Starálfur Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Mijn internet zou ondertussen geen problemen moeten geven, dus misschien dat ik binnenkort ook eens een potje mee kan doen. Welke mod/patch/update was daar ook alweer voor nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 AoE II: The conquerers en dan http://www.forgottenempires.net/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Ik heb ook wel zin in een pot vanavond ergens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2014 Als het half 11 is join ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2014 Ik hoop dat ik het red. Heb nog visite zitten en kan dus nog niet haha. Laaf jullie wel weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Trap ze weg dan :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Ik hoop dat ik het red. Heb nog visite zitten en kan dus nog niet haha. Laaf jullie wel weten En? Kom je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Doen we vanavond weer een pot? Zo ja: hoe laat? Hopen op een even aantal dit keer. [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik kan rond 21:30 / 22:00 .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 juli 2014 Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik vind de tijd prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Was er wel rond 22:00, maar weinig mensen dus ben gaan slapen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Vanmiddag misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Ik kan nu wel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Wat is CBA toch een kut spel. Midden in het spel opeens 'Defeated'... Geen enkele aanleiding toe. Is toch de bedoeling dat de castles van de ander vallen? Of snap ik het spel nou niet... edit: Blijkbaar is er een idiote regel dat je je gate niet mag verwijderen in het spel... Klinkt natuurlijk als een logische regel die ik zelf had moeten bedenken: NOT :cab: Ik verwijderde de gate, omdat hij me alleen maar in de weg zat... En dus was de game verneukt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Vanavond weer een grote pot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Wilde daarnet met een vriend spelen via GameRanger, maar ik krijg altijd bericht dat m'n internet achter een port-Restricted Cone NAT router zit. Weet niet ofdat het hierdoor is, maar het lukte alleszins niet om een spel te starten. Iemand hiervan al last gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Ik zou er vanuit gaan dat het probleem waarschijnlijk ergens anders ligt, want ik krijg deze melding ook en ik kan de game gewoon starten... Heb je de game AoE II (en mogelijk apart voor the conquerers en the forgotten als je een van die twee wil spelen) toegevoegd aan je gamelist in game ranger? Daar is het volgens mij bij sommige MU-ers al vaker verkeerd gegaan. Die hadden dan het spel niet toegevoegd en dus weet Gameranger niet waar hij het spel moet opstarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Ik zou er vanuit gaan dat het probleem waarschijnlijk ergens anders ligt, want ik krijg deze melding ook en ik kan de game gewoon starten... Heb je de game AoE II (en mogelijk apart voor the conquerers en the forgotten als je een van die twee wil spelen) toegevoegd aan je gamelist in game ranger? Daar is het volgens mij bij sommige MU-ers al vaker verkeerd gegaan. Die hadden dan het spel niet toegevoegd en dus weet Gameranger niet waar hij het spel moet opstarten. denk wel dat die spellen toegevoegd zijn, het is pas als één van de twee het spel wil joinen er altijd 'joining game' staat maar verder niets gebeurt. Dat beeld verandert dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Dan heb ik verder ook niet echt een idee. Als je die melding krijgt, staat er trouwens wel iets van 'help' ofzo. Het zou wel de reden kunnen zijn en mogelijk zou je het kunnen verhelpen. Staat een verhaaltje over. Geen idee of die stappen makkelijk of moeilijk zijn. Ik heb met joinen eigenlijk nooit problemen gehad, dus ik heb ook nooit naar die stappen gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Iemand die nu een potje wil spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Nu geen tijd, misschien vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Nu geen tijd, misschien vanavond? Wk ;) Na het eten. Om een uur of half 7 ofzo. Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Half 7 is ook al vanavond ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Volgende keer graag weer een watermap [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Die liggen mij wel, heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Brrr... wat een enge man ben je ook eigenlijk. Ineens komen de plaatjes wel te voorschijn. In ieder geval gefeliciteerd met de pot Piet Piraat en breur Ghalit. Watermap ligt je inderdaad. Als er maar geen diepgang in het spel is, ben je op je best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten