Simonsav Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Ik had al tijden moeite met de vraag: "Wat zoek je in een vrouw?" en dit bevestigde gewoon even alles voor mij. Ja, volledig mee eens. Vooral het (zelf)vertrouwen wat ze uitstraalt is echt bizar intrigerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Moet zeggen dat Theo zich goed hield ja. Nee maar blijft een ontzettend mooi programma, zeer divers ook. Zo'n aflevering als Gude die gewoon echt oprecht interessant is afgewisseld met zo'n aflevering als Koblenko, waar je de spanningen gewoon van het scherm voelde spatten. Weet nooit wat je kan verwachten als je twee interessante persoonlijkheden vierentwintig uur in zo'n hok zet. Erg mooi. En dan is Theo een ongeleid projectiel. Maakt het nog spannender dan met Wilfried de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Jezus man heb het ook gezien, niet normaal hoor die Victoria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Als ze giechelt. :love: Als ze der lip bijt. Wauw, veeg me op. Op bewegend beeld trouwens echt wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Heb wel het idee dat ze zelf door heeft dat ze schattig is als ze op haar lip bijt, maakt het wel een stuk minder leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Heb wel het idee dat ze zelf door heeft dat ze schattig is als ze op haar lip bijt, maakt het wel een stuk minder leuk. Dat heeft toch elke vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 Dat heeft toch elke vrouw. yes and thats why its so skeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Zie dat dit vrijdag weer begint, acht afleveringen dit keer. Eerste gast is Typhoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Typhoon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Echt zin in, ook benieuwd wat de man zoal te vertellen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Ja wel spijtig op zich. Want is een super goede artiest al heel lang. Al jaren terug toen hij in het voorprogramma van Extince stond. Wat een energie toen. En die cd tussen licht en lucht was ook top. Nu met de nieuwe cd is het een hype geworden. Gelukkig doet hij zelf het hoofd koel houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Typhoon ken ik enkel van BUMAYE. Andere gasten al bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Ja wel spijtig op zich. Want is een super goede artiest al heel lang. Al jaren terug toen hij in het voorprogramma van Extince stond. Wat een energie toen. En die cd tussen licht en lucht was ook top. Nu met de nieuwe cd is het een hype geworden. Gelukkig doet hij zelf het hoofd koel houden. Dit ja, maar vind het op zich ook wel prima want zorgt er wel voor dat hij voor programma's als dit gevraagd wordt. Had ik eerder niet zo snel zien gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 True story (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Blijft toch een bizar sterk programma dit. Prachtige aflevering met Myrte van der Meer, ook omdat ik een gelijkaardige situatie zelf van dichtbij heb meegemaakt met een vriendin van me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Heerlijke aflevering zeg. :-D Echt heerlijk droge momenten, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Heb die met Frans Bauer ook gezien, wasd ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Die met Jeroen van Koningsbrugge was wel herkenbaar op sommige punten. Over hoe hij zei in de klas te zitten e.d. Goed dat je het zegt, ik ga hem even terugkijken nu. Vind het altijd al een fascinerde man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Mwah vind dat ie zichzelf wat te grappig vindt, bij de meesten kan ik dat prima hebben maar bij hem op de een of andere manier echt niet, eigenlijk vooral sinds hij meedoet met Ik hou van Holland vind ik hem irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ja maar dat is de rol die hij in die show moet spelen natuurlijk he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ja maar dat is de rol die hij in die show moet spelen natuurlijk he. ik heb het niet alleen over dat programma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Mwah vind dat ie zichzelf wat te grappig vindt, bij de meesten kan ik dat prima hebben maar bij hem op de een of andere manier echt niet, eigenlijk vooral sinds hij meedoet met Ik hou van Holland vind ik hem irritant. Vind juist dat hij in Ik hou van Holland op zijn best is, lekkere reactie humor, alleen verdiend een betere tegenspeler dan Linda de Mol of Guus Meeuwis. Linda is dom grappig en Guus schattig grappig, beide niet echt lekkere tegenspelers voor een comedian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten