Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Newsroom

Petterson

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vond het vorige week net iets minder maar vandaag weer geweldig. Vooral goed hoe ze [tekst]niet tot helemaal op het eind hebben gewacht om dan af te sluiten met hun huwelijk, maar dat ze dat nu al hebben gedaan, net op zo'n moment[/tekst]

Nog amper 2 eps te gaan :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff het laatste seizoen erdoorheen gejaagd in twee dagen. Het eerste seizoen was toch verreweg het meest indrukwekkend, met zelfs kippenvelmomenten. Daarna was het meer gewoon goed, maar had het toch net ff wat teveel soapy momentjes om dat eerste seizoen te evenaren. Maar de band met de personages is goed, de inhoud is prima en ook ben qua humor zat het altijd wel snor. Ook belachelijk hard gelachen toen [tekst]Sloan tegen Don zei dat ze van hem hield[/tekst], grappigste moment van dit seizoen, by far. En dat was vrij belangrijk in een verder serieuze serie. Laatste aflevering is goed, met de terugblikken naar het begin van 'het einde', die de paar losse of afgeraffelde eindjes te vergeven maken.

Moet toch maar eens kijken of ik aan The West Wing ga beginnen.

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook laatste aflevering gezien. Voor wat die was, vond ik hem echt ontzettend goed. Veel mooie momenten, met oa ook die terugblikken idd. Maar toch, de laatste 2-3 afleveringen had ik toch [tekst] verwacht dat er nog iets aan nieuwswaarde zou inzitten, en dat er ergens nog wat zou gebeuren met dat hele whistle blower gedoe. Nu was dat opeens heel snel afgelopen zonder enige vorm van conclusie.[/tekst].

Los daarvan, topserie (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff het laatste seizoen erdoorheen gejaagd in twee dagen. Het eerste seizoen was toch verreweg het meest indrukwekkend, met zelfs kippenvelmomenten. Daarna was het meer gewoon goed, maar had het toch net ff wat teveel soapy momentjes om dat eerste seizoen te evenaren. Maar de band met de personages is goed, de inhoud is prima en ook ben qua humor zat het altijd wel snor. Ook belachelijk hard gelachen toen [tekst]Sloan tegen Don zei dat ze van hem hield[/tekst], grappigste moment van dit seizoen, by far. En dat was vrij belangrijk in een verder serieuze serie. Laatste aflevering is goed, met de terugblikken naar het begin van 'het einde', die de paar losse of afgeraffelde eindjes te vergeven maken.

Moet toch maar eens kijken of ik aan The West Wing ga beginnen.

Ook hier het laatste seizoen binnen 2 dagen erdoor geknald na de eerste 2 seizoenen in 2 weken gezien te hebben. Heel kort seizoen, maar wat een prachtige serie :< De humor zit goed, het verhaal is over het algemeen sterk en de personages zijn fantastisch. Don en Sloan samen zorgen voor prachtige momenten, Will is een droogkloot en Neal de internetfreak kan ik ook wel waarderen met zijn Bigfoot mania :D Het is inderdaad jammer dat er uiteindelijks niets met die hele whistle blower is gedaan, daar zat veel meer in. Al met al toch van elke minuut genoten. Voor iedereen die hierover twijfelt, kijk de pilot. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ;c)

Wat is The West Wing precies Vinny? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier het laatste seizoen binnen 2 dagen erdoor geknald na de eerste 2 seizoenen in 2 weken gezien te hebben. Heel kort seizoen, maar wat een prachtige serie :< De humor zit goed, het verhaal is over het algemeen sterk en de personages zijn fantastisch. Don en Sloan samen zorgen voor prachtige momenten, Will is een droogkloot en Neal de internetfreak kan ik ook wel waarderen met zijn Bigfoot mania :D Het is inderdaad jammer dat er uiteindelijks niets met die hele whistle blower is gedaan, daar zat veel meer in. Al met al toch van elke minuut genoten. Voor iedereen die hierover twijfelt, kijk de pilot. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ;c)

Serie van Sorkin, die ook The Newsroom schreef, over het reilen en zeilen van het Witte Huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik zal eens kijken of i keen gaatje heb. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites