Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Hehe, wat wel zo is dat jullie die potje nooit zouden winnen normaal gesproken. Was op t moment dat je wegging ook met 60 cavs en wat siege richting jouw eiland. Al weet ik niet hoe jullie grondleger stond. Ik zou over jullie heen walsen.

Morgen een presentatie dan klaar. Volop aoe dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er maar geen diepgang in het spel is, ben je op je best.

:lol:

Zegt degene die standaard de diepgang uit het spel wil halen door de NR regel. Het zegt toch genoeg dat deze regel alleen populair is onder de noobs op gameranger? Op voobly, waar het algemeen niveau hoger ligt, zie je zelfs onder de noobs deze regel niet. Niet voor niets wordt NR gezien als regel voor noobs die niet in staat zijn om zich op hetzelfde moment te focussen op het economische en militaire aspect van de game en door de NR regel beiden elkaar splitsen en maar daarmee de mogelijke strategische plannen zwaar beperken (waardoor mensen die beter in het spel zijn, de NR regel niet gebruiken, die willen meer strategische mogelijkheden en daarmee meer variatie).

Al is het aantal opties op een watermap vaak wel beperkter, daar geef ik je gelijk in. Normaal gesproken heb je ook nog de optie tot bijvoorbeeld een sneaky landing in watermaps, maar door de NR regel haal je die optie er eigenlijk ook uit, omdat een landing eigenlijk altijd gespot wordt. Pas als je al aan de winnende hand ben, kun je d.m.v. een landing het af proberen te maken. Maar het is geen manier meer om de winnende hand te krijgen.

Maar ja, jij zult dit wel weer anders zien, heb ik zo het idee... Want jij ziet in NR allemaal strategische voordelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol:

Zegt degene die standaard de diepgang uit het spel wil halen door de NR regel. Het zegt toch genoeg dat deze regel alleen populair is onder de noobs op gameranger? Op voobly, waar het algemeen niveau hoger ligt, zie je zelfs onder de noobs deze regel niet. Niet voor niets wordt NR gezien als regel voor noobs die niet in staat zijn om zich op hetzelfde moment te focussen op het economische en militaire aspect van de game en door de NR regel beiden elkaar splitsen en maar daarmee de mogelijke strategische plannen zwaar beperken (waardoor mensen die beter in het spel zijn, de NR regel niet gebruiken, die willen meer strategische mogelijkheden en daarmee meer variatie).

Al is het aantal opties op een watermap vaak wel beperkter, daar geef ik je gelijk in. Normaal gesproken heb je ook nog de optie tot bijvoorbeeld een sneaky landing in watermaps, maar door de NR regel haal je die optie er eigenlijk ook uit, omdat een landing eigenlijk altijd gespot wordt. Pas als je al aan de winnende hand ben, kun je d.m.v. een landing het af proberen te maken. Maar het is geen manier meer om de winnende hand te krijgen.

Maar ja, jij zult dit wel weer anders zien, heb ik zo het idee... Want jij ziet in NR allemaal strategische voordelen...

Ja je ken wel zo’n leuke smiley neerzetten en proberen mans over te komen, maar het zijn toch ook je eigen woorden ouwe reus. Je hebt zelf aangegeven dat je in het ‘latere’ deel van de game het niet kan winnen qua gevechten. Qua economie ben je en ik zal voor de verandering eens een veertje in je kont duwen(als er nog plaats is natuurlijk, want normaliter kun je dat zelf echt héél goed) zelfs de beste van MU en ik denk van de meeste randoms.

Daarom was die map gisteren op het lijf geschreven, want het enige wat je hoefde te doen was een uur lang uit 15 docks de shift knop in te houden om steeds hetzelfde bootje te laten uitvaren. Meer hebben we toch niet gedaan? Nou, dan kun je gerust aan Bart vragen hoe ik er na een paar minuten al over dacht. Behalve breur Ghalit is er geen enkele ground unit aan te pas gekomen. Verder was het vechten op één blokje water en ja, daar ben jij gewoon heel goed in(kijk, nog een veertje.)

En als je dan heel mans ineens een plaatje ervan gaat maken, terwijl wanneer je aan de verliezende hand bent zelfs save games gaat verwijderen, ja dan vind ik dat behoorlijk eng. Moet je ook lekker zelf weten, maak me er verder ook echt niet druk om.

Verder over die hele NR. Ja, dan ken je wederom mans over doen maar mij hoor je daar sowieso weinig over. Of ik het nu wel of niet speel, zelf vind ik het fijner puur omdat het tot mooiere gevechten en leukere games heeft geleid tussen de MU’ers.

Maar als jij binnen no time met een paar paardjes mans mijn kamp in wilt rijden, dan kom je toch lekker vriend? Kom maar op dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand nu zin? [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION];

Wat een game gisterenavond mannen. Ik dacht even een snelle game te doen, die wel om 1 uur klaar zou zijn. Het werd alleen half 3 ofzo :lol:

Dans opende succesvol de aanval op Steijns, die zo goed als weg was daardoor, terwijl ik op ongeveer hetzelfde moment het gehele kamp van Bart weg wist te vagen. Daarna raakte Dans en ik met elkaar in gevecht. Volgens mij hebben we twee uur lang op dezelfde plek staan vechten, zonder dat een van ons maar verder kwam. Ondertussen bouwde Steijns en Bart hun kamp weer op en raakte zij ook met elkaar in gevecht. Uiteindelijk bouwde Bart zijn kampt het snelste helemaal op, waardoor hij de bovenhand op Steijns kreeg en hem uiteindelijk wist te verslaan. Toen was hij dus definitief weg en stond ik er alleen voor. Hopeloze zaak 2 vs 1. Mijn resources raakte toen ook best wel op. Alleen nog wood in overvloed. Daarom ben ik overal maar random gebouwen gaan plaatsen, zodat Dans en Bart nog wat extra werk te doen hadden voordat ze mij ook definitief verslagen hadden ...

XZsArcE.png

Wat een game gezien de statistieken. 72K als hoogste score. Die is meestal toch wel lager...

Ja6Ygvv.png

Zo'n 7500 gekillde units en 600 vernietigde gebouwd. Dat zegt denk ik wel genoeg over deze game... Heerlijke getallen zijn dit natuurlijk... Steijns die het grootste leger had. Volgens mij heeft hij zich vooral op een groot leger gericht nadat zijn kamp vernietigd was, niet meer op een draaiende economie. Daarom had hij zo'n groot leger.

X4rC4Ep.png

Economie is vaak voor mij. Vooral te zien aan food, volgens mij had ik meer food dan de drie andere bij elkaar. Of misschien winnen ze het net. 't is echter te zien dat Steijns overal het minste scoorde, waardoor beide teams ongeveer dezelfde resources te besteden hadden. Al was het gold wel in het voordeel van Bart en Dans. En als er een resource vaak doorslaggevend is, is dat wel gold. Onze market is dan ook een paar keer vernielt en kwamen steeds dichter bij elkaar te staan. Uiteindelijk stonden ze zelfs zo dicht bij elkaar dat je ze beiden tegelijkertijd in beeld kon zien. Tja, ... dan levert de market weinig gold op...

Qif81W4.png

Om een of andere reden loop ik altijd op technologisch gebied een stuk achter. Geen idee waarom dat eigenlijk zo is. Alle upgrades die ik nodig heb, voer ik door, heb ik altijd het idee. Maar toch weten andere altijd veel meer upgrades door te voeren. Zie ik misschien bepaalde upgrades over het hoofd? Of voert de rest maar willekeurig wat door en een hoop die ze toch uiteindelijk niet nodig hadden?

XESlNdI.png

Niet heel boeiende cijfers. Als te zien was ik helemaal weggeveegd op het einde: Geen yes survival to finish.

oTHRwum.png

Te zien dat Steijns en Bart ongeveer op hetzelfde moment weggevaagd zijn, opnieuw opgebouwd hebben en dat uiteindelijk steijns toch het lootje moest leggen en ik daarna ook niet meer stand kon houden.

Wanneer doen we dus weer zo'n game? _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION];

Vanavond een pot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION];

Vanavond een pot?

Als je het mij wilt uitleggen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stap 1: Piratebay > Age Of Empires II+Age of Empires 2 - The Conquerors Expansion+st

Installeren, geen cracks of patches doen, is niet nodig.

Stap 2: http://www.forgottenempires.net/install

Deze mod installeren

Stap 3: http://www.gameranger.com/

Downloaden/installeren/account maken

Stap 4: Spelen.

Waarom deze mod?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee. Dat hebben we allemaal een paar maanden geleden maar gedaan op aanraden van X. Nu spelen we allemaal zo dus als je dan met ons wilt spelen via gameranger zal je die mod ook moeten hebben.

Haha oke, gewoon een vraagje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites