Kyrill Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 1.1.2017 bijna EINDELIJK zo ver. Hallelujah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Laatste aflevering heet 'The Final Problem', maar de Reichenbah Falls-scène waar dat verhaal mee eindigt zat al een beetje in An Abominable Bride. Ben zeer benieuwd, ook wel weer hyped. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Vond de nieuwe aflevering niet veel aan als ik eerlijk ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2017 [spoiler=Nieuwe Ep.]Wat een slechte aflevering was dit zeg, blijkbaar moest Mary uit de serie geschreven worden maar dat kost een hele aflevering? Daar wacht je dan een paar jaar op. Hopen dat het vanaf nu het 'echte' verhaal weer verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Vond de eerste in tegenstelling tot velen wel lekker eigenlijk. Maar die tweede van gister:cab:. Holy shit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 (bewerkt) Die laatste aflevering :cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab: 11 januari 2017 bewerkt door Kweekie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2017 Enige interessante van laatste aflevering was de laatste scene. Ze hebben nog 1 aflevering om het te redden qua niveau en anders mogen ze er ook wel mee stoppen. Gaat wel heel hard naar beneden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) Wat vond je er niet goed aan dan? Die bad guy was wel heeltof vond ik. Dit was mijn inziens gewoon anderhalf uur heerlijk vermaak weer. Om nou te spreken van 'nog één aflevering om het te redden' en 'heel hard naar beneden gaan' vind ik zwaar overdreven. Snap sowieso niet dat mensen zo overdreven kritisch naar een serie gaan kijken, het is voor je plezier en ontspanning toch. 12 januari 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Dat is de keerzijde van een groeiende populariteit en lange wachttijd tot een nieuw seizoen, verwachtingen worden heel hoog. Overigens is dit waarschijnlijk het laatste seizoen. Ik heb wel genoten van deze afleveringen met name de 2e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat vond je er niet goed aan dan? Die bad guy was wel heeltof vond ik. Dit was mijn inziens gewoon anderhalf uur heerlijk vermaak weer. Om nou te spreken van 'nog één aflevering om het te redden' en 'heel hard naar beneden gaan' vind ik zwaar overdreven. Snap sowieso niet dat mensen zo overdreven kritisch naar een serie gaan kijken, het is voor je plezier en ontspanning toch. Ik vond de bad guy helemaal niet tof, ze geven het zelf nog aan in de serie, gewoon compleet gejat van HH Holmes. Ik mis Moriarty, dat was een echte toffe originele bad guy. Daarnaast mis ik het echt case solven, stap voor stap een misdaad oplossen, zit er gewoon helemaal niet meer in. Ik kijk er gewoon kritisch naar omdat de eerste 2 seizoenen zo ongelofelijk goed waren en nu wacht je 3 jaar en krijg je dit. Ook groot reclame maken met miss me? en Moriarty, puur om mensen weer te lokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 [spoiler=Moriarty]Met Moriarty had je nog het gevoel dat Sherlock het lastig kon krijgen, dat ie een waardige counter-part had, en dat maakte alles veel intrigerender. Bij deze aflevering had ik niet het gevoel dat Sherlock de boel niet zou oplossen. Vanaf het moment dat ie in het ziekenhuis bed lag nadat ie door Watson was geslagen, wist ik al waar het naar toe ging. Sherlock die zichzelf laat fucken om in die setting terecht te komen en daarmee uiteindelijk alsnog de bad guy te pakken. Dat was erg voorspelbaar helaas. Daarnaast was de aflevering soms gewoon absurd met al die vage drugs shit, en Watson met z'n Mary. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Wat. Een. Kut. Seizoen ongekend zeg hoe deze serie zichzelf belachelijk heeft gemaakt met dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2017 Wat. Een. Kut. Seizoen ongekend zeg hoe deze serie zichzelf belachelijk heeft gemaakt met dit seizoen. Had het niet beter kunnen verwoorden, wat een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 :-) Heb me echt weer elke seconde van dit nieuwe seizoen vermaakt en vond de tweede aflevering zelfs echt heel erg fijn. Ben het ermee eens dat het einde niet was wat we verwacht en gehoopt hadden en dat ze sowieso een hele andere richting in zijn geslagen sinds het eerste seizoen maar ik heb er tot het bittere einde van genoten. Gelukkig maar, want lees toch dat een hoop anderen minder blij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Aflevering 2 vond ik geweldig maar 1 en 3 waren echt beneden par. Bij aflevering 1 en 3 gewoon bij vlagen verveeld. Heb ik hier nou 3 jaar vol smart op gewacht? Charlie Brooker met seizeon 3 van Black Mirror doet het dan stukken beter. Vorig seizoen eindige zogenaamd met terugkeer van Moriarty nou die hebben we misschien 3 minuten in actie gezien in een flashback ;e : cab: Nee voor mij is dit een Aflevering 1: 4.0 Aflevering 2: 8.0 Aflevering 3: 5.0 Maakt een 5.7 afgerondt naar boven. Terwijl ik echt een 8 minimaal verwacht had :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Vond het een erg lekker seizoen eigenlijk. Gewoon weer genoten van alle drie de afleveringen. Stukken beter dan seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Ja ik vond het ook mooi. Snap de teleurstellingen niet helemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 Vond het een erg lekker seizoen eigenlijk. Gewoon weer genoten van alle drie de afleveringen. Stukken beter dan seizoen 3. Ja??? Jouw Moriarty zat er misschien 3 minuten in :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 The Lying Detective vind ik de beste aflevering van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 Ja??? Jouw Moriarty zat er misschien 3 minuten in :cab: Alsnog langer dan in seizoen 3:p. Was wel genieten stukje toen hij uit die heli stapte:D. Nee ik vond het gewoon echt heel goed weer. aflevering 2 en 3 waren wat mij betreft van het niveau van de laatste episodes van seizoen 1 en 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 20 januari 2017 Share Geplaatst 20 januari 2017 Het grootste probleem dat ik heb met die serie is dat de makers zó in hun eigen intelligentie en superioriteit zijn geloven dat ze volledig afgestapt zijn van het uitgangspunt van de show. Elke aflevering is een soort masterclass in het opsteken van een middelvinger naar het publiek geworden. Het sterke aan aflevering 2 was dat we Sherlock het weer eens zagen opnemen tegen een traditionele badguy, in een traditionele zaak die gebruikt werd als kapstok om de personageontwikkeling van Sherlock/Watson te bevorderen. Aflevering 1 en 3 waren allebei een onoverzichtelijke chaos die meer een bovengemiddelde aflevering Criminal Minds waren dan iets anders. Overall vond ik het seizoen een zeventje, terwijl Sherlock nooit onder een negen is gekomen bij mij. Niet slecht, maar zeker niet op het niveau van de vorige seizoenen voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten