Hansje Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Zo meteen Bouchard en daarna Sharapova. Me likes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Bouchard idd :< Murray - Dimitrov ook een heerlijke pot straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Sharapova>Iedereen voor mij, maar Bouchard is wel cute ja. Blijft een bizarre sport dat damestennis trouwens. Bouchard relatief makkelijk naar 6-1, 3-0 om nu 5 spelletje sop rij te verliezen. Edit- Genie haalt het gelukkig wel gewoon (y) Props voor Begu om zich weer in de wedstrijd te knokken, maar in de derde set vond Bouchard haar ritme terug. Edit2- Sharapova _O_ Hele goeie wedstrijd, nooit in de problemen gekomen. 6-3, 6-0. 25 januari 2015 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Bouchard :moop: Was wat moe dus was wel beetje pissed toen ze haar 3-0 uit handen gaf, ben denk ik bij een 5-5 stand in slaap gevallen, want wist toen ik opstond niet eens meer of er een derde set kwam of niet :-D Dimitrov trouwens ;e 5-3 in de vierde set, levert 'm twee keer op rij in en racket kapot gegooid uit frustratie Murray serveert 'm uit, wel zuur hoe het matchpoint verzilverd werd. 25 januari 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 (bewerkt) Radwanska eruit tegen Venus, hierna Venus-Keys dus kan is aannemelijk dat Venus de halve finale gaat halen, dadelijk krijgen we weer een Williams finale ;e Zit ik absoluut niet op te wachten. Nvm, ze komen elkaar dan tegen in halve finales, gelukkig. 26 januari 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Nadal ;e ben ik hiervoor wakker gebleven :cab: Wat een drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Niks van gezien maar Sharapova blijkbaar makkelijk door. 6-3, 6-2. Halve finale tegen Makarova, moet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Halep dus uitgeschakeld door Makarova. Wordt dus finale Sharapova tegen Serena. Zal die Serena wel weer winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Makarova valt niet te onderschatten boys, je haalt niet zomaar de halve finale natuurlijk. Al is Sharapova natuurlijk wel de favoriet. Serena maakt overigens geen top indruk, dus ben er nog niet zo zeker van dat ze gaat winnen op het einde. Ze kan straks ook zomaar verslagen worden door Cibulkova. Vooralsnog maakt Sharapova de beste indruk vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Geen Williams tegen Williams dus in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Wawrinka _O_ Die gaat 'm gewoon weer pakken dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Staat die weer zo lekker te ballen als vorig jaar? Nu tegen Djoko toch? Heb nog helemaal niets gezien helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Speelt wederom erg goed, en heb soms het idee dat hij nog niet op 100% speelt. Partij tegen Djoko wordt iig een must see, geweldige wedstrijd gaat dat worden. Murray trouwens de eerste finalist (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Sharapova gezien vannacht. Makarova haalde niet haar beste niveau, maar Sharapova speelde ook wel sterk. Heel gefocused, haalde alle belangrijke punten binnen. Finale tegen Serena zie ik, wordt een spannende pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Geen kans tegen Serena denk ik. Heeft eigenlijk nooit weerwoord op haar kracht. Laatste 15 wedstrijden verloren en maar 3 sets gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Denk dat dit juist één van de momenten is die Sharapova moet grijpen om Serena te kloppen. Van wat ik heb gezien geef ik toch een licht voordeel aan Sharapova. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Goh Wawrinka had net altijd een break voor moeten komen in de derde set, punt was zo goed als gespeeld en dan begaat ie een pijnlijke misser, vervolgens staat het wel doodleuk 3-0 voor Djokovic :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Zonde ja. Zit bij vlagen wel weer te genieten van de heerlijke backhand van Wawrinka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Leuke match, datwel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 (bewerkt) En weer 3-3 gelijk, doordrukken Stan (h) Wawrinka :cab: Hoe kan je de game en de set zo ten grabbel gooien. Ongelooflijk. 30 januari 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Wawrinka. :love: Djokovic :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 (bewerkt) Weer een game dat Wawrinka altijd had moeten pakken, Djokovic ontsnapt hier toch hoor. Nu zal je zien dat Djokovic gaat breaken ;e En zo geschiedde, wetten van het tennis :mrgy: 30 januari 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Geen kans tegen Serena denk ik. Heeft eigenlijk nooit weerwoord op haar kracht. Laatste 15 wedstrijden verloren en maar 3 sets gepakt. En inderdaad, Williams pakt wederom de overwinning zonder al teveel moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Serena dan toch te sterk idd, jammer, had het Sharapova wel gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Heb weinig met Serena, maar wát een icoon zeg. Nummer drie op de all-time ranglijst van gewonnen slams nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten