Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Hij zou ook op 10/6 naar Eindhoven komen en dat wordt ook lastig: Guus Meeuwis treed volgens mij 7,8 en 9 juni op in het Philips stadion. Dus áls Bruce naar Nederland zou komen, waarop de kans dus al klein is, dan gok ik dat het het Geldredome of het Ziggo Dome zal worden.

Sowieso kan die alleen maar tegenvallen dan als die gelijk na Guus Meeuwis komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar in Frankfurt en Köln waren de veldkaarten iets van € 81 euro en de FOS tickets € 86 euro. Dus het scheelt niet heel veel, de tickets zijn in het algemeen wel verhoogd dus het verschil zal iets groter zijn.

Dat zou ik er best voor over hebben, maar volgens de Ticketmaster site gaan ze alleen maar 'gewone' kaartjes verkopen jammer genoeg :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=677]Dennis.[/MENTION]

Koop anders een keer de Live '75-/85 Live 3CD, dát zijn eigenlijk dé cd's waarbij je Bruce het beste leert kennen. Niet zoals op nummers van Born In the USA, Glory Days, Dancing In The Dark enz. Luister op die cd's eens naar Backstreets, Independence Day, Darkness On The Edge of Town, Racing In the Street enz. En ga een keer naar een los concert van hem en zorg dat je op een meter of 10 staat, misschien vind je het dan wat.

Kaartje voor Goffertpark is binnen, nu Parijs nog. Ik heb daar wel al een hotel geboekt voor 4 personen. Dan nog Werchter Classic en wachten op de Scandinavische data.

Link naar opmerking
Deel via andere websites