Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Wij hebben die optie niet aangezet, die stond bij het begin al zo ingesteld. Ik had niet zo'n zin om me naar de slachtbank te laten leiden tegen die 120 schepen van je, dus heb ik het maar over een andere boeg gegooid.

Tja, ik heb ooit van die optie gehoord, maar met vrienden zetten we die flauwe oplossing altijd uit. Zelfde als iets met die relics ofzo. Winnen doe je alleen door het gevecht te winnen. Ging daar nu ook vanuit. Ik vroeg nog aan dans of ze zo konden winnen en die dacht ook al van niet. Tot het bericht van nog 400 jaar en je hebt verloren...

Enne, ik heb de map niet gekozen, en met deze map wist je dat ik toch met een vloot zou komen. Daar moet je maar op anticiperen... Ik heb zo het idee dat we volgende keer een non-water map gaan spelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat bovenin bij objectives, ik kwam er ook pas achter toen je mijn vloot had gesloopt. En is wmb geen flauwe optie, gewoon een andere manier om het spel te winnen. Het is dat Dans het zo snel opgaf, want ik had geen resources meer om mijn leger te herstellen. Dat wonder was er volgens mij nog wel aangegaan..

En ik heb erop geanticipeerd, maar omdat Steijns wegviel was onze aanvalsvloot plots gehalveerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat soort manieren nogal erg flauw. Het gaat om het winnen van duels en dan kan je op dat soort smerige manieren winnen... Dit is zo'n nederlaag van je bent de gehele wedstrijd de bovenliggende partij, maar de tegenstander schiet hem, terwijl ze met 10 man spelen, in de 90+5e minuut opeens de 0-1 erin terwijl die buitenspel staat, maar de scheidsrechter telt hem toch. Zo'n iets moet het zijn om via zo'n sluiproute toch te winnen...

Ik resignde, omdat ik toen pas zag dat Dans al gesmeerd was. Geen idee hoe lang die al weg was... En in mijn eentje, ging het echt niet lukken. Al had ik misschien wat langer moeten wachten en niet de units 1 voor 1 moeten sturen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat bovenin bij objectives, ik kwam er ook pas achter toen je mijn vloot had gesloopt. En is wmb geen flauwe optie, gewoon een andere manier om het spel te winnen. Het is dat Dans het zo snel opgaf, want ik had geen resources meer om mijn leger te herstellen. Dat wonder was er volgens mij nog wel aangegaan..

En ik heb erop geanticipeerd, maar omdat Steijns wegviel was onze aanvalsvloot plots gehalveerd...

Was inderdaad wel lekker bezig. Had net een tweede dock bij Bart gebouwd en was daar bezig met 10 warrior schepeb te maken. Ik had er al 15 bij mijn eigen dock. Helaas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar dacht dat ik met meerdere docks sneller meer schepen kan maken. Tegen jou kunnen we niet op :p

6 v.d. 7 waren eigenlijk constant bezig met het maken van schepen.

PJ had trouwens wel lef om mijn vloot aan te gaan vallen. Helaas voor hem was mijn vloot iets (;c) groter en kon ik zijn aanval met gemak afslaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites