overigens ook wel benieuwd wat Nyssa nu met Thea gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Weer even de afleveringen van de laatste weken teruggekeken [spoiler=s03E015]Interessante maar leuke wending. Anders blijft hij ook maar een beetje hetzelfde doen in Starling. De laatste afleveringen zijn toch wel wat leuker geworden. Maar er blijven matige dingen inzitten. Zoals dat hij naar het eiland terugging om te trainen, om dan alleen te praten met Thea, in de cel te zitten en een paar minuten met Slade te vechten om daarna weer terug keren. En Laurel blijft toch ook een slecht karakter hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 [spoiler=S03E16]Aparte episode. Vind dat aanbod aan Oliver erg raar + die cliffhanger :cab: Daarnaast dat Nissa er opeens bijkomt, vind dat wel een prima meid, maar wordt wel erg vol zo. Flashbacks waren wel weer heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten