Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arrow

TheBryanDutch

Aanbevolen berichten

Laatste aflevering was ook weer top. Ik vind Deadshot wel een baas trouwens ;c Die stem, dat gedrag. Zijn uitstraling. Vind alleen die brede neger met die gare klauwen echt een heel slechte acteur. Vooral dat moment [spoiler=Spoiler Alert]in die gevangenis, dat hij iets zei in de trend van 'stop giving him books'.

Dat zag er zó gespeeld uit, althans, dat vond ik. Kan in ieder geval weer niet wachten tot donderdag :

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ehh wtf? In de eennalaatste aflevering tot nu toe (S02 E15: The Promise) werd [tekst]Diggle van achteren genakt. Dus ik denken dat hij ontvoerd is of wat dan ook[/tekst]... Zie ik nu opeens in S02 E16: Suicide Squad dat hij [tekst]gewoon vrolijk in zijn auto zit te posten voor Felicity's huis[/tekst].... Vond dat wel jammer. Verder is de serie gewoon tof :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering is matig tot nu toe. Wordt wel schijtziek van die reclames zeg, dacht dat Nederland al erg was met 2 reclameblokken per uur ofzo, maar daar is het nog erger. :cab:

Edit: Pff, matige aflevering vandaag zeg. Denk wel de minste van alle episodes tot nu toe.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S02E23]Heerlijke season finale, ook prachtig dat alle carachters er weer bij zijn die een hele tijd weg waren. Die cliffhanger is wel dodend :cab: je weet nu pas dat hij heel close met ARGUS (FBI toch?) was. Ik vind het wel echt lelijk dat Felicity en Oliver nu eindelijk bij elkaar zijn, zoals vele op FB wilden. Ik had liever met Laurel gezien, al vanaf begin van de serie. Toch het meisje waar hij altijd al verliefd op was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites