jj1 Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Aanrader doe dat na The Geminizers/The Machine classic set. Die beginnen toch? Bus vertrekt pas 1300 vanaf amersfoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Ja die beginnen, nja dan laat maar, dan doe maar gewoon :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Nog mensen die naar Fatality Outdoor gaan? Ik mag de Theracords Temple openen! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Nog mensen die naar Fatality Outdoor gaan? Ik mag de Theracords Temple openen! :D Haha zag het ja, Ik heb wel een kaart maar geen manier om terug te komen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Nog mensen die naar Fatality Outdoor gaan? Ik mag de Theracords Temple openen! :D Nee, wel naar Dominator en zaterdag misschien naar Day light. Welke artiest ben jij dan als ik vragen mag kan ik effe wat muziek van je luisteren ben wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Mensen nog dreamfields? Ik ben van plan mij weer eens helemaal de vernieling in te helpen. Is toch alweer zon 2 jaar terug denk :) Dan gaan wij samen even de vernieling in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Nee, wel naar Dominator en zaterdag misschien naar Day light. Welke artiest ben jij dan als ik vragen mag kan ik effe wat muziek van je luisteren ben wel benieuwd. Demotion! En http://www.soundcloud.com/demotionmusic! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Morgen toch niet naar Hardclassics maar naar Dedicated outdoor met deze line up : :< ◣ DEDICATED - mainstage; Hardstyle, RAW Dj Adaro vs B-Front Coone Warface vs Act of Rage Titan vs Requiem Code Black Dj Thera vs Delete Artifact vs D-Sturb Devin Wild Energyzed Hosted by Mc DV8 ◣ INZANITY - Freestyle area Zany The Darkraver Ruthless DJ Vince Dr Phunk Avana Speakerfreakz Hosted by MC Dash Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 rPnz-YNH7tY Nu al zin in dit feest _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Toch maar niet naar HardClassics gegaan. Het weer was niet zo best. Dus gewoon lekker thuis gebleven. Ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Toch maar niet naar HardClassics gegaan. Het weer was niet zo best. Dus gewoon lekker thuis gebleven. Ook prima. Het was prachtig weer, geen enkel probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Het was prachtig weer, geen enkel probleem. Ben je naar HardClassics geweest dan? In Noord-Holland zijn er flinke regenbuien geweest hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Ben je naar HardClassics geweest dan? In Noord-Holland zijn er flinke regenbuien geweest hoor. Nee, daarom zeg ik het haha ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Prima feestje dat Dreamfields. BJ had ook genoten volgens mij hehe. Zijn zusje (l) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Prima feestje dat Dreamfields. BJ had ook genoten volgens mij hehe. Zijn zusje (l) Haha, 'het ging zo zijn gangetje'. En had al wel zon idee dat je dat zou zeggen vandaar dat ik zei dat ze maar even mee moest lopen. Waar heb ik jou voor het laatst gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Haha, 'het ging zo zijn gangetje'. En had al wel zon idee dat je dat zou zeggen vandaar dat ik zei dat ze maar even mee moest lopen. Waar heb ik jou voor het laatst gezien? Bij de raw rond een uur of 7 ofzo. Toen was je helaas alleen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Zaterdag toch naar Dominator :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 4KbnmcPYNm0 Wat een teringlekker nummer blijft dit. :< Tevens morgen Dominator :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Sowieso veel van die 'oudere' nummer gemixct met hs/hc is top. Wat denk je van Ameno...wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 4KbnmcPYNm0 Wat een teringlekker nummer blijft dit. :< Tevens morgen Dominator :< Matig nummer... En ga jij morgen lekker naar Dominator :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Matig nummer... En ga jij morgen lekker naar Dominator :-D Vandaag klopt hij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Dominator was bruut, The hard way, Trasher, Satan, Darkraver, Paul elstak en Delete helden. Die enge Joost ook ontweken dus prima dagje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Dominator was bruut, The hard way, Trasher, Satan, Darkraver, Paul elstak en Delete helden. Die enge Joost ook ontweken dus prima dagje zo. Zag je wel staan bij Delete :r, maar Raw was zo groot dat ik niet zocht om dat hele strand over te gaan steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Zag je wel staan bij Delete :r, maar Raw was zo groot dat ik niet zocht om dat hele strand over te gaan steken. Moest je maar naar de frenchcore komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Ic8NFI96f58 :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten