Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Doen we vanavond weer een pot? Zo ja: hoe laat? Hopen op een even aantal dit keer.

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is CBA toch een kut spel. Midden in het spel opeens 'Defeated'... Geen enkele aanleiding toe. Is toch de bedoeling dat de castles van de ander vallen? Of snap ik het spel nou niet...

edit: Blijkbaar is er een idiote regel dat je je gate niet mag verwijderen in het spel... Klinkt natuurlijk als een logische regel die ik zelf had moeten bedenken: NOT :cab:

Ik verwijderde de gate, omdat hij me alleen maar in de weg zat... En dus was de game verneukt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde daarnet met een vriend spelen via GameRanger, maar ik krijg altijd bericht dat m'n internet achter een port-Restricted Cone NAT router zit. Weet niet ofdat het hierdoor is, maar het lukte alleszins niet om een spel te starten. Iemand hiervan al last gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou er vanuit gaan dat het probleem waarschijnlijk ergens anders ligt, want ik krijg deze melding ook en ik kan de game gewoon starten...

Heb je de game AoE II (en mogelijk apart voor the conquerers en the forgotten als je een van die twee wil spelen) toegevoegd aan je gamelist in game ranger? Daar is het volgens mij bij sommige MU-ers al vaker verkeerd gegaan. Die hadden dan het spel niet toegevoegd en dus weet Gameranger niet waar hij het spel moet opstarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou er vanuit gaan dat het probleem waarschijnlijk ergens anders ligt, want ik krijg deze melding ook en ik kan de game gewoon starten...

Heb je de game AoE II (en mogelijk apart voor the conquerers en the forgotten als je een van die twee wil spelen) toegevoegd aan je gamelist in game ranger? Daar is het volgens mij bij sommige MU-ers al vaker verkeerd gegaan. Die hadden dan het spel niet toegevoegd en dus weet Gameranger niet waar hij het spel moet opstarten.

denk wel dat die spellen toegevoegd zijn, het is pas als één van de twee het spel wil joinen er altijd 'joining game' staat maar verder niets gebeurt. Dat beeld verandert dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb ik verder ook niet echt een idee. Als je die melding krijgt, staat er trouwens wel iets van 'help' ofzo. Het zou wel de reden kunnen zijn en mogelijk zou je het kunnen verhelpen. Staat een verhaaltje over. Geen idee of die stappen makkelijk of moeilijk zijn. Ik heb met joinen eigenlijk nooit problemen gehad, dus ik heb ook nooit naar die stappen gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites