Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

En sinds wanneer ga jij (weer) naar die rauwe rotzooi? [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; :cab:

Ik had het kaartje van een maatje gekregen als welkom terug kado :). En ik heb me er meer dan prima vermaakt.

Hoorde dat er iemand door 5 man werd gesnapt en hardhandig werd afgevoerd. Hier ook voor het eerst op een feest nuchter, overwinning op mezelf ;) al is het makkelijker dan ik dacht.

Edit: Dik feest ja, elk jaar weer.

Ja zoiets had ik ook al vernomen. Sneu dat ze weer zo op jacht zijn. Maarja je moet toch wat he..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hij draaide lekker en die remix van Tuatara is zeer lekker.

Hij is familie van mijn familie en ik zie hem dus ook geregeld op verjaardagen en ken hem dus ook persoonlijk. Hele toffe gast maar ben best benieuwd wat anderen van hem vinden. Ik vind zijn muziek ook heel tof en hij begint ook steeds wat bekender te worden. Draait dit jaar voor de derde keer op rij op Defqon en mag dit jaar voor het eerst naar de Blue stage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is zijn tracklist

My Qapital tracklist:

1. Artifact – Downfall

2. Prefix & Density – Just A Memory

3. Dj Thera & Artifact – Revenge

4. B-Front – Dark Moon

5. D-Sturb – Until It’s Gone

6. Radical Redemption – Failure

7. Crypsis – Tuatara (Artifact Remix)

8. B-Front & DJ Thera – REM Sleep

9. Artifact – Let Us Pray

10. Project Exile – Tchaikovsky On E

11. Alphaverb & Intractable One – Destination Nowhere

12. Artifact – Now We’re Talking

13. E-Force – Freakz At Night (2014 Edit)

14. Dj Adaro – The Haunter Of The Dark

15. Artifact – Sanctum

16. Radical Redemption – Judge Me

17. Artifact – Loudness Tool

18. Apexx – Black Death

19. Artifact – The End Of All

20. Chris One – Psycho

21. The R3belz – Pattern 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die Artifact kennen? Zoja wat vinden jullie van hem?

Heerlijke rauwe plaatjes met goede melodien, zoals het hoort :D

Woei op de valreep nog naar Rebirth morgen, VIP ticket op ticketswap gekocht voor 45 euro. Hele dag Reactivate waarschijnlijk :D

Vandaag Rebirth zie ik?:huhu: komen elkaar dan vast wel tegen :D

Ik op de valreep mijn kaart verkocht, kwam niet goed uit qua school en onze partybus (vanuit Groningen) moest ook nog omrijden via Heerenveen en Nijmegen. Paar maten van me waren uiteindelijk half 5 thuis :cab:

Baal wel als een stekker dat ik niet ben geweest.

@Randy wel Hardfest zeker? Kunnen we wel even een biertje doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke rauwe plaatjes met goede melodien, zoals het hoort :D

Ik op de valreep mijn kaart verkocht, kwam niet goed uit qua school en onze partybus (vanuit Groningen) moest ook nog omrijden via Heerenveen en Nijmegen. Paar maten van me waren uiteindelijk half 5 thuis :cab:

Baal wel als een stekker dat ik niet ben geweest.

@Randy wel Hardfest zeker? Kunnen we wel even een biertje doen!

Ja poeh wij moesten via Zwolle. Half 6 thuis. Maar goed, had pep en pillen op dus was tot 6u 's avonds op zondag nog leip (ook 5 joints gerookt over die dag :r). Die combo kap ik nu echt mee, goh wat ben je daar goor verrot van. Sws wil ik qua ugs wel minderen, terwijl ik juist meer feesten wil pakken voor de muziek (ik word met de dag een grotere fan:<) en het gewoon echt moeilijk heb met volhouden zonder. Meh. Jullie nog alternatieven voor handen? :huhu:

Hardfest niet trouwens! Besloten om naar Tijdmachine te gaan, lekker losgaan op classics met Wildstylez. Wel Intents en Mysteryland dit jaar, daarbij komen denk ik nog Fantasy Island en/of Airforce (laatsten beide in Enschede dus dichtbij). Qua geld verder beetje rustig aan doen ivm maand Peru in septiembre.

Even een vraagje voor de kenners:

Wat is het nummer op 13:45? Kan 'm niet vinden op de database, of moet die nog gereleased worden?

x5OiOkFEP24

Deze ook van die set :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel ff biertje doen op Tijdmachine en Intents he? Heel misschien ook nog op Air force want ik heb daar nog een presale code voor.

Tis volgens mij Protest of Indignation van Radical en Digital Punk.

bewerkt door lennard95
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel ff biertje doen op Tijdmachine en Intents he? Heel misschien ook nog op Air force want ik heb daar nog een presale code voor.

Geef je al je maandsalaris uit aan feesten ofzo joh? :huhu: Kerel veel gaan opeens.

En thx trouwens, dat is m :D Hoorde m op Rebirth ook, ff flink uit mn dak gegaan. Al ging 't dat de hele dag wel (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MINI MEETING

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die laatste 3 uur; WAUAW WAUW echt dik. Zon neger-maatje kende weer een neger achter de bar; 4 wodka krijgen, 2 betalen. man man man, wat was ik weer lam. Lekker tegen iedereen schreeuwen die voorbij liep en beetje nonchalant vervelend haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites