MisterX Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 2 vs 1 is misschien toch niet optimaal. Ik nam het op tegen [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; Het werd een strijd die 3 uur, 24 minuten en 55 seconde duurde. De map was Highlands en er was maar één oversteek, die mij meteen naar het kamp van Stevehh leidde. Een vroege scout rush op hem leverde helaas niets op. Ondertussen werd de oversteek goed gebarricadeerd, waardoor Meth0dz me via het water aan ging vallen. Al konden Galleons niet heel veel schade aan richten, maar de oversteek moest natuurlijk in mijn handen blijven dus moest ik met een antwoord komen. Ondertussen kwam Stevehh ook op het water, met onder andere bombard galleons. Gelukkig wist ik de strijd op het water te winnen, waardoor de bombard galleons geen schade aan konden richten. De strijd werd vervolgens op het land uitgevochten. Toen ik in het kamp van Stevehh kwam, kreeg ik wat olifanten op mijn dak, maar gelukkig had ik halberdiers, die korte metten maakte met de olifanten. De aangebrachte schade was zeer weinig. Stapje voor stapje wist ik het kamp van Stevehh op te ruimen. Stevehh was echter al naar Meth0dz gevlucht, waardoor hij toch verder kon spelen. Ik had daardoor een groot deel van de map in handen en dan kwam goed uit: Mijn kant van de rivier raakte out of resources. Geen boom stond meer overeind. En dus kon ik mooi een tweede kamp startte waar eerst Stevehh gezeten had. Ondertussen wisten Meth0dz en Stevehh d.m.v. transportships wel in mijn kamp te komen, aan de kant die ik niet echt in de gaten hield. Helaas voor hun waren die aanvallen niet echt succesvol omdat ik op tijd kan anticiperen. Vervolgens werd de druk op mijn gate opgevoerd. Een aantal keer kwamen ze daar door heen, maar daar bleef het echter wel bij. Echt veel schade konden ze niet aanrichtte, al zag ik ook geen gaten in de defensie van Meth0dz. Uiteindelijk lukte het Meth0dz en Stevehh om dan toch door te drukken in mijn hoofdbasis, omdat mijn villager blijkbaar niet de gate gebouwd had... Als ik echter zag met wat voor leger ze deze keer binnen kwamen zetten, heb ik het idee dat dit ook met nieuwe gate de beslissende slag werd. Ik kreeg de units niet meer bijgepompt. Ik had iets van 15-20 barracks en 15-20 stables, constant bezig met het produceren van nieuwe legerunits. Maar daarmee kon ik mijn leger niet op een stabiel pijl houden en uiteindelijk raakte ook nog eens mijn resources op. Waar ik eerst nog iets van 40K aan wood en food had, had ik op het einde nog geen 5K van beide over. In de hoop dat Meth0dz en Stevehh met een all-out push kwamen, ben ik nog wel met wat villagers naar hun kamp gelopen om een castle te droppen, maar dat werd helaas geen succes. De castle kwam op tot 94% en toen waren mijn villagers die de castle moesten bouwen dood. Jammer, maar helaas. Deze wanhoopspoging werkte niet. De game was over, Stevehh en Meth0dz wonnen. Het was een leuke pot en jullie hebben verdiend gewonnen. Als dat een indirecte 6 tegen 2 gaat worden, zie ik inderdaad problemen ja. :mrgy: 5 vs 2 als ik mee doe ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Misschien een hele gekke vraag. Maar hebben Steven en Methodz buiten dat ze hebben gewonnen, ook nog iets goeds gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Vanuit welk perspectief moet ik die vraag zien? Als het mij lukt een aanval af te slaan, spreken Meth0dz en Stevehh misschien wel over een eerste push om mij te laten wankelen. Dan praten we over hetzelfde moment, maar klinkt het al heel anders natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat ik in eerste instantie niet echt het idee had dat ik onder druk stond. Dat kwam eigenlijk pas bij de laatste paar pushes, want toen merkte ik dat ik met 30-35 barracks/stables (15-20 van beide) mijn pop niet meer op pijl kon houden omdat ik zoveel verliezen leed en bij de laatste push waren ze ook met heel wat siegewapens in mijn kamp en mijn resources raakte echt zo goed als op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; hebben jullie morgen avond tijd om de pot af te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Re: Age of Empires II Nein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Een ander voorstel dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik kan vanavond weer (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik kan om 10 uur na vi. klinkt als een plan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik kan vanavond niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik mogelijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik kan vanavond niet. Wanneer heb je dan wel tijd om de pot af te maken? Morgen hoef je in ieder geval niet te noemen, want dat komt voor mij niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Wanneer heb je dan wel tijd om de pot af te maken? Morgen hoef je in ieder geval niet te noemen, want dat komt voor mij niet uit. Morgen ;c Woensdag overdag zou ook kunnen, daarna maandag pas weer tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Morgen ;c Woensdag overdag zou ook kunnen, daarna maandag pas weer tijd... En hebben [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; en [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; vandaag tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Vanavond denk ik wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Vanavond denk ik wel ja PJ kon alleen overdag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Tag me maar wanneer t kan. Kan opzich hele dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 PJ kon alleen overdag... Ik ga morgen verhuizen en moet daar vandaag overdag nog dingen voor doen, ik kan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Vanavond ben ik weer van de partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Zoveel zijn er nog niet online op gameranger... [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; Een tagje zou kunnen helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 april 2014 Auteur Share Geplaatst 2 april 2014 Nope studie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Nou X, was weer eens genieten tegen je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Zal inderdaad vaker komen. Tjonge, jonge, jonge. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Nog mensen hier die geen CL kijken en dus tijd hebben voor een potje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Wanneer wordt er weer eens een echte mannengame gespeeld???? [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; en de rest.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten