Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Je brengt het anders wel als feit.

Het moet wel een beetje overtuigend overkomen uiteraard ;)

Ben zo te horen niet de enige die geen kaartjes voor Mumford heeft kunnen halen. Was echt ziek snel uitverkocht. Heb op twee computers de hele tijd lopen refreshen en toen ik er eindelijk door was kwam ik in de wachtrij bij Ticketmaster. Na 20 minuten wachten, was alles uiteraard al lang weg. Gelukkig heb ik ze vorig jaar al een keer live gezien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb je naar die andere zalen gekeken waar ze gaan spelen :cab: Ziggodome is in sommige gevallen 17x groter qua capaciteit en dan zijn er nog veel mensen die naast het net hebben gevist.

Haha, eerlijk gezegd heb ik daar niet naar gekeken nee ;) Maar heb geen idee hoeveel mensen er in het buitenland naast het net hebben gevist, misschien wel nog meer... We gaan zien wat ze doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muse komende zomer in de Arena, ontzettende kut locatie maar deze tour zal wel echt episch worden denk ik.

Kaarten zijn nog duurder dan in Ziggodome terwijl Arena bovendien ook nog een kutakoestiek heeft. Gelukkig ga ik volgende maand al. Alhoewel het nog problematisch kan worden met tentamens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind 65 euro max voor een stadionconcert niet echt duur hoor, daar gaan de meeste wel overheen denk ik eerlijk gezegd. Dat concert in de Ziggodome valt dan weer midden in volgende tentamenweek en dat zou op 4 juni geen probleem moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus 17 en 18 December tentamens. Ik dacht eerst van niet maar wel dus en 17e is dus ook Muse concert. Maar ik wil toch gaan als de tentamen tijden dat toelaten. 4 en 5 Juni volgend jaar zou ik herkansingen kunnen hebben dus dan zit ik in hetzelfde schuitje. :p

Overigens staan ze ook in Werchter nog later in Juni is voor mij zelfs dichterbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt genieten, heerlijke zaal is dat. Zit nogsteeds een beetje met dubbele gevoelens mbt Black Keys. Toen de kaartverkoop startte had ik ze ong net in Hamburg gezien, en daarvoor ook al 2x tijdens oudere tour. Dus ik vond het wel best, is toch een hoop geld en weer reizen. Maar inmiddels is dat weer even geleden en nu ik weet hoe kicken die ziggodome is, ze gaan die tempel rocken :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites