Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

24 uur met...

Juca

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 97
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moet zeggen dat Theo zich goed hield ja. Nee maar blijft een ontzettend mooi programma, zeer divers ook. Zo'n aflevering als Gude die gewoon echt oprecht interessant is afgewisseld met zo'n aflevering als Koblenko, waar je de spanningen gewoon van het scherm voelde spatten. Weet nooit wat je kan verwachten als je twee interessante persoonlijkheden vierentwintig uur in zo'n hok zet. Erg mooi.

En dan is Theo een ongeleid projectiel. Maakt het nog spannender dan met Wilfried de Jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wel spijtig op zich.

Want is een super goede artiest al heel lang. Al jaren terug toen hij in het voorprogramma van Extince stond. Wat een energie toen. En die cd tussen licht en lucht was ook top. Nu met de nieuwe cd is het een hype geworden. Gelukkig doet hij zelf het hoofd koel houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wel spijtig op zich.

Want is een super goede artiest al heel lang. Al jaren terug toen hij in het voorprogramma van Extince stond. Wat een energie toen. En die cd tussen licht en lucht was ook top. Nu met de nieuwe cd is het een hype geworden. Gelukkig doet hij zelf het hoofd koel houden.

Dit ja, maar vind het op zich ook wel prima want zorgt er wel voor dat hij voor programma's als dit gevraagd wordt. Had ik eerder niet zo snel zien gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah vind dat ie zichzelf wat te grappig vindt, bij de meesten kan ik dat prima hebben maar bij hem op de een of andere manier echt niet, eigenlijk vooral sinds hij meedoet met Ik hou van Holland vind ik hem irritant.

Vind juist dat hij in Ik hou van Holland op zijn best is, lekkere reactie humor, alleen verdiend een betere tegenspeler dan Linda de Mol of Guus Meeuwis. Linda is dom grappig en Guus schattig grappig, beide niet echt lekkere tegenspelers voor een comedian.

Link naar opmerking
Deel via andere websites