Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Wat kijk ik al weer uit naar die uitwedstrijden...het is dat je bij combis op de heenweg niet mag zuipen he maar anders....zo vet altijd. Lekker 410 bus, aatjes om je heen, slapouwehoeren, de helft heeft nog niet geslapen na een nacht feesten etc. en maar niet te spreken over die voorronde cl....PAOk uit...o o o.

Maja duurt nog 2 maandjes voor we weer mogen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League_2012/13

We stromen in de 2e ronde in (geplaatst), en ook in een eventuele derde ronde zijn we geplaatst omdat die Turkse clubs eruit zijn geknald. Maar hoop op iets uit Scandinavië, of Wales/Ierland. Iig geen oostblok want die laat ik dan sowieso schieten.

Hoe kan het dat jullie geplaatst zijn? Afgelopen vijf jaar toch geen Europees gespeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord zou 13/14 zijn.

Uitregistratie ook gefixed. Volgend seizoen sowieso naar de Kuip,Arena,Euroborg en als er tijd is ook naar meer.

Uitregistratie voor Heerenveen neem ik aan? De uit-wedstrijd tegen Groningen mag je absoluut niet missen, ik kijk daar nu alweer naar uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitregistratie voor Heerenveen neem ik aan? De uit-wedstrijd tegen Groningen mag je absoluut niet missen, ik kijk daar nu alweer naar uit

Jup natuurlijk :) Wordt wel gezellig, samen met mijn broer en wat vrienden in de trein naar Amsterdam dan. Ik kom precies vanaf Duivendrecht voor het uitvak terecht :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup natuurlijk :) Wordt wel gezellig, samen met mijn broer en wat vrienden in de trein naar Amsterdam dan. Ik kom precies vanaf Duivendrecht voor het uitvak terecht :P

Ajax uit lijkt me ook wel tof, kijken of dat te regelen valt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is het de makkelijkste uitwedstrijd. Utrecht en Rotterdam ook nog erg makkelijk. Zuidelijker moet ik 2 a 3 keer overstappen. Noordelijk met de bus net zoals naar Heerenveen toe met de bus. Zwolle is ook erg makkelijk. Maar ben echt benieuwd wat allemaal combi zal zijn volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij zullen wel even klaarstaan duivendrecht,,,,hehe.

Maja, beter dat soort combi's ja, heerrenveen en roda zijn altijd de beste omdat heel het vak tering lam is....haha. Gewoon zuipen enzo met al je maatjes...stuk beter dan dat je geen alcohol mag. Maja altijd kleine flesje smokkelen zodat je toch nog wat zuipt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit volgend jaar gewoon met mijn beerenburgje in het stadion hoor :p Maar denk dat ik niet snel aangepakt wordt daar op Duivendrecht. Ken het daar al te goed en weet wel hoe ik hem snel moet smeren daar :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax uit lijkt me ook wel tof, kijken of dat te regelen valt

Ajax uit was voor mij echt een van de ergste uitwedstrijden van het seizoen.

Verplichte treincombi van €40 (kaartje kostte intotaal €12, dus 28(!)euro voor Vervoer) , een keer gemeen kijken naar de ME en ze begonnen al te dreigen en te provoceren. Het eten lijkt net beton, op de cola zit geen prik.

Over het uitzicht zal ik het meer niet hebben met al die wanden waardoor je je buurman van de thuisvakken niet kunt zien.

Na de wedstrijd een uur in het stadion moeten wachten op de treinen.

Maar als je daar wint, schijnt het de mooiste uitwedstrijd te zijn van het seizoen ;)

Uitvak in Heerenveen is volgens mij echt een van de beste uitvakken die er zijn in de Eredivisie. Heerlijk zicht_O_

Samen met het Feyenoord uitvak beneden de beste uitvak!

Mooiste bij Heerenveen is toch wel die loopgrachten voor thuispubliek voor het uitvak. Als er iemand een keer staat te provoceren voor het uitvak meteen een flinke lading drinken in zijn nek heeft. Ook het aantal mooie vrouwen is +1 waard.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites