Richarð. Geplaatst 20 november 2012 Auteur Share Geplaatst 20 november 2012 Oh, hehe. Ken die band niet goed. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Daar gaat m'n zusje heen. Overigens best een goede band. [YOUTUBE]jZhQOvvV45w[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Wel eens geweest voor een concert [MENTION=677]Dennis.[/MENTION] ? Gigantische hoerige galmbak is die ArenA. Echt zonde dat Muse zich daar voor leent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Ik ben bij Foals :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Ik heb ook 2 kaartjes gekocht. Ook voor [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 november 2012 Auteur Share Geplaatst 23 november 2012 Ik heb ook 2 kaartjes gekocht. Ook voor [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION] Super! Zal als ik thuis ben het geld overmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Net toch nog maar een kaartje gekocht voor Lianne La Havas in de Effenaar vanavond, zal erg fraai worden verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Heerlijk concert gezien, echt een ontzettend goede zangeres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 (bewerkt) Florence + The Machine was ook tof gister. De hele avond voluit is wel een beetje veel van het goede, maar ze gaven een heerlijk showtje. En wat een strot heeft Florence ook. Het bandje ervoor, Spector, was ook wel aardig. Van die typische Britse rock. 25 november 2012 bewerkt door Starálfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Florence + The Machine was ook tof gister. De hele avond voluit is wel een beetje veel van het goede, maar ze gaven een heerlijk showtje. En wat een strot heeft Florence ook. Het bandje ervoor, Spector, was ook wel aardig. Van die typische Britse rock. Die zanger heeft wel wat weg van Tom Smith van Editors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Hmm nee, die vergelijking zie ik niet echt. Qua muziek hoor ik nog wel eens dat er vergelijkingen gemaakt worden met The Vaccines, dus mensen die daar van houden... [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION] bijvoorbeeld, toch? Ik vond ze zelf overigens wel aardig, maar niet heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Snap ik wel ja. Lijkt er wel wat op. Hoor er ook een klein beetje (oude) Killers in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 november 2012 Auteur Share Geplaatst 26 november 2012 Hmm nee, die vergelijking zie ik niet echt. Qua muziek hoor ik nog wel eens dat er vergelijkingen gemaakt worden met The Vaccines, dus mensen die daar van houden... [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION] bijvoorbeeld, toch? Ik vond ze zelf overigens wel aardig, maar niet heel bijzonder. Klopt. Ben het nu aan het luisteren. Volgens iemand die ik volg op twitter het album van het jaar, dus stond al op de planning om op te gaan zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Vind het maar erg matig, the Vaccines zijn een stuk interessanter. Al was de Pitchfork review van een plaat wel weer erg leuk ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 november 2012 Auteur Share Geplaatst 26 november 2012 Ik vind het vergeleken met The Vaccines ook veel minder. Tenminste, ik heb de 3 singles geluisterd en die waren niet slecht, maar wel veel minder dan The Vaccines. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 De Amerikaanse zangeres Alicia Keys geeft op vrijdag 7 juni een concert in de Ziggo Dome in Amsterdam. De voorverkoop voor het concert van Alicia Keys in Amsterdam start op woensdag 28 november om 10.00 uur. [MENTION=55]Arsène[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Goeie shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]: The Maccabees als support act bij The Black Keys, kan ik heeuul goed mee leven:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 november 2012 Auteur Share Geplaatst 27 november 2012 Klopt, is al een tijdje bekend. Heerlijk bandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Bruce Springsteen komt aankomende zomer weer touren, alles leuk en aardig (voor mij) natuurlijk maar ik ging de ticketprijzen van bijvoorbeeld Gladbach bekijken: Kat. Beschreibung Preisstufe Preis (EUR) Anzahl 1 Sitzplatz Normalpreis 103,90 2 Sitzplatz Normalpreis 92,40 3 Sitzplatz Normalpreis 80,90 4 Stehplatz - 1. Front of Stage Normalpreis 103,90 5 Stehplatz - 2. Front of Stage Normalpreis 92,40 6 Stehplatz Innenraum Normalpreis 80,90 € 103,90 voor een ticket vind ik wel heeeeel veel geld, bij Bruce betaal je over het algemeen per minuut nog wel het minste per concert maar ik had altijd een denkbeeldige grens bij € 100,00. Dit jaar dus minder naar Bruce als de voorgaande jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Bruce Springsteen komt aankomende zomer weer touren, alles leuk en aardig (voor mij) natuurlijk maar ik ging de ticketprijzen van bijvoorbeeld Gladbach bekijken: € 103,90 voor een ticket vind ik wel heeeeel veel geld, bij Bruce betaal je over het algemeen per minuut nog wel het minste per concert maar ik had altijd een denkbeeldige grens bij € 100,00. Dit jaar dus minder naar Bruce als de voorgaande jaren. Klopt er trouwens iets van het verhaal dat Bruce naar Eindhoven komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Klopt er trouwens iets van het verhaal dat Bruce naar Eindhoven komt? Dat heeft op een aantal Springsteen-gerelateerde fora gestaan en daardoor is het in de geruchtenmolen gekomen. Maar ik denk het niet, hij geeft namelijk in ieder geval 4 (waarschijnlijk 5) concerten in Duitsland en dan kiest hij voor Gladbach om ook de Nederlandse fans tegemoet te komen. Hij zou ook op 10/6 naar Eindhoven komen en dat wordt ook lastig: Guus Meeuwis treed volgens mij 7,8 en 9 juni op in het Philips stadion. Dus áls Bruce naar Nederland zou komen, waarop de kans dus al klein is, dan gok ik dat het het Geldredome of het Ziggo Dome zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Zonde, had hem graag weer eens dichtbij zien spelen. Is alweer sinds 2007 in Antwerpen geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Lijkt mij dat als het in het Philips Stadion zou plaats vinden, dat het vlak voor of na de concerten van Guus Meeuwis zal zijn. Zou het zonde vinden als hij Nederland overslaat, zo'n fan ben ik nou ook niet van de beste man om naar een ander land te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 [MENTION=19686]Bm[/MENTION] [MENTION=204]Tijn[/MENTION] Het is het Goffertpark geworden, 22 juni: May 26 – Munich, Germany – Olympiastadion – on sale Dec. 1 at eventim.de May 28 – Hannover, Germany – AWD Arena – on sale Dec. 1 at eventim.de May 30 – Naples, Italy – Piazza Plebiscito – on sale Dec. 7 at ticketone.it June 1 – Padova, Italy – Stadio Euganeo – on sale Dec. 7 at ticketone.it June 3 – Milan, Italy – Stadio San Siro – on sale Dec. 1 at ticketone.it June 15 – London, England – Wembley Stadium – on sale Dec. 7 at ticketmaster.co.uk June 18 – Glasgow, Scotland – Hampden Park – on sale Dec. 7 at livenation.co.uk June 20 – Coventry, England – Ricoh Arena – on sale Dec. 7 at livenation.co.uk June 22- Nijmegen, Netherlands – Goffertpark – on sale Dec. 4 at ticketmaster.nl June 29 – Paris, France – Stade de France – on sale Dec. 5 at gdp.fr July 5 – Mönchengladbach, Germany – Borussia-Park – on sale Dec. 1 at eventim.de July 7 – Leipzig, Germany – Red Bull Arena – on sale Dec. 1 at eventim.de July 11 – Rome, Italy – Rock in Roma – on sale Dec. 10 at ticketone.it July 13 – Werchter, Belgium – Rock Werchter – on sale Dec. 1 at twclassic.be July 16 – Limerick, Ireland – Thomond Park – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie July 18 – Cork, Ireland – Páirc Uí Chaoimh – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie July 20 – Belfast, Ireland – King’s Hall – on sale Dec. 6 at ticketmaster.ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten