Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik ben begonnen met Villareal en ga proberen met jongeren de eerste klasse weer te halen en daar ga ik proberen om voor de top te spelen. Heb als Marcos Roccha gekocht om een goede, snelle links/rechtsachter te hebben. En heb ik Dennis Praet gehaald van Anderlecht. Tijdens volgende transferperiode laat ik enkele spelers gaan om wat geld te hebben en heb intussen al twee scouts (een goede en een minder goede) gestuurd in respectievelijk Kroatië voor een sterke speler (sterk qua fysiek) en in Spanje voor alle soorten spelers. :) Allebei voor 6 maanden. Voorlopige contracten voor landen weiger ik.

Heb ondertussen al 4 wedstrijd gespeeld, 4 keer ongeslagen. Ik doe het nu op Semi-Pro. Volgend seizoen in eerste klasse zet ik het niveau wat hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik nooit, je hebt dan veel te weinig invloed op de wedstrijd en sowieso heb ik FIFA gekocht omdat ik zelf wil spelen en niet om te simuleren.

FIFA is niet enkel voetbal spelen ;) Carrière is team beheren e.d. Want stel je speelt, dan kun je met Anderlecht zelfs tegen Barcelona winnen ook al is je team 100 x slechter. Als je simuleert en je wint met Anderlecht tegen Barcelona, dan ben je zeker dat je echt goed bezig bent. Maar dat terzijde, ik zie het nut er niet van in om met Manchester City bv. tegen Swansea te gaan spelen. Af en toe doe ik dat, maar meestal simuleer ik zo'n wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FIFA is niet enkel voetbal spelen ;) Carrière is team beheren e.d. Want stel je speelt, dan kun je met Anderlecht zelfs tegen Barcelona winnen ook al is je team 100 x slechter. Als je simuleert en je wint met Anderlecht tegen Barcelona, dan ben je zeker dat je echt goed bezig bent. Maar dat terzijde, ik zie het nut er niet van in om met Manchester City bv. tegen Swansea te gaan spelen. Af en toe doe ik dat, maar meestal simuleer ik zo'n wedstrijden.

Als je op niveau speelt win je niet zomaar met Anderlecht van Barcelona, ik althans niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spurs, seizoen 2. Vorig seizoen alle 4 de mogelijke prijzen gepakt, dit is nu men ploeg.

Courtois

Walker - Kaboul - Vertonghen - Rose

Sandro - Dembélé

Isco - Sigurdsson - Hoilett

Welbeck

Verder in de kern nog spelers als: Wanyama, Caulker, Naughton, Dempsey, Wickham, Draxler, Lennon, Umtiti, H. Kane, Praet, Raman, Casteels, A. Smith en T. Carroll...

Lloris (39 milj), Adebayor (38 milj) en Bale (69 milj) werden door Bayern en Barça weggehaald.

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spurs, seizoen 2. Vorig seizoen alle 4 de mogelijke prijzen gepakt, dit is nu men ploeg.

Courtois

Walker - Kaboul - Vertonghen - Rose

Sandro - Dembélé

Isco - Sigurdsson - Hoilett

Welbeck

Verder in de kern nog spelers als: Wanyama, Caulker, Naughton, Dempsey, Wickham, Draxler, Lennon, Umtiti, H. Kane, Praet, Raman, Casteels, A. Smith en T. Carroll...

Lloris (39 milj), Adebayor (38 milj) en Bale (69 milj) werden door Bayern en Barça weggehaald.

Mooie ploeg. Als je sterke, jonge verdedigers (sterk qua fysiek) zoekt dan is Masi er eentje.Als je kan, probeer ook Naingolan te kopen, is zot goed op dat ,spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn team met Ajax (aka FC Eredivisie):

Vermeer

Van Rhijn - Gouweleeuw - Martins Indi - Boilesen

Pekalski

Eriksen - Fer

Castaignos - Bony - John

Daarachter nog een hele rits jeugdspelers en onder andere Denswil, Schöne, De Jong, Boerrigter en Sana.

Ben nog bezig met Clasie/Strootman/Maher en Narsingh/Lens. Dan is mijn team pas echt een bazenelftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn team met Ajax (aka FC Eredivisie):

Vermeer

Van Rhijn - Gouweleeuw - Martins Indi - Boilesen

Pekalski

Eriksen - Fer

Castaignos - Bony - John

Daarachter nog een hele rits jeugdspelers en onder andere Denswil, Schöne, De Jong, Boerrigter en Sana.

Ben nog bezig met Clasie/Strootman/Maher en Narsingh/Lens. Dan is mijn team pas echt een bazenelftal.

Kleine update, ook Clasie en Lens aagetrokken nu.

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION] Had ik vorig seizoen ook, 4-1 gewonnen van sc Heerenveen en later doodleuk lezen dat Heerenveen op penalty's verliest van FC Twente...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel nu een carrière met VfL Bochum, heb enkele spelers aangetrokken: Sterling en Lumu.

De eerste wedstrijden (6) won ik redelijk gemakkelijk met 2-0 of 3-2, maar nu speel ik vaak 0-0, weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat ik kan verbeteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites