Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Sharapova>Iedereen voor mij, maar Bouchard is wel cute ja.

Blijft een bizarre sport dat damestennis trouwens. Bouchard relatief makkelijk naar 6-1, 3-0 om nu 5 spelletje sop rij te verliezen.

Edit- Genie haalt het gelukkig wel gewoon (y) Props voor Begu om zich weer in de wedstrijd te knokken, maar in de derde set vond Bouchard haar ritme terug.

Edit2- Sharapova _O_ Hele goeie wedstrijd, nooit in de problemen gekomen. 6-3, 6-0.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bouchard :moop: Was wat moe dus was wel beetje pissed toen ze haar 3-0 uit handen gaf, ben denk ik bij een 5-5 stand in slaap gevallen, want wist toen ik opstond niet eens meer of er een derde set kwam of niet :-D

Dimitrov trouwens ;e 5-3 in de vierde set, levert 'm twee keer op rij in en racket kapot gegooid uit frustratie

Murray serveert 'm uit, wel zuur hoe het matchpoint verzilverd werd.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radwanska eruit tegen Venus, hierna Venus-Keys dus kan is aannemelijk dat Venus de halve finale gaat halen, dadelijk krijgen we weer een Williams finale ;e Zit ik absoluut niet op te wachten.

Nvm, ze komen elkaar dan tegen in halve finales, gelukkig.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Makarova valt niet te onderschatten boys, je haalt niet zomaar de halve finale natuurlijk. Al is Sharapova natuurlijk wel de favoriet.

Serena maakt overigens geen top indruk, dus ben er nog niet zo zeker van dat ze gaat winnen op het einde. Ze kan straks ook zomaar verslagen worden door Cibulkova. Vooralsnog maakt Sharapova de beste indruk vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites