JanVertonghen Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Laatste aflevering was ook weer top. Ik vind Deadshot wel een baas trouwens ;c Die stem, dat gedrag. Zijn uitstraling. Vind alleen die brede neger met die gare klauwen echt een heel slechte acteur. Vooral dat moment [spoiler=Spoiler Alert]in die gevangenis, dat hij iets zei in de trend van 'stop giving him books'. Dat zag er zó gespeeld uit, althans, dat vond ik. Kan in ieder geval weer niet wachten tot donderdag : 22 maart 2014 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Ehh wtf? In de eennalaatste aflevering tot nu toe (S02 E15: The Promise) werd [tekst]Diggle van achteren genakt. Dus ik denken dat hij ontvoerd is of wat dan ook[/tekst]... Zie ik nu opeens in S02 E16: Suicide Squad dat hij [tekst]gewoon vrolijk in zijn auto zit te posten voor Felicity's huis[/tekst].... Vond dat wel jammer. Verder is de serie gewoon tof :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 (bewerkt) Had precies hetzelfde ja. Dacht eerst nog dat ik een aflevering gemist had. Goh, cliffhangertje weer. Ben alleen wel bang dat het straks met Roy helemaal mis gaat. 27 maart 2014 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 S02E17: Saaie aflevering, goed einde. Waarom Helena terugkwam snap ik ook niet echt, konden ze niks beters verzinnen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Week wachten.:cab: [spoiler=Laatste aflevering] Zou Slade ook tegen Thea hebben gezegd dat Oliver 'the Arrow' is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Wordt wel steeds slechter he :D Maar het is nog vermakend gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Vind het niet slechter worden hoor. Net de aflevering teruggezien, die eindes zijn wel elke keer té ziek hoor :-D Nu 2 weken wachten helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Deze serie word steeds slechter en slechter :cab: edit: ben niet de enigste zie ik. Zal wel een knaller van een season finale worden, anders is deze hele serie anti-climax geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Arrow Wat wordt er precies slechter dan? Ik vind het wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Wat wordt er precies slechter dan? Ik vind het wel meevallen. Wat heb ik nu aan deze aflevering gehad? :cab: of die aflevering met Helena. Dat was totaal geen toevoeging. Terugkomst van Merlyn zie ik ook nergens terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Wuuuuutttttttttttt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 teh fuck is deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Ben nu wel benieuwd naar de volgende. Slade'tje toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Zo. Zo. Wat ziek zeg. Kan niet wachten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 :< Bazenaflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Wtffffffffffffffffffffffffffffff :cab: :| waaaaaaaaaaattttttttttt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Nog 3 afleveringen jongens (h) en dan is het seizoen voorbij. Oh, en er komt ook nog een season 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) Aflevering is matig tot nu toe. Wordt wel schijtziek van die reclames zeg, dacht dat Nederland al erg was met 2 reclameblokken per uur ofzo, maar daar is het nog erger. :cab: Edit: Pff, matige aflevering vandaag zeg. Denk wel de minste van alle episodes tot nu toe. 1 mei 2014 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 Droevige aflevering was dat ja, in de nieuwe aflevering is Malcolm weer terug :<:< Vannacht om 2u, zal 'm 's nachts wel downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Net gekeken, vond het weer een mindere aflevering eerlijk gezegd. Wel een goed opstapje voor volgende week, kan niet wachten iig : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Hetzelfde, was wel mooi om Merlyn weer te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 You still have a.. not in this lifetime biatccch!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Heerlijke season finale hoor _O_ Zieke cliffhanger ook weer. Kan niet wachten op volgende seizoen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Psssst http://forum.manutd.nl/showthread.php?54707-The-Flash Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 [spoiler=S02E23]Heerlijke season finale, ook prachtig dat alle carachters er weer bij zijn die een hele tijd weg waren. Die cliffhanger is wel dodend :cab: je weet nu pas dat hij heel close met ARGUS (FBI toch?) was. Ik vind het wel echt lelijk dat Felicity en Oliver nu eindelijk bij elkaar zijn, zoals vele op FB wilden. Ik had liever met Laurel gezien, al vanaf begin van de serie. Toch het meisje waar hij altijd al verliefd op was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten