AjaciedBart. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Zeg dat, geweldig. Ongehoord tempo! Jammer dat t maar 6 afleveringen zijn :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Tweede ep ook weer tof. Wilde meteen de volgende gaan kijken maar dat wordt eventjes wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Tweede ep ook weer tof. Wilde meteen de volgende gaan kijken maar dat wordt eventjes wachten. De 3de? Komt pas volgende week toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Vandaar het wachten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Oh zo haha, begreep m al niet :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Ja alweer een top aflevering idd. Seizoen wordt kort maar krachtig lijkt het. Erg benieuwd hoe het verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Vond het vorige week net iets minder maar vandaag weer geweldig. Vooral goed hoe ze [tekst]niet tot helemaal op het eind hebben gewacht om dan af te sluiten met hun huwelijk, maar dat ze dat nu al hebben gedaan, net op zo'n moment[/tekst] Nog amper 2 eps te gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 [spoiler=S03E05]Charlie :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 [spoiler=S03E05]Charlie :( :( :( Pfoe, kwam wel ff binnen ofzo, mooi gemaakt zeg. Al zat t er wel aan te komen al in een eerdere scene. Benieuwd hoe ze t eindigen volgende week, ga t wel missen. Onwijs sterke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 Jammer dat ik de grote wending van de aflevering al verklapt was via Facebook, maar ontzettend sterke aflevering en kijk echt uit naar volgende week maandag voor de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Net de pilot gezien. Fijn hoor :< Ik was al even op zoek naar een nieuw serie en dit is er 1. Lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 (bewerkt) Ff het laatste seizoen erdoorheen gejaagd in twee dagen. Het eerste seizoen was toch verreweg het meest indrukwekkend, met zelfs kippenvelmomenten. Daarna was het meer gewoon goed, maar had het toch net ff wat teveel soapy momentjes om dat eerste seizoen te evenaren. Maar de band met de personages is goed, de inhoud is prima en ook ben qua humor zat het altijd wel snor. Ook belachelijk hard gelachen toen [tekst]Sloan tegen Don zei dat ze van hem hield[/tekst], grappigste moment van dit seizoen, by far. En dat was vrij belangrijk in een verder serieuze serie. Laatste aflevering is goed, met de terugblikken naar het begin van 'het einde', die de paar losse of afgeraffelde eindjes te vergeven maken. Moet toch maar eens kijken of ik aan The West Wing ga beginnen. 15 december 2014 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Ook laatste aflevering gezien. Voor wat die was, vond ik hem echt ontzettend goed. Veel mooie momenten, met oa ook die terugblikken idd. Maar toch, de laatste 2-3 afleveringen had ik toch [tekst] verwacht dat er nog iets aan nieuwswaarde zou inzitten, en dat er ergens nog wat zou gebeuren met dat hele whistle blower gedoe. Nu was dat opeens heel snel afgelopen zonder enige vorm van conclusie.[/tekst]. Los daarvan, topserie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Ja, dat is inderdaad dat losse/afgeraffelde wat ik erg jammer vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Zo, net de eerste ep gezien, d-amn :<:<:< Jaha :< Inderdaad zeg, moordend tempo weer. Don _O_ Sloan :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Ff het laatste seizoen erdoorheen gejaagd in twee dagen. Het eerste seizoen was toch verreweg het meest indrukwekkend, met zelfs kippenvelmomenten. Daarna was het meer gewoon goed, maar had het toch net ff wat teveel soapy momentjes om dat eerste seizoen te evenaren. Maar de band met de personages is goed, de inhoud is prima en ook ben qua humor zat het altijd wel snor. Ook belachelijk hard gelachen toen [tekst]Sloan tegen Don zei dat ze van hem hield[/tekst], grappigste moment van dit seizoen, by far. En dat was vrij belangrijk in een verder serieuze serie. Laatste aflevering is goed, met de terugblikken naar het begin van 'het einde', die de paar losse of afgeraffelde eindjes te vergeven maken. Moet toch maar eens kijken of ik aan The West Wing ga beginnen. Ook hier het laatste seizoen binnen 2 dagen erdoor geknald na de eerste 2 seizoenen in 2 weken gezien te hebben. Heel kort seizoen, maar wat een prachtige serie :< De humor zit goed, het verhaal is over het algemeen sterk en de personages zijn fantastisch. Don en Sloan samen zorgen voor prachtige momenten, Will is een droogkloot en Neal de internetfreak kan ik ook wel waarderen met zijn Bigfoot mania :D Het is inderdaad jammer dat er uiteindelijks niets met die hele whistle blower is gedaan, daar zat veel meer in. Al met al toch van elke minuut genoten. Voor iedereen die hierover twijfelt, kijk de pilot. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ;c) Wat is The West Wing precies Vinny? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Ook hier het laatste seizoen binnen 2 dagen erdoor geknald na de eerste 2 seizoenen in 2 weken gezien te hebben. Heel kort seizoen, maar wat een prachtige serie :< De humor zit goed, het verhaal is over het algemeen sterk en de personages zijn fantastisch. Don en Sloan samen zorgen voor prachtige momenten, Will is een droogkloot en Neal de internetfreak kan ik ook wel waarderen met zijn Bigfoot mania :D Het is inderdaad jammer dat er uiteindelijks niets met die hele whistle blower is gedaan, daar zat veel meer in. Al met al toch van elke minuut genoten. Voor iedereen die hierover twijfelt, kijk de pilot. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ;c) Wat is The West Wing precies Vinny? ;) Serie van Sorkin, die ook The Newsroom schreef, over het reilen en zeilen van het Witte Huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ook hier het laatste seizoen binnen 2 dagen erdoor geknald na de eerste 2 seizoenen in 2 weken gezien te hebben. Heel kort seizoen, maar wat een prachtige serie :< De humor zit goed, het verhaal is over het algemeen sterk en de personages zijn fantastisch. Don en Sloan samen zorgen voor prachtige momenten, Will is een droogkloot en Neal de internetfreak kan ik ook wel waarderen met zijn Bigfoot mania :D Het is inderdaad jammer dat er uiteindelijks niets met die hele whistle blower is gedaan, daar zat veel meer in. Al met al toch van elke minuut genoten. Voor iedereen die hierover twijfelt, kijk de pilot. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ;c) Wat is The West Wing precies Vinny? ;) Ja ik zal eens kijken of i keen gaatje heb. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Ik ben aan een herkijk begonnen, dus tijd voor een bumpje. Zit weer 2 afleveringen in en ik denk echt dat ik dit misschien wel de beste serie vind die ik gezien heb. Dus kijken jongensss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Toevallig zelf de laatste dagen ook begonnen met herkijken. Eerste seizoen is echt ongekend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Zat een paar weken geleden te zappen en kwam een aflevering uit Seizoen 1 tegen op Acht, zat er ook meteen weer helemaal in. Blijft echt doodzonde van het mindere tweede seizoen, want seizoen 1 is inderdaad echt topniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 oktober 2016 Share Geplaatst 30 oktober 2016 Moest eigenlijk studeren, maar toch de pilot hiervan er weer eens opgezet . Zijn er nog mensen die dit nog niet gezien hebben ? Zoja , kijken verdomme! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten