steijns Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Raar, maar doe maar dan met jullie vieren verder ;) Misschien morgen dan weer een game ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Kan kloppen ja. Je bent er denk automatisch uit. Wil je nog opnieuw of niet? Of ging je naar bed? O zie dat er een tovenaar boven me al een antwoord heeft gegeven. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Gewonnen ;e Wel superduits, maar idgaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Zonder steijns hebben ze toch nog gewonnen, omdat ze zo flauw waren om ook de optie aan te zetten om via een wonder te winnen. Als ik dat van te voren wist, had ik zelf ook wel een wonder gebouwd... Zo'n optie moeten ze eigenlijk standaard uitzetten joh... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Wij hebben die optie niet aangezet, die stond bij het begin al zo ingesteld. Ik had niet zo'n zin om me naar de slachtbank te laten leiden tegen die 120 schepen van je, dus heb ik het maar over een andere boeg gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Wij hebben die optie niet aangezet, die stond bij het begin al zo ingesteld. Ik had niet zo'n zin om me naar de slachtbank te laten leiden tegen die 120 schepen van je, dus heb ik het maar over een andere boeg gegooid. Tja, ik heb ooit van die optie gehoord, maar met vrienden zetten we die flauwe oplossing altijd uit. Zelfde als iets met die relics ofzo. Winnen doe je alleen door het gevecht te winnen. Ging daar nu ook vanuit. Ik vroeg nog aan dans of ze zo konden winnen en die dacht ook al van niet. Tot het bericht van nog 400 jaar en je hebt verloren... Enne, ik heb de map niet gekozen, en met deze map wist je dat ik toch met een vloot zou komen. Daar moet je maar op anticiperen... Ik heb zo het idee dat we volgende keer een non-water map gaan spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Staat bovenin bij objectives, ik kwam er ook pas achter toen je mijn vloot had gesloopt. En is wmb geen flauwe optie, gewoon een andere manier om het spel te winnen. Het is dat Dans het zo snel opgaf, want ik had geen resources meer om mijn leger te herstellen. Dat wonder was er volgens mij nog wel aangegaan.. En ik heb erop geanticipeerd, maar omdat Steijns wegviel was onze aanvalsvloot plots gehalveerd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik vind dat soort manieren nogal erg flauw. Het gaat om het winnen van duels en dan kan je op dat soort smerige manieren winnen... Dit is zo'n nederlaag van je bent de gehele wedstrijd de bovenliggende partij, maar de tegenstander schiet hem, terwijl ze met 10 man spelen, in de 90+5e minuut opeens de 0-1 erin terwijl die buitenspel staat, maar de scheidsrechter telt hem toch. Zo'n iets moet het zijn om via zo'n sluiproute toch te winnen... Ik resignde, omdat ik toen pas zag dat Dans al gesmeerd was. Geen idee hoe lang die al weg was... En in mijn eentje, ging het echt niet lukken. Al had ik misschien wat langer moeten wachten en niet de units 1 voor 1 moeten sturen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik zou wel een berichtje in m'n inbox willen met een linkje naar een rarfiletje ofzo! Het is hier vet grauw klotenweer en mn vrienden en ik hebben 3 pc's :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Staat bovenin bij objectives, ik kwam er ook pas achter toen je mijn vloot had gesloopt. En is wmb geen flauwe optie, gewoon een andere manier om het spel te winnen. Het is dat Dans het zo snel opgaf, want ik had geen resources meer om mijn leger te herstellen. Dat wonder was er volgens mij nog wel aangegaan.. En ik heb erop geanticipeerd, maar omdat Steijns wegviel was onze aanvalsvloot plots gehalveerd... Was inderdaad wel lekker bezig. Had net een tweede dock bij Bart gebouwd en was daar bezig met 10 warrior schepeb te maken. Ik had er al 15 bij mijn eigen dock. Helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Was inderdaad wel lekker bezig. Had net een tweede dock bij Bart gebouwd en was daar bezig met 10 warrior schepeb te maken. Ik had er al 15 bij mijn eigen dock. Helaas.. Een tweede dock is toch niet bijzonder? op het moment dat jij weg viel, had ik iets van 7 docks... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Een tweede dock is toch niet bijzonder? op het moment dat jij weg viel, had ik iets van 7 docks... Nee, maar dacht dat ik met meerdere docks sneller meer schepen kan maken. Tegen jou kunnen we niet op :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Nee, maar dacht dat ik met meerdere docks sneller meer schepen kan maken. Tegen jou kunnen we niet op :p 6 v.d. 7 waren eigenlijk constant bezig met het maken van schepen. PJ had trouwens wel lef om mijn vloot aan te gaan vallen. Helaas voor hem was mijn vloot iets (;c) groter en kon ik zijn aanval met gemak afslaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik heb gameranger al aangezwengeld. Ik hoor het wel als er interesse is in een potje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Als jullie nog iemand nodig hebben.... Ik heb het al jaren niet gespeeld, maar heb wel zin om eens een potje mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Je bent welkom om mee te doen. We spelen wel met deze mod. Die moet je dus ook even spelen. En we gebruiken gameranger om online te spelen tegen elkaar. Gamerangernamen: BART Berjan Curly Dans Halit MisterX (account-id: 4963006) PJHoutman Steijns Deze weet ik ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 BART Berjan Curly Dans Halit MisterX (account-id: 4963006) PJHoutman Steijns Roprop (ID: 4993148) Laten we het maar eens proberen he :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Mod is geïnstalleerd en werkend. Ik kan vanmiddag of later op de avond wel een potje doen. BART Berjan Curly Dans Halit MisterX (account-id: 4963006) PJHoutman Steijns Roprop (ID: 4993148) Staralfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Snelste potje ooit tegen Roprop :D Verslagen terwijl hij nog in de Dark Age zat. Ik trouwens zelf ook (al was ik bezig met naar Feudal Age te gaan) :D Potje van 15 minuten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Eikol :( Stond ineens een Town Centre naast mijn Town Centre. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik ben vanmiddag wel op voor nog een potje. Voeg me dan maar toe op GameRanger. Ik wil het wel graag langer volhouden dan 15 minuten in dat geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik kan zo wel spelen. Wie nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Half uurtje is denk ik te weinig. Heb zo practicum dus sla even over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik heb tijd. Maak maar een room, dan join ik wel. Eikol :( Stond ineens een Town Centre naast mijn Town Centre. :p Ik vond hem toch wel leuk gevonden: Een aanval in de Dark Age door een TC naast jouw TC te droppen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Als jullie een noob kunnen gebruiken doe ik ook wel mee :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten