GAE EAGLES Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Ik zag het ook net voorbij komen. Even kaarten regelen, afgelopen jaar in Keulen geweest en op Pinkpop en het smaakt naar meer. Maar Mönchengladbach is ook te overwegen is niet zo ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Hij zou ook op 10/6 naar Eindhoven komen en dat wordt ook lastig: Guus Meeuwis treed volgens mij 7,8 en 9 juni op in het Philips stadion. Dus áls Bruce naar Nederland zou komen, waarop de kans dus al klein is, dan gok ik dat het het Geldredome of het Ziggo Dome zal worden. Sowieso kan die alleen maar tegenvallen dan als die gelijk na Guus Meeuwis komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Ja ik ga Gladbach ook doen (+ Goffert, Parijs, en wacht even de data van Scandinavië af). Stade de France in Parijs lijkt me geweldig met 80.000 plekken, als het hierbij blijft dan doe ik denk ik nog even Londen en Napels aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Pff, dat wordt me allemaal iets te gortig, maar 1 van die 2 gaat het zeker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Denk ook wel dat ik ga, volgende maand jarig dus weet nu een prima cadeau ;sm; maar dat die voorverkoop op een dinsdag start, dafuq :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 november 2012 Auteur Share Geplaatst 28 november 2012 Rare dag, ja. Is meestal op vrijdag of zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 (bewerkt) Voorverkoop is veranderd naar een zaterdag, 1 december. Aanstaand dus, € 75,00 euro voor een kaart. Ik weet niet of er FOS kaarten (Front on Stage) worden verkocht. 29 november 2012 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Zou dat opzich wel tof vinden, is toch ook maar een paar tientjes duurder toch in principe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Vorig jaar in Frankfurt en Köln waren de veldkaarten iets van € 81 euro en de FOS tickets € 86 euro. Dus het scheelt niet heel veel, de tickets zijn in het algemeen wel verhoogd dus het verschil zal iets groter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Tof! Even kijken hoe ik het met de kaartjes ga doen, want ik word zaterdag ochtend verwacht de Mourinho uit te hangen bij mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Vorig jaar in Frankfurt en Köln waren de veldkaarten iets van € 81 euro en de FOS tickets € 86 euro. Dus het scheelt niet heel veel, de tickets zijn in het algemeen wel verhoogd dus het verschil zal iets groter zijn. Dat zou ik er best voor over hebben, maar volgens de Ticketmaster site gaan ze alleen maar 'gewone' kaartjes verkopen jammer genoeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Kaartje is in de pocket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Kaartje Bruce Springsteen is als het goed is binnen. :) We kregen wel een interne fout, maar het is van de rekening afgeschreven en het staat bij de transacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb ze ook binnen, inderdaad een fout bij Rabobank, maar wel van de rekening af en de kaarten op de mail staan. Dus ben er bij in Nijmegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Werchter en Nijmegen zijn binnen, nu nog Stade de France en Wembley :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb ook kaartjes voor Nijmegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Wordt dat concert gewoon een verkapte MU-meeting ofzo?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 [MENTION=677]Dennis.[/MENTION] Koop anders een keer de Live '75-/85 Live 3CD, dát zijn eigenlijk dé cd's waarbij je Bruce het beste leert kennen. Niet zoals op nummers van Born In the USA, Glory Days, Dancing In The Dark enz. Luister op die cd's eens naar Backstreets, Independence Day, Darkness On The Edge of Town, Racing In the Street enz. En ga een keer naar een los concert van hem en zorg dat je op een meter of 10 staat, misschien vind je het dan wat. Kaartje voor Goffertpark is binnen, nu Parijs nog. Ik heb daar wel al een hotel geboekt voor 4 personen. Dan nog Werchter Classic en wachten op de Scandinavische data. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb hier en daar al wat gelezen over de Friends Arena, ik duim alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik vind Springsteen sowieso zijn live materiaal beter, dan zijn studiemateriaal. Maar tien meter van 'em afstaan is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je niet zo'n hele grote fan bent ga je geen x uur wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Eens richting A'dam gaan over een uurtje (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 december 2012 Auteur Share Geplaatst 3 december 2012 Je gaat al vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 december 2012 Auteur Share Geplaatst 3 december 2012 Volgend jaar naar Kaiser Chiefs in de Melkweg. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Je gaat al vroeg. Moet veel langer reizen dan jij, plus een pitstop bij de mac. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Was vet he: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten