La Pulga Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Everton zijn wel bazen en is wel wat moois mee te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Of Valencia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Everton, Liverpool, Spurs, Valencia, Atletico Madrid, Napoli, Lazio? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 (bewerkt) Bedankt voor de suggesties, maar ik ben toch gestart met Inter! :p 5 november 2012 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Begonnen met Preston North End, na 10 wedstrijden op een verdienstelijke derde plaats. Een snelle Arabiër gekocht voor op de rechtsback en Sammy Ameobi, Cristian Ceballos en André Wisdom gehuurd van PL-clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik ben begonnen met Villareal en ga proberen met jongeren de eerste klasse weer te halen en daar ga ik proberen om voor de top te spelen. Heb als Marcos Roccha gekocht om een goede, snelle links/rechtsachter te hebben. En heb ik Dennis Praet gehaald van Anderlecht. Tijdens volgende transferperiode laat ik enkele spelers gaan om wat geld te hebben en heb intussen al twee scouts (een goede en een minder goede) gestuurd in respectievelijk Kroatië voor een sterke speler (sterk qua fysiek) en in Spanje voor alle soorten spelers. :) Allebei voor 6 maanden. Voorlopige contracten voor landen weiger ik. Heb ondertussen al 4 wedstrijd gespeeld, 4 keer ongeslagen. Ik doe het nu op Semi-Pro. Volgend seizoen in eerste klasse zet ik het niveau wat hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Navajo Blue Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Hoeveel simuleren jullie eigenlijk? Ik helemaal niks, dus een seizoen duurt ook eindeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Hoeveel simuleren jullie eigenlijk? Ik helemaal niks, dus een seizoen duurt ook eindeloos. Ik ook bijna nooit, behalve als ik al kampioen ben geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Ik redelijk vaak. Buiten internationale wedstrijden, belangrijke wedstrijden,... Maar stel ik ben met Manchester City bezig en ik moet tegen Norwich, Swansea... Jah, dan simuleer ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Ik nooit, je hebt dan veel te weinig invloed op de wedstrijd en sowieso heb ik FIFA gekocht omdat ik zelf wil spelen en niet om te simuleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Ik simuleer ook nooit. Dan gaat de lol ervan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Ik nooit, je hebt dan veel te weinig invloed op de wedstrijd en sowieso heb ik FIFA gekocht omdat ik zelf wil spelen en niet om te simuleren. FIFA is niet enkel voetbal spelen ;) Carrière is team beheren e.d. Want stel je speelt, dan kun je met Anderlecht zelfs tegen Barcelona winnen ook al is je team 100 x slechter. Als je simuleert en je wint met Anderlecht tegen Barcelona, dan ben je zeker dat je echt goed bezig bent. Maar dat terzijde, ik zie het nut er niet van in om met Manchester City bv. tegen Swansea te gaan spelen. Af en toe doe ik dat, maar meestal simuleer ik zo'n wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Als je met City simuleert tegen Swansea is het zo goed als zeker dat je wint, maar speel je tegen Swansea, kan je ook zo verliezen. Dus het is gewoon het leukst om niet te simuleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 FIFA is niet enkel voetbal spelen ;) Carrière is team beheren e.d. Want stel je speelt, dan kun je met Anderlecht zelfs tegen Barcelona winnen ook al is je team 100 x slechter. Als je simuleert en je wint met Anderlecht tegen Barcelona, dan ben je zeker dat je echt goed bezig bent. Maar dat terzijde, ik zie het nut er niet van in om met Manchester City bv. tegen Swansea te gaan spelen. Af en toe doe ik dat, maar meestal simuleer ik zo'n wedstrijden. Als je op niveau speelt win je niet zomaar met Anderlecht van Barcelona, ik althans niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 7 november 2012 Share Geplaatst 7 november 2012 Inderdaad. Je moet wel op een goed niveau spelen voordat je merkt dat eigenlijk wel moeilijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 (bewerkt) Spurs, seizoen 2. Vorig seizoen alle 4 de mogelijke prijzen gepakt, dit is nu men ploeg. Courtois Walker - Kaboul - Vertonghen - Rose Sandro - Dembélé Isco - Sigurdsson - Hoilett Welbeck Verder in de kern nog spelers als: Wanyama, Caulker, Naughton, Dempsey, Wickham, Draxler, Lennon, Umtiti, H. Kane, Praet, Raman, Casteels, A. Smith en T. Carroll... Lloris (39 milj), Adebayor (38 milj) en Bale (69 milj) werden door Bayern en Barça weggehaald. 9 november 2012 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Ben een carrière begonnen met Vfl Bochum, tips voor aankopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 OK WTF?????!!!?!?!?!? ;e;e;e;e;e;e;e;e Ik versla AZ in de halve finale van de beker met 7-0. Omdat AZ zo mooi afgedroogd is mogen ze naar de finale van de beker en ben ik uitgeschakeld. WTFFFFFF. ;e;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Spurs, seizoen 2. Vorig seizoen alle 4 de mogelijke prijzen gepakt, dit is nu men ploeg. Courtois Walker - Kaboul - Vertonghen - Rose Sandro - Dembélé Isco - Sigurdsson - Hoilett Welbeck Verder in de kern nog spelers als: Wanyama, Caulker, Naughton, Dempsey, Wickham, Draxler, Lennon, Umtiti, H. Kane, Praet, Raman, Casteels, A. Smith en T. Carroll... Lloris (39 milj), Adebayor (38 milj) en Bale (69 milj) werden door Bayern en Barça weggehaald. Mooie ploeg. Als je sterke, jonge verdedigers (sterk qua fysiek) zoekt dan is Masi er eentje.Als je kan, probeer ook Naingolan te kopen, is zot goed op dat ,spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Mijn team met Ajax (aka FC Eredivisie): Vermeer Van Rhijn - Gouweleeuw - Martins Indi - Boilesen Pekalski Eriksen - Fer Castaignos - Bony - John Daarachter nog een hele rits jeugdspelers en onder andere Denswil, Schöne, De Jong, Boerrigter en Sana. Ben nog bezig met Clasie/Strootman/Maher en Narsingh/Lens. Dan is mijn team pas echt een bazenelftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 OK WTF?????!!!?!?!?!? ;e;e;e;e;e;e;e;e Ik versla AZ in de halve finale van de beker met 7-0. Omdat AZ zo mooi afgedroogd is mogen ze naar de finale van de beker en ben ik uitgeschakeld. WTFFFFFF. ;e;e;e;e;e;e :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Mijn team met Ajax (aka FC Eredivisie): Vermeer Van Rhijn - Gouweleeuw - Martins Indi - Boilesen Pekalski Eriksen - Fer Castaignos - Bony - John Daarachter nog een hele rits jeugdspelers en onder andere Denswil, Schöne, De Jong, Boerrigter en Sana. Ben nog bezig met Clasie/Strootman/Maher en Narsingh/Lens. Dan is mijn team pas echt een bazenelftal. Kleine update, ook Clasie en Lens aagetrokken nu. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION] Had ik vorig seizoen ook, 4-1 gewonnen van sc Heerenveen en later doodleuk lezen dat Heerenveen op penalty's verliest van FC Twente... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Speel nu een carrière met VfL Bochum, heb enkele spelers aangetrokken: Sterling en Lumu. De eerste wedstrijden (6) won ik redelijk gemakkelijk met 2-0 of 3-2, maar nu speel ik vaak 0-0, weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat ik kan verbeteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Kijk eens naar je opbouw, wil je niet te snel? Probleem heb ik ook een tijdje gehad. Verander je formatie eens, roteer met wat spelers en speel dan een paar wedstrijdjes. Soms is verandering het enige wat je nodig hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dC' Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Carrière is zo saai. Na een paar potjes meteen verveeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten